Oh leuk, dat wil ik ook zienquote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rens ging toch met Steven vechten.
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah, er zijn al 2 provinciaaltjes nodig om deze ijsbeer het hoofd te bieden
Sssst stil nou..quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Groningen geboren en opgegroeid in Zeeland, wie noem jij precies een provinciaal?
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,quote:
Welke divisie zit je nu dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister was ik goed in vorm, Dubble promotie nadat een maatje van mij de avond ervoor was gedegradeerd,
Vijf.. erg matig ik weet het.quote:
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wachtquote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in red mn vakantie.
Tjacka topicquote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAT DIT ZOMAAR KAN IN... oh wacht
Vijf is gewoon gemiddeld.quote:
Hij heeft een open huwelijk. Er liggen kansen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit gelijk een aflevering van Peter R de vries terug te kijken, de debiel die ik ben
Sadist.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat Van Marwijk Feyenoord gaat trainen.
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dan ook een ondankbare taak om daar te modden. Hele SC vol met HMF'jes en puisterige pubers.
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, debiel. Niemand hier is te vergelijken met de HMFgod. Dus muil.
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjesquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaan.
Etsoequote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik daar post, zit er een debiel die constant agressief om mij wordt en homosensuele opmerkingen maakt.
Etsu, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Etsu zeker? Echt een rasmongool is dat ja.
Tijd om een LIttlerabbit-campange te starten!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druk he. Baan/opleiding/vriendin. Fetisj feetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |