Mensen met een bipolaire stoornis moet je gewoon negeren.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je niet even zo'n permbannetje doen op die Elan? Heerlijk man.
Don is pissig kennelijk over een of andere TR die gemaakt zou zijn maar ik heb geen TR gemaakt. Als hij vervolgens in het topic gaat lopen emmeren dan mag ik daar toch op reageren of niet?quote:
Doe dit kansloze gezeik in de feedback. Jouw gejank moet de sfeer in de SC niet verzieken.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is pissig kennelijk over een of andere TR die gemaakt zou zijn maar ik heb geen TR gemaakt. Als hij vervolgens in het topic gaat lopen emmeren dan mag ik daar toch op reageren of niet?
Nee. Gewoon muil houden en je boterhammetje en pakje Wickey wegstouwen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Don is pissig kennelijk over een of andere TR die gemaakt zou zijn maar ik heb geen TR gemaakt. Als hij vervolgens in het topic gaat lopen emmeren dan mag ik daar toch op reageren of niet?
Stijnquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit kansloze gezeik in de feedback. Jouw gejank moet de sfeer in de SC niet verzieken.
Kan jij niet gewoon weer een jaar of wat oprotten met je infantiele geneuzel? Beetje opscheppen doen met je taalkundige capaciteiten terwijl je gemiddeld zelf in elke post 3 fouten maakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je niet even zo'n permbannetje doen op die Elan? Heerlijk man.
Vakantie.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn![]()
![]()
Ik weet trouwens niet waarom ik steeds op die gekke vogel in ga.
Heb je geen les vandaag Stijntje?
Nee, dat maak jij er van.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds jij terug ben is VBL weer kut en escaleert het overal de pan uit.
Ik had zojuist behoefte om even te gaan masturberen, maar deze post levert zoveel voldoening op dat ik de komende maand weer bevredigd ben.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon weer een jaar of wat oprotten met je infantiele geneuzel? Beetje opscheppen doen met je taalkundige capaciteiten terwijl je gemiddeld zelf in elke post 3 fouten maakt.
Sinds jij terug ben is VBL weer kut en escaleert het overal de pan uit.
Neger wat. Don spreekt mij hier aan dus reageer ik hier?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dit kansloze gezeik in de feedback. Jouw gejank moet de sfeer in de SC niet verzieken.
Die gasten zijn tegenwoordig ook vaker vrij dan op school hé. Miniroosters, vakanties, weekenden. Het is me allemaal wat zeg.quote:
Dat heb je goed geconstateerd. Maar normaal gesproken hoort dit in de feedback.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Neger wat. Don spreekt mij hier aan dus reageer ik hier?
Vandaag en Morgen heet die zaak, ze zouden ook een website moeten hebben maar ben m nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De whiskywinkel in Rotterdam ziet er echt enorm bazig uit![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een huis in de buurt zoeken.
Voorjaars-, Kerst-, Mei- en Herfstvakantie door het school jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gasten zijn tegenwoordig ook vaker vrij dan op school hé. Miniroosters, vakanties, weekenden. Het is me allemaal wat zeg.
Uh, nee, whiskybase.com heet die winkel en is niet bijzonder duur, als ik het aanbod op de website bekijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag en Morgen heet die zaak, ze zouden ook een website moeten hebben maar ben m nog niet tegengekomen.
Aanbod in de winkel is beperkt en vooral erg duur.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag en Morgen heet die zaak, ze zouden ook een website moeten hebben maar ben m nog niet tegengekomen.
Aanbod in de winkel is beperkt en vooral erg duur.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee, whiskybase.com heet die winkel en is niet bijzonder duur, als ik het aanbod op de website bekijk.
http://shop.whiskybase.com/location
Overigens zit hij praktisch om de hoek bij mij en Sjaakquote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, nee, whiskybase.com heet die winkel en is niet bijzonder duur, als ik het aanbod op de website bekijk.
Bevalt het? Er staat wel een leuk huis in het Oude Noorden maar weet niet hoe die wijk is.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overigens zit hij praktisch om de hoek bij mij en Sjaak. Tenminste, voor Sjaak weer terugging naar dat boerendorp van hem.
Het was een retorische vraag.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord zit die toch? Was daar een keer en ze vroegen er 45 euro voor een fles Macallan van 10 jaar oud en dat is in verhouding een hoop geld.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De echte Rotterdammer ga je buiten deze buurt alleen nog in Crooswijk en delen van Kralingen tegenkomen. O, en stukjes Rotterdam-West, maar daar grenst dit aan en West wordt overlopen door zwart tuig.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bevalt het? Er staat wel een leuk huis in het Oude Noorden maar weet niet hoe die wijk is.
Het wordt een beetje gênant.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
In Noord zit die toch? Was daar een keer en ze vroegen er 45 euro voor een fles Macallan van 10 jaar oud en dat is in verhouding een hoop geld.
Ken 3 zaken alleen al in Rotterdam die hem voor een tientje minder heeft liggen dus check eerst verder voor je daar koopt.
Niks mis mee dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De echte Rotterdammer ga je buiten deze buurt alleen nog in Crooswijk en delen van Kralingen tegenkomen. O, en stukjes Rotterdam-West, maar daar grenst dit aan en West wordt overlopen door zwart tuig..
Nee echt een heerlijk buurtje. Wel straatafhankelijk trouwens. Maar als je even de straat DM't... dan vertel ik je wel het een en ander?quote:
Bedankt.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop echt dat Van Marwijk Feyenoord gaat trainen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Neem je dan een van Marwijk ui?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
De C1 ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
24 uur lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem je dan een van Marwijk ui?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef Karina het volgende:
Als jullie even willen chillen, kunstrijden op NED1 met hele relaxte muziekjens.
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tjacka heeft aangegeven te weinig tijd en motivatie meer te hebben voor het modden van GC.
Bedankt voor je modwerk en we zien je vast wel weer voorbij komen in het zwart!
2015, het jaar dat van marwijk bijna de titel won met feyenoordquote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vooral genoten van het schansspringenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Knut, geniet je van de vele kunstschaatssuccessen van Japan?
ja, toen kreeg hij een chick vanwege zijn blauwe kleurquote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaan.
Is dan ook een ondankbare taak om daar te modden. Hele SC vol met HMF'jes en puisterige pubers.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan ook maar kort gedaan.
Chick is wat overdreven.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, toen kreeg hij een chick vanwege zijn blauwe kleur
Hier was er nog een met een ijsbeerquote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vooral genoten van het schansspringen![]()
Ik eet nu trouwens een broodje met kipsatesalade en 1 met oude kaas
wat denk je, een extra sneer naar hmf zal leuk zijn voor de rust?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dan ook een ondankbare taak om daar te modden. Hele SC vol met HMF'jes en puisterige pubers.
Deze heb ik achtergelaten bij de olympische ploeg, als mascottequote:Op maandag 17 februari 2014 12:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier was er nog een met een ijsbeer
[ afbeelding ]
Jammer dat die schansspringer net tweede werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |