quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 17-02-2014 09:45:16 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, ze zag er op foto's geeneens tokkie uit, dus het verraste me wel.quote:
Ja ach loka had misschien wat agressiever kunnen spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken waren
Ik denk het ja. Jammer weer hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet meer hosselbaar, dan krijg je dat
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt geen zin in spelletjes toch?
Uiteraard is dat leuk, des te meer kan je er van genietenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk als mij dat overkomt hoor
lekker niveauquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Dat zou wel verschil gemaakt hebben vermoed ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach loka had misschien wat agressiever kunnen spelen.
Dit spel duurde ongeveer 6 uur schat ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.
Ik vind van alles leuk hoor. 4 Uur vind ik ook wel wat lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Jammer weer hoor.
[..]
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.
Wat voor spel was dat dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit spel duurde ongeveer 6 uur schat ik.
Oh joy.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat ik niet uitgenodigd was!!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
6 uur en het was geeneens poker? Damn...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond durenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
6 uur en het was geeneens poker? Damn...
Niet zo ver van jou vandaan volgens mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat ik niet uitgenodigd was!!
Hmm lang niet gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond duren
Zoals?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind spelletjes alleen leuk als het een soort nostalgie is.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond duren
Nu heb ik hooikoorts.quote:
Bij -engel-?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo ver van jou vandaan volgens mij
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Alles beter dan triviant overigens. Toen we dat de laatste keer speelde had ik het echt wel weer gehad.
Wil je niet naast haar gaan liggen en samen al knuffelend naar de hemel kijken terwijl jullie praten over jullie wensen en dromen?quote:
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Alles beter dan triviant overigens. Toen we dat de laatste keer speelde had ik het echt wel weer gehad.
Misschien had ze het er wel mee gehad omdat ze zo expliciet werd geconfronteerd met de onwetendheid van haar medespelers.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.
Volgens BNN ben ik keislim.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.
Nice, redheadquote:
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfersquote:
Leuk, maar dat kan ik niet. Mijn keel zit dicht dus er komt geen word uit, mijn ogen tranen dus ik kan niet genieten van haar schoonheid en mijn neus is natter dan dat ik haar ooit zou kunnen maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je niet naast haar gaan liggen en samen al knuffelend naar de hemel kijken terwijl jullie praten over jullie wensen en dromen?
035quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfers
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga douchen en serietje kijken. Houdoe.
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk, maar dat kan ik niet. Mijn keel zit dicht dus er komt geen word uit, mijn ogen tranen dus ik kan niet genieten van haar schoonheid en mijn neus is natter dan dat ik haar ooit zou kunnen maken.
Dat klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfers
Gewoon firefly dm'en, iesh gratiesh.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.
Ik weet nog wel een boek dat daarmee helpt. Is maar 9 euro op bol.
Fuck dat boek. Als het me niet lukt op eigen kracht verdien ik het ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.
Ik weet nog wel een boek dat daarmee helpt. Is maar 9 euro op bol.
Dan zit je vast aan een abbo van hem (lees hij stalkt je)quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon firefly dm'en, iesh gratiesh.
Whehe.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen met inferieure genen mogen zicht niet voortplanten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck dat boek. Als het me niet lukt op eigen kracht verdien ik het ook niet.
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...
Zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...
I am also perfectly able to get a harassment complaint and a court ordered restraining order all by myself, thank you very muchquote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.
Oh wacht, dat zei jij ook eens.
Je dook wel 'toevallig' in de topics op waar ik ook zatquote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.
Oh wacht, dat zei jij ook eens.
Als je dat al niet eens voor elkaar krijgt ben je natuurlijk ook een loser eerste klas hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?
Ja, dan moet je eerst oefenen op de lelijke en dikke vrouwen. Een beetje de zwakste in de kudde opsporen en vingeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat al niet eens voor elkaar krijgt ben je natuurlijk ook een loser eerste klas he
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het? Nog steeds vrij preuts dan...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.
Je hebt 'm toch wel schoongepijpt dan he?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.
Uhu al die bruine korstjes er weer vanaf knabbelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel schoongepijpt dan he?
Jeetje Fas. Ik baal nu wel dat je me afwees toen ik dit voorstelde.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet achter het randje vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu al die bruine korstjes er weer vanaf knabbelen.
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fas. Ik baal nu wel dat je me afwees toen ik dit voorstelde.
Ik ben zeker te lelijk?
Hij wilde dan ook contact met jouw core.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.
Ik wilde haar coretemperature opmeten met mijn lichaamsthermometer.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wilde dan ook contact met jouw core.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde haar coretemperature opmeten met mijn lichaamsthermometer.
Dat kan ook in het oor tegenwoordig hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het treurige is misschien dat ik weer terugdenk aan het boek dat ik heb gelezen over coretemperature in Baikalzeehonden.quote:
Dat lijkt me niet bevredigend voor ook maar 1 van ons beiden.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ook in het oor tegenwoordig he
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?
Godverquote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?
Ja, heel interessantquote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het treurige is misschien dat ik weer terugdenk aan het boek dat ik heb gelezen over coretemperature in Baikalzeehonden.
Dat is serieus mijn associatie.
Godverquote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan geen koffie en een knuffel voor jou
[..]
Prima
Nu moet je eigenlijk zeggen: kom maar uithuilen op m'n boobies.quote:
Alleen als je dat wil, neem ik aanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk zeggen: kom maar uithuilen op m'n boobies.
Die doet het altijd goed bij mij.
Uit het oog verloren of iedereen is wat anders gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
waarom kende ik zoveel journalistiek studenten in mijn studietijd, maar geeneen journalist![]()
Dat laatste en een paar uit het oog verloren ja, maar voor zover ik weet zijn die ook geen journalisten nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uit het oog verloren of iedereen is wat anders geworden
vertelquote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan geen koffie en een knuffel voor jou
[..]
Prima
Ik lig dan ook ik bed te wachten tot mijn ogen dichtvallen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:50 schreef Fame het volgende:
Dan helpt achter een beeldscherm hangen ook niet echt, heren.
Correctie: display van je telefoon of tabletquote:Op maandag 17 februari 2014 01:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lig dan ook ik bed te wachten tot mijn ogen dichtvallen.
Ach, misschien heb ik mazzel en slaap ik al om 0300 uur.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:52 schreef Vinniiee het volgende:
Daar kom je vaak nog beroerder uit dan dat je niet slaapt.
Good luck.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:57 schreef Vinniiee het volgende:
Concentreren op kleine lettertjes Zou vermoeiend moeten zijn.
Ik ga nog een poging wagen
Sinds kort weer actief? Was je je kloon beu?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:56 schreef Fame het volgende:
[..]
Correctie: display van je telefoon of tablet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 09:48:48 ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben moed aan het verzamelen om Y. wakker te maken. Die denkt een week vakantie te hebben, ik denk springcleaningquote:Op maandag 17 februari 2014 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig![]()
Met in de wacht staan![]()
Plaatje kapoetquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om Y. wakker te maken. Die denkt een week vakantie te hebben, ik denk springcleaning
Arm kind....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen om Y. wakker te maken. Die denkt een week vakantie te hebben, ik denk springcleaning
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werkt gewoon hoor![]()
[ afbeelding ]
Er is toch ook nog verschil tussen basisschool en middelbare school?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Arm kind....
Ik dacht dat de voorjaarsverkantties altijd gelijk liepen
Hier is het volgende week pas vakantie.
1 dag werken
Ohja dat zal ook nog wel....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch ook nog verschil tussen basisschool en middelbare school?
In brabant zal de vakantie pas tegelijk met carnaval zijn ook he![]()
Tevens: WAT DE NEUK!!
[ afbeelding ]
Neequote:
Echt hequote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat zal ook nog wel....
wtf
quote:
Er liggen nog wel een paar op S. zijn bedquote:
Kusje?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er liggen nog wel een paar op S. zijn bed
pick one zou ik zeggenIk whatsapp wel evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij bent echt zo'n vies vuil ding die iemand dat laat weten bij het wakker maken ipv dat je dat van te voren bespreekt?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Die denkt een week vakantie te hebben, ik denk springcleaning
Sta jij nog niet op de zwarte lijst dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Yaaaaaay jehova's aan de deur gehad![]()
Altijd leuk
Er moet wel wat meer aan te pas komen dan een kusje om dat goed te makenquote:
Nee joh...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sta jij nog niet op de zwarte lijst dan?
Zo iets?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh...
Zou er ook een sticker bestaan met: Wij doen niet aan geloofsovertuigingen... dan kan die naast de: Wij kopen niet aan de deur-sticker
Nope!!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
En jij bent echt zo'n vies vuil ding die iemand dat laat weten bij het wakker maken ipv dat je dat van te voren bespreekt?
Wat dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet wel wat meer aan te pas komen dan een kusje om dat goed te maken
We kunnen het niet eens worden over waar die plaats zou moeten vindenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keiharde neuqseks natuurlijk...
Dat, en tequila-based cocktails, zodat ik die foto kan vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keiharde neuqseks natuurlijk...
Oef, ik en tequila is een zeer slechte mixquote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, en tequila-based cocktails, zodat ik die foto kan vergeten
Dan weet ie het tochquote:Op maandag 17 februari 2014 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!!
Ik heb het zaterdag al tegen hem gezegd!
Neuh, ik vind het wel lekker.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
tequila
bij de geur ga ik al over mijn nek
Uhuh, dat zou je denken he?quote:
Zoals op een strand aan de andere kant van het land zonder dat je weet hoe je daar terecht bent gekomenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel lekker.
Nadeel is alleen dat ik er hele stukken film door kwijt raak en vervolgens wakker word op plaatsen die niet zo leuk zijn
Of stappen in Den Haag en wakker worden in Arnhemquote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals op een strand aan de andere kant van het land zonder dat je weet hoe je daar terecht bent gekomen
Whud? Wat was er gebeurd dan? Dat is mij gelukkig nog nooit overkomenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of stappen in Den Haag en wakker worden in Arnhem![]()
Of wakker worden in een politiecel
Openbare dronkenschap, duhquote:Op maandag 17 februari 2014 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud? Wat was er gebeurd dan? Dat is mij gelukkig nog nooit overkomen
Dat is alles? Geen geweld tegen een ambtenaar in functie? Geen sexuele intimidatie? Wat een deceptiequote:
Niet eens geile porno met mijn medegevangenenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is alles? Geen geweld tegen een ambtenaar in functie? Geen sexuele intimidatie? Wat een deceptie
Ik vond die aanpak met die hondensnoepjes wel briljant eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe dan ook, ik ga een poging wagen. Mocht ik niet terug komen dan is het mis gegaan!
refresh my memory pleasequote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond die aanpak met die hondensnoepjes wel briljant eigenlijk.
En dat is toch wel het minste wat we hadden mogen verwachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet eens geile porno met mijn medegevangenen
Deur van puberkamer open doen, hand met hondensnoepjes op het bed gooien, hond naar binnen vliegen, deur weer dicht. O.i.d.?quote:
Ja geniale actiequote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deur van puberkamer open doen, hand met hondensnoepjes op het bed gooien, hond naar binnen vliegen, deur weer dicht. O.i.d.?
Ja, die doet het ook altijd wel goedquote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deur van puberkamer open doen, hand met hondensnoepjes op het bed gooien, hond naar binnen vliegen, deur weer dicht. O.i.d.?
Nou inderdaad!!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is toch wel het minste wat we hadden mogen verwachten
Had je nog toch maar hondenkoekjes in huis gehad...quote:Op maandag 17 februari 2014 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, die doet het ook altijd wel goed![]()
Maar dan nog ben ik de lul en ik heb nu geen hondenkoekjes in huis.
Ik wil dat hij me helpt dus ik ga het wel proberen met een ontbijtje op bed
Shame on you.quote:
Het is maandag en ik ben nog steeds gaar. Laat me.quote:
Geen excuus.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maandag en ik ben nog steeds gaar. Laat me.
Jawel!quote:
Wat stel jij nou voor rare vragen?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Het is maandag en je bent nog steeds gaar. Voor je valt een puppy dood.
Ga je dan ook lachen?
Ik wil graag weten of je door je brakheid op de maandag om alles lacht wat totaal niet grappig is?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat stel jij nou voor rare vragen?
Ik heb geen regen of hagel gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond het gister minder lekker (ook regen en zelfs hagel gevallen)
Morgen wordt ook mooi
Ik moest niet lachen om je debiele vraag, dus nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of je door je brakheid op de maandag om alles lacht wat totaal niet grappig is?
Wat zegt je horrorscope?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag is mijn tweede zondag dit kwartiel
Waarom geef je dat dan als excuus?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen om je debiele vraag, dus nee.
Horoscoopquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag is mijn tweede zondag dit kwartiel
quote:
quote:
Geen ideequote:
Ik was vanaf 13:00 uur bij maatje aan het klussen en was vanaf 16:00 uur weer thuis.... in die 3 uur geen spatje regen of hagel gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lag in je nest te rotten, dan lijkt de wereld sowieso veel mooier?
Wat is "dit kwartiel?"quote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Maandags vrij van school, alleen werken vanavond. Net zoals de meeste zondagen. Dus mijn tweede zondag![]()
Same here...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op zich gaat het best lekker, maar toch ook een beetje kut
En met jou?
Deze 10 weken van schoolquote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is "dit kwartiel?"
Lekker uitslapen
Ik heb gister lekker NIKS gedaan... heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee toen scheen de zonPaar uur later zat ik op het balkon met een biertje
Dat is nou nog eens lekkerquote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze 10 weken van schoolVorige week de eerste week, dus nog 9 weken op maandag vrij
Ja vind je het gekquote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat kan een puber toch heerlijk humeurig doen
Jaquote:
Dat is ook lekker ja. Ik ben druk geweest, gewassen en zo. Rook lekker in huis johquote:Op maandag 17 februari 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister lekker NIKS gedaan... heerlijk
Dat doe ik niet. Volgens mij ben jij ook nog gaarquote:
Dat gaf je als reden van het lachen volgens mij hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Volgens mij ben jij ook nog gaar
Dat is al een wereld van verschil natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wel huiswerkdag. Maar wel lekker lui vanaf de bank
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja. Ik ben druk geweest, gewassen en zo. Rook lekker in huis joh
Maar er staat nergens dat ik om alles moet lachen. Daijumn, is nuance uitverkocht op de maandagmorgen?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gaf je als reden van het lachen volgens mij hoor.
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar er staat nergens dat ik om alles moet lachen. Daijumn, is nuance uitverkocht op de maandagmorgen?
Succesquote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik ga vandaag wel weer aardig... langzaam weer opbouwen... stomme energie
Vrouwen met rondingenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik wat vollere vrouwen vaak wat aantrekkelijks vind hebben, maar ik hoef me dan niet per se fysiek tot ze aangetrokken te voelen. Hmmmmm.
Inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is al een wereld van verschil natuurlijk
Hmmmm.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
Ik merk dat ik wat vollere vrouwen vaak wat aantrekkelijks vind hebben, maar ik hoef me dan niet per se fysiek tot ze aangetrokken te voelen. Hmmmmm.
Thanksquote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Ja daar word je goed gaar van.
Vind ik niet, waarom heb ik dat dan niet bij slanke vrouwen bv? Die kunnen toch ook heel leuk zijn qua gedrag/karakter?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmmm.
Dat is toch heel normaal?
Nee alleen dikke mensen zijn gezellig.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet, waarom heb ik dat dan niet bij slanke vrouwen bv? Die kunnen toch ook heel leuk zijn qua gedrag/karakter?
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee alleen dikke mensen zijn gezellig.
Oh, ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je iemand iets aantrekkelijks vindt hebben, maar niet tot ze aangetrokken voelt.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet, waarom heb ik dat dan niet bij slanke vrouwen bv? Die kunnen toch ook heel leuk zijn qua gedrag/karakter?
Awshitquote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jamaar nu ben ik heul ongezellig schijnbaar, huuhuuuhuuuquote:Op maandag 17 februari 2014 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het bewijs... tadaa
[..]
Niet?
Je moest wel lachen
Nuance? kan je dat eten?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar er staat nergens dat ik om alles moet lachen. Daijumn, is nuance uitverkocht op de maandagmorgen?
welluke?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dus nu huiswerk, zometeen verder met mn serie
Oh dan zit ik goedquote:Op maandag 17 februari 2014 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen, leuke serie ... helaas komt seiz 2 pas in juniquote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
Ik wil misschien aan Orange Is The New Black beginnen. Gevangenissetting lijkt me wel leuk.
Beauty and the Beastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Hoe ze zich gedragen, praten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wat vind je aantrekkelijk in de wat vollere dames?
Dit had ik even nodig.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen, leuke serie ... helaas komt seiz 2 pas in juni
En daarin merk je echt verschil tussen hun en de slankere dames?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ze zich gedragen, praten.
over seiz 2 weet ik trouwens niet zeker, want dat werd aangegeven op netflix, wellicht valt het zelfs eerder te downloadenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ze zich gedragen, praten.
[..]
Dit had ik even nodig.
Ja, ik weet niet, het klinkt ook heel onlogisch, ik weet het.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
En daarin merk je echt verschil tussen hun en de slankere dames?
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beauty and the Beast
Oh leuk, heeft dat met het sprookje te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Oh leuk, heeft dat met het sprookje te maken?http://lmgtfy.com/?q=Beauty+and+the+Beast+serie+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik herken het ook niet echt vandaar dat ik doorvroegquote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, het klinkt ook heel onlogisch, ik weet het.
Voor de tijd van Google wist iemand je nog weleens lekker te maken voor een serie.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Beauty+and+the+Beast+serie+
Dit is absoluut niet waar en het zou eerder nog tegenovergesteld zijn als je het mij vraagt.....quote:Op maandag 17 februari 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Dikkere' vrouwen hebben meer schijt aan wat de rest van ze vindt dan 'dunnere' vrouwen. De 'dunnere' vrouwen zijn namelijk niet voor niets 'dunner' dan de 'dikkere' vrouwen
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de tijd van Google wist iemand je nog weleens lekker te maken voor een serie.
Dan vertelde iemand vol passie over hoe geweldig leuk ze iets vonden, waardoor je zelf ook nieuwsgierig werd...
Tegenwoordig is het let me google that for youJa, hallo, ik probeer ook nog huiswerk te maken he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders had ik de moeite wel genomen..What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Schiet het een beetje op, zo fokkend?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik probeer ook nog huiswerk te maken he?!![]()
Anders had ik de moeite wel genomen..
Is dat zo?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet waar en het zou eerder nog tegenovergesteld zijn als je het mij vraagt.....
Vooral het laatste gedeelte, dat slaat nergens op....
Nee, jij leidt me af nuquote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op, zo fokkend?
Voor mij ook. Spaghetti met gehaktballen.quote:
Mijn ervaring is daarin heel andersquote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
De dunnere vrouwen zijn juist bezig met dun blijven, omdat de maatschappij vind dat ze dun horen te zijn. Dikkere vrouwen trekken zich niets aan van wat de maatschappij vindt.
Maargoed, dat is mijn ervaring met vrouwen om me heen
Nee, ik ben wel benieuwd naar jouw beargumentatie. Wellicht dat ik het met je eens ben, of misschien ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ervaring is daarin heel anders
Maar laten we het daarbij laten
Hard aan het SOGgen?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel benieuwd naar jouw beargumentatie. Wellicht dat ik het met je eens ben, of misschien ook niet.
Half. Ik kan gelukkig wel 2 dingen tegelijkquote:
Eens, dikke mensen hebben hun lichaam vaak geaccepteerd en zijn over het algemeen (niet allemaal) content met zichzelf. Daardoor zeuren ze minder ergo zijn ze gezelliger. Mijn zus is wel een goed voorbeeld, die kan goed zeuren dat ze dunner is dan mijn zusje terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
De dunnere vrouwen zijn juist bezig met dun blijven, omdat de maatschappij vind dat ze dun horen te zijn. Dikkere vrouwen trekken zich niets aan van wat de maatschappij vindt.
Maargoed, dat is mijn ervaring met vrouwen om me heen
Mensen die niet dik zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eens, dikke mensen hebben hun lichaam vaak geaccepteerd en zijn over het algemeen (niet allemaal) content met zichzelf. Daardoor zeuren ze minder ergo zijn ze gezelliger. Mijn zus is wel een goed voorbeeld, die kan goed zeuren dat ze dunner is dan mijn zusje terwijl dat niet zo is.(bv dat ze aangeeft dat haar broek een maatje kleiner is dan de broek die mijn zusje draagt).
Ondertussen zit de broek bij je zusje prima en bij je zus veelste strak?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eens, dikke mensen hebben hun lichaam vaak geaccepteerd en zijn over het algemeen (niet allemaal) content met zichzelf. Daardoor zeuren ze minder ergo zijn ze gezelliger. Mijn zus is wel een goed voorbeeld, die kan goed zeuren dat ze dunner is dan mijn zusje terwijl dat niet zo is.(bv dat ze aangeeft dat haar broek een maatje kleiner is dan de broek die mijn zusje draagt).
Haha geen idee, zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondertussen zit de broek bij je zusje prima en bij je zus veelste strak?
Heb je al, ok.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die hoef ik niet van jouw zussen.
Of iemand zich wel of niet iets van een ander aantrekt heeft weinig met dun of dik zijn te maken...Dat heeft eerder te maken met onzekerheid, iets wat beide groepen kunnen hebben.....quote:Op maandag 17 februari 2014 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel benieuwd naar jouw beargumentatie. Wellicht dat ik het met je eens ben, of misschien ook niet.
Jij kent wel een hoop dames he, player.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Of iemand zich wel of niet iets van een ander aantrekt heeft weinig met dun of dik zijn te maken...Dat heeft eerder te maken met onzekerheid, iets wat beide groepen kunnen hebben.....
Vooral je opmerking dat mensen dun zijn omdat men dat van ze verwacht slaat echt nergens op... Ik ken genoeg levensgenieters die nog gewoon slank zijn. Ook zie ik in hun gedrag dat zij zich echt niks aantrekken van de maatschappij. iig minder dan andere die ik ken, met een maatje meer...
Zo ken ik ook dames met een maatje meer die zich er idd niks van aantrekken hoor...
Maar dan komen we weer uit op het punt dat het niks met deze groepen te maken heeft....
en slanke mensen hebben hun (goed uitziende) lichaam niet vaak geaccepteerd?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eens, dikke mensen hebben hun lichaam vaak geaccepteerd en zijn over het algemeen (niet allemaal) content met zichzelf. Daardoor zeuren ze minder ergo zijn ze gezelliger.
Jouw betoog heeft ook wel een kern van waarheid.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
en slanke mensen hebben hun (goed uitziende) lichaam niet vaak geaccepteerd?
Ik heb een (als ik daar zin in heb) grote groep mensen om mij heen.... Met van alle soorten watquote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kent wel een hoop dames he, player.
Nee, heb ik niet. Je doet altijd maar alsof ik foto's van iedereen heb.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha geen idee, zou zomaar kunnen.
Mijn zus heeft wel vaker strijdt met mijn zusje, jaloezie denk ik.
[..]
Heb je al, ok.
Ik denk altijd dat die custom smileys een ringbaardje hebben.quote:
Jajajajajaja. ;Pquote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef rival het volgende:
Ik heb een (als ik daar zin in heb) grote groep mensen om mij heen.... Met van alle soorten wat
Je hebt ongetwijfeld mijn facebook al uitgespit.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, heb ik niet. Je doet altijd maar alsof ik foto's van iedereen heb.
Ik gooide die opmerking erin omdat dat in de meeste gevallen wel zo is. In ieder geval bij de dames om mij heen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Of iemand zich wel of niet iets van een ander aantrekt heeft weinig met dun of dik zijn te maken...Dat heeft eerder te maken met onzekerheid, iets wat beide groepen kunnen hebben.....
Vooral je opmerking dat mensen dun zijn omdat men dat van ze verwacht slaat echt nergens op... Ik ken genoeg levensgenieters die nog gewoon slank zijn. Ook zie ik in hun gedrag dat zij zich echt niks aantrekken van de maatschappij. iig minder dan andere die ik ken, met een maatje meer...
Zo ken ik ook dames met een maatje meer die zich er idd niks van aantrekken hoor...
Maar dan komen we weer uit op het punt dat het niks met deze groepen te maken heeft....
Niet eens!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld mijn facebook al uitgespit.
Rijmschema's die en zo op het eind bevatten.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zij had in haar ogen het blauw van regenbogen, Ze hield niet van Clouseau wel van Mozart enzo,
quote:
Mikey, wat doe jij nou hier?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb in heel mijn leven om niemand veel gegeven maar wel om Domino,
Domino ofzo,
Liefde brengen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mikey, wat doe jij nou hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |