Ik zou niet weten waarom je het zwak vind, er is een andere schaatser voor in de plaats gekomen met net zo weinig kans van slagen op de 1500. Ik vind Skobrev's opgeven op de 10km ook zwakker dan dat van de Noren. Die had de vorige keer nog zilver.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik nou de enige die Kramer zijn terugtrekken op de 1500 meter, het koningsnummer, behoorlijk zwak vind?
Ja op de 10k is de kans op een medaille inderdaad groter aangezien enkel Nederlanders er iets omgeven.
Inkoppertje, maar ohzo mooi ingekoptquote:
quote:
Wordt er eigenlijk nog gedweild? Ik zie er niets over staan in bij de ritten indeling...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is het ongeveer die 7e rit? Moet mijn zoontje halen om 1500 dus van 1445 tot 1515 ben ik niet thuis
Mooi ook dat in de reacties altijd wel een paar 'serieuze' staan die geen flauw idee hebben wat de Speld isquote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben al meer leuke artikelen over de OS:
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/
http://www.speld.nl/2014/02/16/opnieuw-geen-mulder-op-het-podium/
Eensquote:Op maandag 17 februari 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
ook al wint Sven morgen goud dan vindt ik de gouden plak van Mulder meer waard om eerlijk te zijn
Ik denk zelfs dat ik het zilver van Verweij meer waard vind.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:50 schreef Evertjan het volgende:
ook al wint Sven morgen goud dan vindt ik de gouden plak van Mulder meer waard om eerlijk te zijn
Dat denk ik ook, of ze moeten na rit 1 al dweilen, maar dat is ook niet echt ideaal. Of na 3 ritten, wat dan weer oneerlijk voor rit 3 is .quote:Op maandag 17 februari 2014 17:56 schreef rubbereend het volgende:
er wordt morgen om de twee ritten gedweild neem ik aan, dus dan is er na de laatste dweil alleen nog de rit van Sven neem ik aan
Dat zou wel humor zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Kramer gaat zo hard dat hij Lee een rondje inhaalt, in de war raakt en verkeerd wisselt.
Ik denk niet dat Kramer het daarmee eens is.quote:
boeiequote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kramer het daarmee eens is.
Tijdverschil sotchi 13.30 uitzending in sotchi is het dan 16.30quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef hiburg het volgende:
[..]
Is dat veranderd, want op de site van de nos staat 14:00 uur als aanvangstijd ?
Na rit 3 en 5quote:Op maandag 17 februari 2014 17:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, of ze moeten na rit 1 al dweilen, maar dat is ook niet echt ideaal. Of na 3 ritten, wat dan weer oneerlijk voor rit 3 is .
ja na een paar dagen ging het misquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die praat standaard niet in Nederlandse tijd, bijzonder handig.
Is ze dom ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die praat standaard niet in Nederlandse tijd, bijzonder handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |