SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet een stelsel met 10 variabelen met de hand kunnen oplossen.
quote:
Mja, geef ze dan godverdomme een iets eervollere naam dan toaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:31 schreef Rezania het volgende: [..] Ja, natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik alle oplossingen zelf ga klaarmaken hè?
![]()
Hoezo? Het is ondersteunend personeel in het technisch onderwijs. Wat wil jij ze noemen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mja, geef ze dan godverdomme een iets eervollere naam dan toa
Behalve jij, aan je posts te zienquote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zijn het bazen en behandelt iedereen ze met respect.
Amanuensis.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ondersteunend personeel in het technisch onderwijs. Wat wil jij ze noemen dan?
Ga klagen bij de UL zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Amanuensis.
Toa klinkt alsof ze tegen het verstandelijk gehandicapte aan zitten
Oh, ULquote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga klagen bij de UL zou ik zeggen.
Wat dacht jij dan? Dat ze de hele dag oplossingen aan het maken waren? Ze hebben gewoon veel tijd om te chillen, maar ze doen goed werk. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje niks doen, zitten op hun luie reet
enzv
Ja, in Delft heb ik nog geen lab van binnen gezien.quote:
Okequote:Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de hele dag oplossingen aan het maken waren? Ze hebben gewoon veel tijd om te chillen, maar ze doen goed werk. Ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke
Nou ik ga slapen. Omdat de stof zo complex is zijn er veel contacturen dus ik moet vroeg op.
Tot ziens!!!!!!
Of alles gaan substitueren als het kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:38 schreef Amoeba het volgende:
Een stelsel met 10 variabelen vraagt om een matrix.
Matrix is veel makkelijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of alles gaan substitueren als het kan.
Spannendquote:Op maandag 17 februari 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg ik morgen pas voor het eerst.
Met 10 variabelen ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of alles gaan substitueren als het kan.
Ik kan het nog niet anders oplossen, sorry hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met 10 variabelen ja?
Ik pas Gauss-Jordan eliminatie doe, ga jij lekker substitueren.
Eigen zaak beginnen dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar volgens de beroepskeuze test moet later een ondernemende baan worden
Eh, geen geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Lijkt me idd tof alleen wat voor opleiding hoort daarbij
Probleem is ook dat ik 19 ben een eerst nog een paar jaar op school wil klooienquote:
Word FOK! mod.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar een leidinggevende functie zou me ook tof lijken
Vakantie hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef Roburtt het volgende:
Joepie in de 'vakantie' aan school werken mijn leven
De jaloeziequote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vakantie hebben.Je zit toch zeker niet meer op de baisschool.
Detailhandel?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef klawie het volgende:
Ik wil dit
https://werkenbijdefensie(...)iersopleiding-1.html
Moet alleen een snelle mbo4 opleiding hebben
Het antwoord is nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik wil dit shirt van de Misfits
Ik snap dat soort shirts nooit.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar is toch best lief?
Geen armen, geen benen
Hoezo? Het is een tekst uit een liedje (Helena). Net als dat ik een trui heb van Murderdolls waar achterop staat:quote:
ik zie niet wat er lief aan zou kunnen zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar is toch best lief?
Geen armen, geen benen
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie niet wat er lief aan zou kunnen zijn
Klinkt nogal emo.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een tekst uit een liedje (Helena). Net als dat ik een trui heb van Murderdolls waar achterop staat:
Pissed Off,
Perfect,
Beautiful,
I'm God.
Die ik dus nooit aan doe naar mijn familie want die geloven in god
quote:
Ik zie alleen mega zonnebril.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor haar zou ik lesbisch worden
Murderdolls.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een tekst uit een liedje (Helena). Net als dat ik een trui heb van Murderdolls waar achterop staat:
Pissed Off,
Perfect,
Beautiful,
I'm God.
Die ik dus nooit aan doe naar mijn familie want die geloven in god
Zekers. Ik ben op mijn 14e begonnen met Kittie, Marilyn Manson & Murderdollsquote:Op maandag 17 februari 2014 17:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch nog iemand hier die goede muziek kan waarderen.
Bij mij was het vooral Slipknot, Rammstein, SoaD en Limp Bizkit.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zekers. Ik ben op mijn 14e begonnen met Kittie, Marilyn Manson & Murderdolls
System Of A Downquote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mij was het vooral Slipknot, Rammstein, SoaD en Limp Bizkit.Wel een klasgenote die helemaal gek was van Kittie. Vervolgens via via ook de trashmetal en hardcore punk ingerold met Slayer, Anthrax, SoD, Killswitch Engage en Kreator.
Wp!quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
maar ben je te druk geworden voor fok lb?
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je meer tijd voor mij vrijmaken nu :$
groenlinks xdquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk maar uit voor FL
FL is een brabander en je weet wat brabanders stemmen
Nee lol en het boeit me ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk maar uit voor FL
FL is een brabander en je weet wat brabanders stemmen
maar vooral duitsers en mokersquote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
fl slaat alles en iedereen in elkaar
hey weer die metal dubstep achtige shitquote:
Ik ben mocro ik hoef alleen maar boos te kijken naar brabanders en ze bellen 112quote:Op maandag 17 februari 2014 18:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
fl slaat alles en iedereen in elkaar
ff luisterenquote:
picsquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben mocro ik hoef alleen maar boos te kijken naar brabanders en ze bellen 112
wolla a zemmel a bezem etcquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben mocro ik hoef alleen maar boos te kijken naar brabanders en ze bellen 112
ik ben vader en snowbells is een rotwijfquote:Op maandag 17 februari 2014 18:25 schreef klawie het volgende:
[..]
nee, met zwart reizen welquote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Krijg je met een anonieme ov kaart korting?
Korting is denk ik alleen voor normale kaarten.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Krijg je met een anonieme ov kaart korting?
Word laatste tijd pauper veel gecontroleerdquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, met zwart reizen wel
vraag klawie maar
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Korting is denk ik alleen voor normale kaarten.
Sws is zo'n anonieme kaart echt bullcrap. Je moet er geld opzetten en dan kunnen ze nog steeds opzoeken op welk station je bent geweest enz.
daarom strap of mes mee om de controleur te bedreigenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Word laatste tijd pauper veel gecontroleerd
Me rijbewijs heeft veel geld gekost ik ga nooit meer met de treinquote:Op maandag 17 februari 2014 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, met zwart reizen wel
vraag klawie maar
Mijn*quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Me rijbewijs heeft veel geld gekost ik ga nooit meer met de trein
racistquote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik mag fouten maken als mocro a rassist
Wat wil je doen dan je broer kees en jan halenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wollah niet over mijn moeder beginnen eh sahbi ik djoek je
Niet weten van de FOK! knokploegquote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan je broer kees en jan halen
je weet niksquote:Op maandag 17 februari 2014 18:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan je broer kees en jan halen
jij idemquote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jonge je slaat nog niet eens een zuchtje wind om
Lol komen dan allemaal grindtegels (lees puistenkoppen) naar me toe me broertje ali is genoeg voor jullie hij sloopt iedereenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet weten van de FOK! knokploeg
heeft je broertje strap dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol komen dan allemaal grindtegels (lees puistenkoppen) naar me toe me broertje ali is genoeg voor jullie hij sloopt iedereen
Owja was bijna vergeten dat jullie alleen in groepjes aanvallen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol komen dan allemaal grindtegels (lees puistenkoppen) naar me toe me broertje ali is genoeg voor jullie hij sloopt iedereen
^quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Owja was bijna vergeten dat jullie alleen in groepjes aanvallen.
Niet fucken met mij ga drie keer per week naar de gym Gquote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jonge je slaat nog niet eens een zuchtje wind om
Waarheid wel helaas.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef klawie het volgende:
Jullie slaan nog geen deuk is een stuk boter
je moet ook niet in boter slaan dipshitquote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef klawie het volgende:
Jullie slaan nog geen deuk is een stuk boter
Haha 1 tegen 1 tegen ali wollah jij gaat jou haloef eten door een rietjequote:Op maandag 17 februari 2014 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Owja was bijna vergeten dat jullie alleen in groepjes aanvallen.
Nickelsonquote:Op maandag 17 februari 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
" Marokkanen zijn altijd in het bezit van twee of meerdere paspoorten, dealen in drugs, rijden in te dure auto's of op van ons gestolen scooters, en dragen een glimmende jas met een bontkraag"
ik zal jou eens djoekenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
'ik doek jullie allemaal kk zemmels ;s'
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:00 schreef Flippiee het volgende:
<insert Taylor Swift stem> Weeee are never ever ever getting back together
raarquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van leren shorts?
[ afbeelding ]
Niet mooi.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Geil. Mits je de benen er voor hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi als je een goede bil hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:10 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist dat je het ging posten.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk uit met cola over de versnellingspook ransbak
forum@fok.nlquote:Op maandag 17 februari 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
maar er is nu een plaatsje open in cre?
waar kan ik solliciteren
Blauw?quote:
Jijquote:
Jaquote:
Dit jaquote:
quote:
Nee. Ze heet brownie voor de lolquote:
quote:
Ik maak alleen de headers en banners somsquote:
Alsnog wel tof. Doe het je niet naquote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak alleen de headers en banners soms
Hè wat, hij quoodtedte mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
zo rezanias post is verdwenen
wat een vreselijke troll toch
Ja "Games designer"quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk designer moeten zijn, maar ja.
Haha da's pech, kleurtje weg.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haha das pech, kleurtje weg.
Was het aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ga je weer met die PI. Daarom is het uit tussen ons.
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eind volgende maand voor 't eerst naar de Primark
Hoorde het net alquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.
De broeken en mailliots voor kindjes vind ik super. De broeken mogen vies worden voor die 8 euroquote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoorde het net al(van een vriendin die hier is en met wie ik dus mee ga)
Ik hoop gewoon wat leuke dingen te halen zoals een leuke tas, rokjes etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
De broeken en mailliots voor kindjes vind ik super. De broeken mogen vies worden voor die 8 euro
Die in Almere is kutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |