Haha da's pech, kleurtje weg.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Haha das pech, kleurtje weg.
Was het aan?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ga je weer met die PI. Daarom is het uit tussen ons.
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eind volgende maand voor 't eerst naar de Primark
Hoorde het net alquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.
De broeken en mailliots voor kindjes vind ik super. De broeken mogen vies worden voor die 8 euroquote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoorde het net al(van een vriendin die hier is en met wie ik dus mee ga)
Ik hoop gewoon wat leuke dingen te halen zoals een leuke tas, rokjes etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:16 schreef Tally het volgende:
[..]
De broeken en mailliots voor kindjes vind ik super. De broeken mogen vies worden voor die 8 euro
Die in Almere is kutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nu twee keer geweest in Almere. Je betaald niet veel maar bij de meeste kleding merk je dat ook. Al boeit dat me weinig voor kindjes. Daar zijn ze toch zo weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |