SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Montov op 16-02-2014 22:50:27 ]Géén kloon van tvlxd!![]()
Dit wordt echt een faal afstand met al die afhakers.
Maar ja wel 3 medailles extra waarschijnlijk dan![]()
![]()
Alleen Swings zie ik nog wel verrassen, maar dan moet ie wel een gelijkwaardige tegenstander (Bob de Jong) loten, alleen is dat dus niet mogelijk...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ben ik nou de enige die Kramer zijn terugtrekken op de 1500 meter, het koningsnummer, behoorlijk zwak vind?
Ja op de 10k is de kans op een medaille inderdaad groter aangezien enkel Nederlanders er iets omgeven.![]()
OP uitgebreid met uitslagen van 4 jaar geleden, WK vorig jaar en OKT.Misschien kan hij wel wat hebben aan Kramer of Bergsma.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Falco het volgende:
Alleen Swings zie ik nog wel verrassen, maar dan moet ie wel een gelijkwaardige tegenstander (Bob de Jong) loten, alleen is dat dus niet mogelijk...Géén kloon van tvlxd!![]()
Met het niveau wat de top 10 liet zien was ie gewoon kansloos. Goede beslissing.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben ik nou de enige die Kramer zijn terugtrekken op de 1500 meter, het koningsnummer, behoorlijk zwak vind?
Ja op de 10k is de kans op een medaille inderdaad groter aangezien enkel Nederlanders er iets omgeven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
2014 moet dus 2010 zijn?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Montov het volgende:
OP uitgebreid met uitslagen van 4 jaar geleden, WK vorig jaar en OKT.
... en huiver mee![]()
Als die afhakers niet vervangen worden, zie ik vooral winst, scheelt toch weer een half uur aan ritten die er niet toe doen en voor de medailleverdeling zal het geen verschil hebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef -0- het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer? Als je nooit een uitdaging aangaat verlies je ook nooit. Ik vind het echt een hatelijke instelling en in ieder geval verre conform een groot sportman.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met het niveau wat de top 10 liet zien was ie gewoon kansloos. Goede beslissing.
Begrijpen doe ik het natuurlijk wel maar het is juist Kramer die zich graag doet voorkomen als "Grootste schaatser ooit" Arrogantie mag, maar bewijs het dan ook.![]()
Ik vind ´t oprecht jammer dat de Noren, Skobrev en Contin niet meedoen enzo, maar ook als ze wél aan de start hadden gestaan, was de kans dat één van hen een medaille zou hebben gepakt nihil geweest, volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef -0- het volgende:
Mis ik hier trouwens een leuke woordspeling?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Montov het volgende:
Voor mij de knoningsafstand van deze Spelen. de 10km![]()
![]()
Moet hij wel boven zich uit stijgen, zijn PR is 13:08.08, dat is normaal gesproken niet goed genoeg voor een medaille. Daarvoor moet je waarschijnlijk minimaal onder de 13:00.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Montov het volgende:
OP uitgebreid met uitslagen van 4 jaar geleden, WK vorig jaar en OKT.
[..]
Misschien kan hij wel wat hebben aan Kramer of Bergsma.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
De enige afstand op de spelen waarop ik me niet verheug alhoewel de 5 km. bij vrouwen ook niet echt leuk is, is het daar nog een beetje spannend.![]()
Ik vind het nog wel leuk, althans de laatste paar ritten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef Wespensteek het volgende:
De enige afstand op de spelen waarop ik me niet verheug alhoewel de 5 km. bij vrouwen ook niet echt leuk is, is het daar nog een beetje spannend.
Waarom zit Bob de Jong niet bij de laatste 4? Omdat hij er in Astana niet bij was?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kan ik me nog inschrijven? Ik hoorde dat er een paar plekken over zijn...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dit is toch wel heel schrijnend, dat al die concurrenten al op voorhand de handdoek gooien...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mis ik hier trouwens een leuke woordspeling?Omdat hij niet bij de beste 4 in het klassement zit van de gecombineerde 5km/10km.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel leuk, althans de laatste paar ritten.
Waarom zit Bob de Jong niet bij de laatste 4? Omdat hij er in Astana niet bij was?
Zijn matige race in Berlijn zorgde ervoor dat hij het missen van Astana niet kon compenseren zoals Bergsma dat wel heeft gedaan. Kramer kon het missen van Berlijn compenseren door in Astana te winnen.Géén kloon van tvlxd!![]()
Voor de spanning zou het leuk zijn als Kramer voor Bergsma start, denk dat Bergsma (in tegenstelling tot de 5km) Kramer hier wel serieus kan bedreigen, zeker als hij de tijd al kent.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Remzz het volgende:
Wel jammer dat Bergsma en Kramer niet tegen elkaar kunnen loten, zou een mooi gevecht zijn.![]()
Koss is het eens met een artikel waarin staat dat het eigenlijk een blamage is voor Noorwegen om de klassieke 10km over te slaan. Zeker omdat ze nou ook niet echt veel meer kans hebben op de ploegenachtervolging of dat het rijden van de 10km een goede voorbereiding in de weg staat.twitter:JohannKoss twitterde op zondag 16-02-2014 om 22:54:35Helt enig med @Aftenposten idag http://t.co/sXvutxjokK utrolig at vi ikke har noen som vil gaa? Please hent @fredrikhorst med en gang! reageer retweet
Hij zou graag Frederik van der Horst dan maar zien.Géén kloon van tvlxd!![]()
Zou me niks verbazen als dit de laatste Olympische 10 km ooit wordt... over 4 jaar de 3000m en de massstart?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
http://nos.nl/os2014/arti(...)km-moet-blijven.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Zou me niks verbazen als dit de laatste Olympische 10 km ooit wordt... over 4 jaar de 3000m en de massstart?
Hij blijft dus voorlopig als het aan de voorzitter van de ISU ligt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dan kan bij het rodelen iedereen zich ook wel terugtrekken, de Duitsers winnen toch.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Uit dat artikelquote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Montov het volgende:
Koss is het eens met een artikel waarin staat dat het eigenlijk een blamage is voor Noorwegen om de klassieke 10km over te slaan. Zeker omdat ze nou ook niet echt veel meer kans hebben op de ploegenachtervolging of dat het rijden van de 10km een goede voorbereiding in de weg staat.twitter:JohannKoss twitterde op zondag 16-02-2014 om 22:54:35Helt enig med @Aftenposten idag http://t.co/sXvutxjokK utrolig at vi ikke har noen som vil gaa? Please hent @fredrikhorst med en gang! reageer retweet
Hij zou graag Frederik van der Horst dan maar zien.Er staat eerst dat ze geen kans hebben op goud tenzij Kramer tweemaal valt omdat hij heus niet dezelfde fout zal maken als in Vancouver. Dan staat er dat de andere Nederlanders zo goed zijn dat de kans op een medaille net zo groot is als de kans dat het waxteam van de crosscountry een bonus krijgt.quote:Greit nok at ingen av dem hadde hatt vinnersjanser, med mindre Sven Kramer faller to ganger. For han vil ikke gjøre samme tabben som i Vancouver da han gikk i feil bane og ble diskvalifisert. Og de andre nederlenderne er så gode at en medalje er omtrent like sannsynlig som at smøreteamet til langrennsløperne får bonus etter OL.![]()
Ook een mooie:>Hier zeggen ze dat het missen van de 10 km ten faveure van een niet klassiek onderdeel een beetje hetzelfe is als dat Bjornalen de massastart zou laten schieten om bij de sluitingsceremonie optimaal voorbereid te zijn.quote:Likevel, å bare droppe 10.000-meter for å bli litt bedre forberedt til en distanse med svært liten OL-tradisjon, vil jeg påstå er nesten like galt som Ole Einar Bjørndalen skulle stått over fellesstarten i skiskyting for å være best mulig forberedt til avslutningsseremonien neste helg.![]()
Het is inderdaad vooral erg kritisch.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Uit dat artikel
[..]
Er staat eerst dat ze geen kans hebben op goud tenzij Kramer tweemaal valt omdat hij heus niet dezelfde fout zal maken als in Vancouver. Dan staat er dat de andere Nederlanders zo goed zijn dat de kans op een medaille net zo groot is als de kans dat het waxteam van de crosscountry een bonus krijgt.![]()
Ook een mooie:>
[..]
Hier zeggen ze dat het missen van de 10 km ten faveure van een niet klassiek onderdeel een beetje hetzelfe is als dat Bjornalen de massastart zou laten schieten om bij de sluitingsceremonie optimaal voorbereid te zijn.![]()
Het is inderdaad vooral erg kritisch.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
![]()
Hebben ze niet onthouden dat bijvoorbeeld Bob (of Bergsma, of Kramer) gewoon ook kunnen falen? Verkeerde wissel, niet in vorm, net ziek....Ze hadden echt een medaille kunnen halen met een beetje mazzel..wat kansloos zeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Bob is sowieso grillig, geen idee wat die dinsdag gaat doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:46 schreef Norrage het volgende:
Hebben ze niet onthouden dat bijvoorbeeld Bob (of Bergsma, of Kramer) gewoon ook kunnen falen? Verkeerde wissel, niet in vorm, net ziek....Ze hadden echt een medaille kunnen halen met een beetje mazzel..wat kansloos zeg
Maar op de ploegenachtervolging doet Nederland maar één keer mee. Maakt de kans op een medaille misschien wel groter.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik heb hier echt heel erg veel zin in. Ook al lijkt het wel zeker, toch hoop ik altijd weer op spanning. En er zitten altijd een paar mooie duels tussen, ook in de vroegere ritten. Maar de voornaamste reden om te kijken is natuurlijk dat held Bob de Jong hier eindelijk in actie mag komen.![]()
4.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel man startte er nou op de 10km na de afzeggingen van Skobrev en de Noren?
Kramer, Bergsma, De Jong en Swings.![]()
Laatste individuele herenwedstrijd alweer.
Ik kijk vooral uit naar Bob de Jong.Van Kramer en Bergsma weten we dat ze goed zijn.
Jammer dat er volgens mij geen landgenoten tegen elkaar geloot mogen worden.
![]()
Wel schraal dat die Noren nu al eieren voor hun geld kiezen.Alsof ze daarmee op de TP wel een medaille gaan winnen. Ter Mors heeft toch wel laten zien dat wedstrijden kort na elkaar geen probleem hoeven te zijn.
![]()
BOB DE JONG in een nieuw wereldrecord. Bergsma 2 Swings 3. Kramer haalt niet eens de top 8.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is niet eens kort op elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Kowloon het volgende:
Wel schraal dat die Noren nu al eieren voor hun geld kiezen.Alsof ze daarmee op de TP wel een medaille gaan winnen. Ter Mors heeft toch wel laten zien dat wedstrijden kort na elkaar geen probleem hoeven te zijn.
sig verwijderd door FA![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 02:37 schreef Mani89 het volgende:
BOB DE JONG in een nieuw wereldrecord. Bergsma 2 Swings 3. Kramer haalt niet eens de top 8.![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat laatste
... en huiver mee![]()
Op de 10km hebben ze niks te zoeken en met Bokko en Pedersen hebben ze 2 schaatsers die op de 3km bij de absolute top behoren. Ze missen eigenlijk alleen een goede 3e man die hun kan volgen. Ik snap wel dat ze alles op alles zetten om een medaille op de TP te winnen. Kramer deed trouwens precies hetzelfde op de 1500m.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:59 schreef Kowloon het volgende:
![]()
Kramer en Sablikova reden de 1500m niet, dus die afstand komt nu ook in gevaar op de OS.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 10km hebben ze niks te zoeken en met Bokko en Pedersen hebben ze 2 schaatsers die op de 3km bij de absolute top behoren. Ze missen eigenlijk alleen een goede 3e man die hun kan volgen. Ik snap wel dat ze alles op alles zetten om een medaille op de TP te winnen. Kramer deed trouwens precies hetzelfde op de 1500m.
Afmeldingen zijn nog niet eens zo erg, wel dat de Noren gewoon geen vervangers hebben.Géén kloon van tvlxd!![]()
Gianni Romme vindt het jammer dat Havard Bökko, Sverre Lunde Pedersen en Ivan Skobrev dinsdag bij de Olympische Spelen niet meedoen aan de 10 kilometer.
Dat zei de coach maandag na de training. ,,Het is hun keuze. Maar de 10 kilometer leeft wel in Noorwegen, het is een afstand met traditie'', zo liet Romme, zelf in 1998 olympisch kampioen op de langste afstand, blijken de beweegreden niet echt te snappen.
De heerschappij van de Nederlanders op de 10.000 meter is zo groot dat veel buitenlandse rijders zich liever focussen op de ploegachtervolging. Oranje is op dat onderdeel ook favoriet, maar er zijn sowieso twee medailles te winnen door andere landen.
De afmeldingen van de Noren en Skobrev komt op een ongelukkig moment. De 10 kilometer staat al ter discussie en wordt in de toekomst mogelijk vervangen door het onderdeel massastart. Romme denkt dat het zo'n vaart niet loopt. ,,Kijk naar de skifederatie. Daar voegen ze nieuwe onderdelen toe, maar dan wel naast de al bestaande onderdelen. De Winterspelen zijn in vergelijking met de Zomerspelen behoorlijk klein. Ik zie disciplines niet zo snel verdwijnen.''
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Tsja jammer van de concurrentie, maar die had toch geen kans. Al 10 jaar kijken we voor die paar allerbesten en ook nu gaat het spectakel opleveren
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Wat een stelletje laffe hazen zijn die Noren, zegEerst ook al lopen suggereren dat er doping wordt gebruikt en nu dit. Slechte verliezers.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
Die Skobrev snap ik ook niet, de spelen in eigen land, het moment om iets te laten zien en hij faalt compleet. Wel een beetje stoer z'n huizen en mercedes laten zien aan de NOS cameraploeg maar hij bakt er niks van.
Maar goed, ondanks de laffe afzeggingen toch maar deze afstand vervangen door iets anders over 4 jaar.٩๏̯͡๏)۶![]()
Skobrev viel ook wat tegen op de 5km, op de ploegenachtervolging heeft hij wel een reële kans op een medaille.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hij heeft in ieder geval zilver gehaald op de 10km de vorige keer, dan snap ik niet dat hij dit keer uberhaupt niet eens van start gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:23 schreef Felagund het volgende:
Skobrev viel ook wat tegen op de 5km, op de ploegenachtervolging heeft hij wel een reële kans op een medaille.٩๏̯͡๏)۶![]()
Wat ik al zei, zijn 5km viel al tegen, wat eigenlijk zijn betere afstand is. Kans op een medaille is dus zeer klein. Maar het starten heeft waarschijnlijk geen negatieve gevolgen voor de achtervolging. Dus ik snap ook niet waarom hij niet start.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zilver gehaald op de 10km de vorige keer, dan snap ik niet dat hij dit keer uberhaupt niet eens van start gaat.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Skobrev snap ik ook niet, nee. Of hij moet zich een ongeluk schamen voor zijn resultaten tot dusver op zijn thuisspelen, maar gezien die show-off in die filmpjes van de NOS kan ik me dat totaal niet voorstellen
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
Ik vond dat filmpje van Skobrev best opmerkelijk, had niet gedacht dat hij zo riant kon leven als Russische schaatser. Dat maakt het des te triester dat hij er helemaal niks van bakt, hij ging zelfs naar een sportschool die 10.000 euro per maand kost (__! )
Maar goed hij heeft blijkbaar meer tijd doorgebracht in z'n mercedes dan op de schaatsbaan.٩๏̯͡๏)۶![]()
Dat laatste denk ik ook.
Opvallend was dat hij op voorhand inderdaad zo open was over zijn bedoeling om vooral te gaan cashen met zijn bekendheid. 's Lands wijs, 's lands eer, maar het was een gênante vertoning...- Why do people have to die?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |