Kwam ik net ook achter:quote:Op maandag 17 februari 2014 13:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat DO2 gelijk heeft. Het was Z die de 9.2 voorspelde.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Z het volgende:
Angel Olsen. Ik gok op een 9,2 van Pitchfork.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Daar valt idd wel interessante vragen over te stellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
Moet je geen P4K nostradamus organiseren fela?
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Norrage het volgende:
Ach, Z en DO2, een pot natIk associeer ze beiden wel met Pitchfork, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Ok, dus je negeert de mening van Z gewoon?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, die meid is wel een ontdekking voor mij. En ik ga d'r zien in Rotterdam.
( Maar het is echt te straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K. )
Dan staat er alsnog: 'Maar het is echt straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K'quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik lees over het woordje "te" heen.
Het woord "voor" had ik ook overgeslagen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan staat er alsnog: 'Maar het is echt straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K'
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het woord "voor" had ik ook overgeslagen.
huh, hoezo? Probeer je dat nu uit te lokken ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Maar als ik 't goed begrijp, wordt dit topic geteisterd door een epische battle tussen Team P4K en Team Pat-Sounds. Als jullie even wachten, dan zet ik mijn magnetron aan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh, hoezo? Probeer je dat nu uit te lokken ofzo?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Norrage het volgende:
Ach, Z en DO2, een pot natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mwah, ik mis ook bij de nieuwe plaat weer een beetje de klik. Is goede muziek, maar ik kan er op de een of andere manier niet zoveel mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Angel Olsen kan me niet zo bekoren. De nieuwe Lost in Trees daarentegen
Ik ben nergens aan het afknappen op ze, ik maak alleen de vergelijkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |