Norrage strooit wat zand in de ogen van Team P4K. Nu al een tactisch steekspel.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben nergens aan het afknappen op ze, ik maak alleen de vergelijking![]()
P4K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Neen, even niet in bereik van muziek. Mixtape van Stip toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hé Norrage, heb je de issue van deze week al geluisterd? Wat een tof album
Dat was vorige week. Gister het nieuwe album van Francis Harris (releasedatum 24 februari) in zijn geheel. Het is een soort lounge/minimal/techno-iets met wat jazz-invloeden. Erg chillquote:Op maandag 17 februari 2014 16:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Neen, even niet in bereik van muziek. Mixtape van Stip toch?
Je blijft het proberen hèquote:Op maandag 17 februari 2014 16:51 schreef Norrage het volgende:
Voor wie hem nog niet kenden: The Notwist nu officieel te streamen:
http://www.npr.org/2014/0(...)tm_campaign=20140217
Iemand moet het gat dat Moody hier achterlaat zien te vullenquote:
Groot gelijk. Maar ik doelde vooral op The Notwistquote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iemand moet het gat dat Moody hier achterlaat zien te vullen
Ja precies. Moody plugt altijd alles 500x, dus dat doe ik nu ookquote:Op maandag 17 februari 2014 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Groot gelijk. Maar ik doelde vooral op The Notwist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |