komt nog welquote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is m'n doos met whisky uit Japan nog steeds niet gearriveerdIk ben bang dat er iemand heel vrolijk dronken is geworden bij de douane
Constatering van een feit hoor heb hem regelmatig over de dm gesproken wat voor volk daar rondloopt is gewoon niet leuk soms.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Adames het volgende:
[..]
wat denk je, een extra sneer naar hmf zal leuk zijn voor de rust?
't is maar goed ook dat die whisky niet komt. Straks heb je net zo'n vertyfde lever als Saindquote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens is m'n doos met whisky uit Japan nog steeds niet gearriveerdIk ben bang dat er iemand heel vrolijk dronken is geworden bij de douane
begin nu toch wel opgewonden te raken, ga verderquote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een hal om je frikadel in te werpen.
Je mag toch gewoon invoeren, ergste geval krijg je zo'n briefje voor inklaringskosten dit dat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is al de 7e week..quote:
Saind loopt 4 jaar achter op mij gek.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed ook dat die whisky niet komt. Straks heb je net zo'n vertyfde lever als Saind
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind loopt 4 jaar achter op mij gek.
Max 5 liter.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon invoeren, ergste geval krijg je zo'n briefje voor inklaringskosten dit dat.
sainds lever is getraind, heel wat anders jongemanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed ook dat die whisky niet komt. Straks heb je net zo'n vertyfde lever als Saind
Comazuipen met Ajacied422quote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk echt uit naar deze sc als Stijn begint met alcohol
ik denk dat die heel uitgesproken meningen heeft over biermerkenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk echt uit naar deze sc als Stijn begint met alcohol
Een beetje, de TV stond wel aan. Wel eindelijk de terechte aandacht voor de topsport.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef Karina het volgende:
Heb je nog curling gekeken vanmorgen Johannes?
IJshockey was mooi man, Rusland vs USAquote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje, de TV stond wel aan. Wel eindelijk de terechte aandacht voor de topsport.
Ik stond er ook van te kijken dat het zomaar werd uitgezonden.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje, de TV stond wel aan. Wel eindelijk de terechte aandacht voor de topsport.
Ik ben bang dat ik op mijn 34e dood in stukken gesneden en verpakt in een sporttas terug word gevonden langs de Maas door een misgelopen drugsdeal.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij en Stevenmac, dagen op pad, als 2 drinkebroeders door Amsterdam.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik op mijn 34e dood in stukken gesneden en verpakt in een sporttas terug word gevonden langs de Maas door een misgelopen drugsdeal.
Balen van je dameoffer gisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ik denk dat die heel uitgesproken meningen heeft over biermerken
TJOquote:Op maandag 17 februari 2014 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
IJshockey was mooi man, Rusland vs USA
ja ik had even een haperende motoriekquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen van je dameoffer gisteren![]()
Rotterdam is of was dan ook XTC-hoofdstad van de wereld dus zo heel gaar is dat niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel gaar dat ze dat een gewoonte vonden in de jaren 90. Toen kwam dat regelmatig voor.
die lieve joegoslaviërsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel gaar dat ze dat een gewoonte vonden in de jaren 90. Toen kwam dat regelmatig voor.
Ik zeg niet specifiek rotterdam.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Rotterdam is of was dan ook XTC-hoofdstad van de wereld dus zo heel gaar is dat niet.
Die hele sfeer man, constant beuken en pootje haken. Veel meer actie van voetbal ook omdat de bal niet uit kan, ijshockeyquote:
Toen had Peter R af en toe nog een spannende zaak om op te lossen. Nu houdt hij zich bezig met Joran deel 14; bingo spelen in de gevangenis.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Groningen deden ze ook aan prostitutiehoertjes vermoorden in het holst van de nacht. Daarna lekker een ritje maken naar Duitsland en in de bermen en sloten stuk voor stuk lichaamsdelen gooien.quote:
Vechten mag helaas niet op de OWS. Al was er in het begin wel een klein opstootje, maar handschoenen bleven aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hele sfeer man, constant beuken en pootje haken. Veel meer actie van voetbal ook omdat de bal niet uit kan, ijshockey.
Oh je hebt het over andere steden aan de Maas. Ok Stijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niet specifiek rotterdam.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen had Peter R af en toe nog een spannende zaak om op te lossen. Nu houdt hij zich bezig met Joran deel 14; bingo spelen in de gevangenis.
ja toen volgde ik dat soort nieuws niet zoquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Groningen deden ze ook aan prostitutiehoertjes vermoorden in het holst van de nacht. Daarna lekker een ritje maken naar Duitsland en in de bermen en sloten stuk voor stuk lichaamsdelen gooien.
Het was een voorbeeld, kom op.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je hebt het over andere steden aan de Maas. Ok Stijn.
Doe je mee aan de GTST gedichten wedstrijd? Mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
het lijkt een een ver verleden. Ze hete Domino of ze noemde zich zo,
Zij had in haar ogen het blauw van regenbogen. Ze hield niet van Clouseau wel van mozard enzo.
Jij bent wel een romanticus he?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
het lijkt een een ver verleden. Ze hete Domino of ze noemde zich zo,
Zij had in haar ogen het blauw van regenbogen. Ze hield niet van Clouseau wel van mozard enzo.
Er was iets in haar haren het is moeilijke te verklaren het lijkt wel mannenschijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je mee aan de GTST gedichten wedstrijd? Mooi
Mannenschijnquote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er was iets in haar haren het is moeilijke te verklaren het lijkt wel mannenschijn.moet mijn verbeelding zijn.
Als mensen met een lelijke kutkop wel dood mogen is dat slecht nieuws voor FOK!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
D'r hoofd is nooit teruggevonden, maar dat heeft ook niemand nodig. Lelijke kutkop
RIPquote:Hevige sneeuwval eist twaalf levens in Japan
Flinke sneeuwval in Japan heeft dit weekend zeker twaalf levens geëist. In de hoofdstad Tokio en in het oosten van het land zaten zaterdag honderdduizenden Japanners zonder stroom.
Foto: AFP
Bekijk video
In Tokio is die dag 27 centimeter sneeuw gevallen. Dat is evenveel als vorig weekend, toen de regio gebukt ging onder de hevigste sneeuwstormen in 45 jaar. De meteorologische dienst waarschuwt voor lawines.
Het vlieg- en grondverkeer heeft het (opnieuw) zwaar te verduren. All Nippon Airways, Japans grootste luchtvaartmaatschappij, besloot zaterdag 350 vluchten te annuleren.
Ook zondag blijven nog tientallen vliegtuigen aan de grond.
Nadat honderden mensen gewond raakten bij auto-ongelukken, zijn veel snelwegen (deels) afgesloten. In Kawasaki, ten westen van de hoofdstad, raakten negentien mensen gewond toen twee treinen op elkaar botsten. Door de sneeuw werkten de remmen niet meer naar behoren.
Photoshop die brandschade op dat logo komt toch helemaal niet overeen met die op het scherm.quote:
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is pissig kennelijk over een of andere TR die gemaakt zou zijn maar ik heb geen TR gemaakt. Als hij vervolgens in het topic gaat lopen emmeren dan mag ik daar toch op reageren of niet?
Is dat Boskamp?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.
Neemt overigens niet weg dat ik dat gekleuter tussen jou en HMF wel zat ben.
Dacht even aan een Ajax Deenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat toch duidelijk witte.
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet wel, Dat zij met anderen haar tijd verdrijft,
Zij heeft soms geheimen waar ik liever niets van weet.
Zij zweeft soms en droomt zo dat ze soms ook mij vergeet.
Tja je hebt wel gelijk natuurlijk gaat nergens over, zal er op letten vanaf nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...
Yep Koen Wauters vinden ze ok, Clouseau niet meer. Heeft een beetje de status van Blof inmiddels.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.
Samen met een lelijk wijf en nog twee gasten waarvan bij de een zelfs belgen niet weten wie het is.
leuke UIquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk jij iedere week de voice van Vlaanderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.
Samen met een lelijk wijf en nog twee gasten waarvan bij de een zelfs belgen niet weten wie het is.
clouseau is zo briljantquote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...
Eens in de drie weken vaak wel verplicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk jij iedere week de voice van Vlaanderen?
Kan ik trouwens nog ergens inzetten op het Dr.Mikey vs KnutdeIJsbeer gevecht in Zwolle?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens in de drie weken vaak wel verplicht.
Zolang Rens zich niet terug trekt voor de voorronde.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ik trouwens nog ergens inzetten op het Dr.Mikey vs KnutdeIJsbeer gevecht in Zwolle?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang Rens zich niet terug trekt voor de voorronde.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je hebt wel gelijk natuurlijk gaat nergens over, zal er op letten vanaf nubless .
Rens ging toch met Steven vechten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, er zijn al 2 provinciaaltjes nodig om deze ijsbeer het hoofd te bieden
Oh leuk, dat wil ik ook zienquote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens ging toch met Steven vechten.
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, er zijn al 2 provinciaaltjes nodig om deze ijsbeer het hoofd te bieden
Sssst stil nou..quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,quote:
Welke divisie zit je nu dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,
Vijf.. erg matig ik weet het.quote:
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wachtquote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.
Tjacka topicquote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wacht
Vijf is gewoon gemiddeld.quote:
Hij heeft een open huwelijk. Er liggen kansen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
Sadist.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat Van Marwijk Feyenoord gaat trainen.
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dan ook een ondankbare taak om daar te modden. Hele SC vol met HMF'jes en puisterige pubers.
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaan.
Etsoequote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Etsu, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.
Tijd om een LIttlerabbit-campange te starten!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |