SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet een stelsel met 10 variabelen met de hand kunnen oplossen.
quote:
Mja, geef ze dan godverdomme een iets eervollere naam dan toaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:31 schreef Rezania het volgende: [..] Ja, natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik alle oplossingen zelf ga klaarmaken hè?
![]()
Hoezo? Het is ondersteunend personeel in het technisch onderwijs. Wat wil jij ze noemen dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mja, geef ze dan godverdomme een iets eervollere naam dan toa
Behalve jij, aan je posts te zienquote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zijn het bazen en behandelt iedereen ze met respect.
Amanuensis.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Het is ondersteunend personeel in het technisch onderwijs. Wat wil jij ze noemen dan?
Ga klagen bij de UL zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Amanuensis.
Toa klinkt alsof ze tegen het verstandelijk gehandicapte aan zitten
Oh, ULquote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga klagen bij de UL zou ik zeggen.
Wat dacht jij dan? Dat ze de hele dag oplossingen aan het maken waren? Ze hebben gewoon veel tijd om te chillen, maar ze doen goed werk. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje niks doen, zitten op hun luie reet
enzv
Ja, in Delft heb ik nog geen lab van binnen gezien.quote:
Okequote:Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de hele dag oplossingen aan het maken waren? Ze hebben gewoon veel tijd om te chillen, maar ze doen goed werk. Ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke
Nou ik ga slapen. Omdat de stof zo complex is zijn er veel contacturen dus ik moet vroeg op.
Tot ziens!!!!!!
Of alles gaan substitueren als het kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:38 schreef Amoeba het volgende:
Een stelsel met 10 variabelen vraagt om een matrix.
Matrix is veel makkelijkerquote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of alles gaan substitueren als het kan.
Spannendquote:Op maandag 17 februari 2014 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Krijg ik morgen pas voor het eerst.
Met 10 variabelen ja?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of alles gaan substitueren als het kan.
Ik kan het nog niet anders oplossen, sorry hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met 10 variabelen ja?
Ik pas Gauss-Jordan eliminatie doe, ga jij lekker substitueren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |