Swings tegen Bergsma lijkt mij de leukste rit. Swings moet toch wel enigszins mee kunnen?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel jammer dat de Nederlanders niet tegen elkaar mogen, zit geen gelijkwaardige rit bij nu.
Enigszins ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Swings tegen Bergsma lijkt mij de leukste rit. Swings moet toch wel enigszins mee kunnen?
Dat lijkt me sterk...tussen hun PR's zit ruim 20 seconde. Bovendien heeft Swings zich op de 1500m toegelegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Swings tegen Bergsma lijkt mij de leukste rit. Swings moet toch wel enigszins mee kunnen?
Had Bob de Jong harder moeten rijden in Berlijn. Als De Jong bij de top 4 stond in het klassement, had je sowieso 2 Nederlanders tegen elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel jammer dat de Nederlanders niet tegen elkaar mogen, zit geen gelijkwaardige rit bij nu.
eerste rit is om 14.00, zal wel op de twee ritten een dweil zijn, dus dat red je primaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is het ongeveer die 7e rit? Moet mijn zoontje halen om 1500 dus van 1445 tot 1515 ben ik niet thuis
Denk na de eerste 3 ritten een dweil en dan om de 2 ritten.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
eerste rit is om 14.00, zal wel op de twee ritten een dweil zijn, dus dat red je prima
Normaal gesproken is er een dweil na iedere twee ritten. 4 ritten achter elkaar zonder dweil is veel voor een 10 kilometer.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef Ronaldsen het volgende:
1 dweilpauze lijkt me toch genoeg voor 7 ritjes
Bedankt voor de info, want ik vroeg het me ook af. Kan namelijk ook niet hele wedstrijd zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]
eerste rit is om 14.00, zal wel op de twee ritten een dweil zijn, dus dat red je prima
Dan zijn we hopelijk alweer thuis van onze lunch buiten de deur.quote:
Ik zou niet weten waarom je het zwak vind, er is een andere schaatser voor in de plaats gekomen met net zo weinig kans van slagen op de 1500. Ik vind Skobrev's opgeven op de 10km ook zwakker dan dat van de Noren. Die had de vorige keer nog zilver.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik nou de enige die Kramer zijn terugtrekken op de 1500 meter, het koningsnummer, behoorlijk zwak vind?
Ja op de 10k is de kans op een medaille inderdaad groter aangezien enkel Nederlanders er iets omgeven.
Inkoppertje, maar ohzo mooi ingekoptquote:
quote:
Wordt er eigenlijk nog gedweild? Ik zie er niets over staan in bij de ritten indeling...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is het ongeveer die 7e rit? Moet mijn zoontje halen om 1500 dus van 1445 tot 1515 ben ik niet thuis
Mooi ook dat in de reacties altijd wel een paar 'serieuze' staan die geen flauw idee hebben wat de Speld isquote:Op maandag 17 februari 2014 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben al meer leuke artikelen over de OS:
http://www.speld.nl/2014/02/15/verweij-pakt-goud-op-1499-meter/
http://www.speld.nl/2014/02/16/opnieuw-geen-mulder-op-het-podium/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |