Photoshop die brandschade op dat logo komt toch helemaal niet overeen met die op het scherm.quote:
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is pissig kennelijk over een of andere TR die gemaakt zou zijn maar ik heb geen TR gemaakt. Als hij vervolgens in het topic gaat lopen emmeren dan mag ik daar toch op reageren of niet?
Is dat Boskamp?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.
Neemt overigens niet weg dat ik dat gekleuter tussen jou en HMF wel zat ben.
Dacht even aan een Ajax Deenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat toch duidelijk witte.
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet wel, Dat zij met anderen haar tijd verdrijft,
Zij heeft soms geheimen waar ik liever niets van weet.
Zij zweeft soms en droomt zo dat ze soms ook mij vergeet.
Tja je hebt wel gelijk natuurlijk gaat nergens over, zal er op letten vanaf nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken gisteravond. Jij had niet de TR's aangemaakt. Excuses.
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...
Yep Koen Wauters vinden ze ok, Clouseau niet meer. Heeft een beetje de status van Blof inmiddels.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.
Samen met een lelijk wijf en nog twee gasten waarvan bij de een zelfs belgen niet weten wie het is.
leuke UIquote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijk jij iedere week de voice van Vlaanderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie Koen anders nog elke week als jury bij de voice van Vlaanderen.
Samen met een lelijk wijf en nog twee gasten waarvan bij de een zelfs belgen niet weten wie het is.
clouseau is zo briljantquote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mikey, zelfs in België zijn ze Clouseau-moe...
Eens in de drie weken vaak wel verplicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk jij iedere week de voice van Vlaanderen?
Kan ik trouwens nog ergens inzetten op het Dr.Mikey vs KnutdeIJsbeer gevecht in Zwolle?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens in de drie weken vaak wel verplicht.
Zolang Rens zich niet terug trekt voor de voorronde.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan ik trouwens nog ergens inzetten op het Dr.Mikey vs KnutdeIJsbeer gevecht in Zwolle?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang Rens zich niet terug trekt voor de voorronde.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je hebt wel gelijk natuurlijk gaat nergens over, zal er op letten vanaf nubless .
Rens ging toch met Steven vechten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, er zijn al 2 provinciaaltjes nodig om deze ijsbeer het hoofd te bieden
Oh leuk, dat wil ik ook zienquote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens ging toch met Steven vechten.
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, er zijn al 2 provinciaaltjes nodig om deze ijsbeer het hoofd te bieden
Sssst stil nou..quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,quote:
Welke divisie zit je nu dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,
Vijf.. erg matig ik weet het.quote:
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wachtquote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.
Tjacka topicquote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wacht
Vijf is gewoon gemiddeld.quote:
Hij heeft een open huwelijk. Er liggen kansen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
Sadist.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat Van Marwijk Feyenoord gaat trainen.
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dan ook een ondankbare taak om daar te modden. Hele SC vol met HMF'jes en puisterige pubers.
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaan.
Etsoequote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Etsu, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.
Tijd om een LIttlerabbit-campange te starten!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |