Eigen zaak beginnen dus.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar volgens de beroepskeuze test moet later een ondernemende baan worden
Eh, geen geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Lijkt me idd tof alleen wat voor opleiding hoort daarbij
Probleem is ook dat ik 19 ben een eerst nog een paar jaar op school wil klooienquote:
Word FOK! mod.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar een leidinggevende functie zou me ook tof lijken
Vakantie hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:08 schreef Roburtt het volgende:
Joepie in de 'vakantie' aan school werken mijn leven
De jaloeziequote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vakantie hebben.Je zit toch zeker niet meer op de baisschool.
Detailhandel?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef klawie het volgende:
Ik wil dit
https://werkenbijdefensie(...)iersopleiding-1.html
Moet alleen een snelle mbo4 opleiding hebben
Het antwoord is nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Omg ik wil dit shirt van de Misfits
Ik snap dat soort shirts nooit.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar is toch best lief?
Geen armen, geen benen
Hoezo? Het is een tekst uit een liedje (Helena). Net als dat ik een trui heb van Murderdolls waar achterop staat:quote:
ik zie niet wat er lief aan zou kunnen zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhMaar is toch best lief?
Geen armen, geen benen
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie niet wat er lief aan zou kunnen zijn
Klinkt nogal emo.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Het is een tekst uit een liedje (Helena). Net als dat ik een trui heb van Murderdolls waar achterop staat:
Pissed Off,
Perfect,
Beautiful,
I'm God.
Die ik dus nooit aan doe naar mijn familie want die geloven in god
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |