quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 17-02-2014 09:45:16 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, ze zag er op foto's geeneens tokkie uit, dus het verraste me wel.quote:
Ja ach loka had misschien wat agressiever kunnen spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
Ook maar puur omdat er een leeg koninkrijk onder mij zat die ik plunderde terwijl jullie elkaar het leven zuur aan het maken waren
Ik denk het ja. Jammer weer hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet meer hosselbaar, dan krijg je dat
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt geen zin in spelletjes toch?
Uiteraard is dat leuk, des te meer kan je er van genietenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk als mij dat overkomt hoor
lekker niveauquote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
Had gister trouwens wel een grappig gesprek op tinder.M'n match vertelde dat ze een feestje had van een vriendin want een aangifte tegen haar werd ingetrokken. Was wel benieuwd wat er precies aan de hand was, dus ik vroeg om nadere uitleg. Ze zou iemand hebben bedreigd, maar dat was alleen via sms en dat kwam omdat de persoon waar de bedreigingen tegen gericht waren haar zus in het ziekenhuis zou hebben geslagen.
![]()
!
Dat zou wel verschil gemaakt hebben vermoed ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach loka had misschien wat agressiever kunnen spelen.
Dit spel duurde ongeveer 6 uur schat ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.
Ik vind van alles leuk hoor. 4 Uur vind ik ook wel wat lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Jammer weer hoor.
[..]
Ik vind spelletjes wel leuk. Alleen niet de 4 uur durende spelletjes die jullie leuk vinden.
Wat voor spel was dat dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit spel duurde ongeveer 6 uur schat ik.
Oh joy.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat ik niet uitgenodigd was!!quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
6 uur en het was geeneens poker? Damn...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond durenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
6 uur en het was geeneens poker? Damn...
Niet zo ver van jou vandaan volgens mijquote:Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat ik niet uitgenodigd was!!
Hmm lang niet gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond duren
Zoals?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind spelletjes alleen leuk als het een soort nostalgie is.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pokerpotjes die de hele avond duren
Nu heb ik hooikoorts.quote:
Bij -engel-?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet zo ver van jou vandaan volgens mij
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Alles beter dan triviant overigens. Toen we dat de laatste keer speelde had ik het echt wel weer gehad.
Wil je niet naast haar gaan liggen en samen al knuffelend naar de hemel kijken terwijl jullie praten over jullie wensen en dromen?quote:
Hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Alles beter dan triviant overigens. Toen we dat de laatste keer speelde had ik het echt wel weer gehad.
Misschien had ze het er wel mee gehad omdat ze zo expliciet werd geconfronteerd met de onwetendheid van haar medespelers.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.
Volgens BNN ben ik keislim.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel me ook altijd dom als ik De Slimste Mens mee probeer te doen.
Nice, redheadquote:
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfersquote:
Leuk, maar dat kan ik niet. Mijn keel zit dicht dus er komt geen word uit, mijn ogen tranen dus ik kan niet genieten van haar schoonheid en mijn neus is natter dan dat ik haar ooit zou kunnen maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je niet naast haar gaan liggen en samen al knuffelend naar de hemel kijken terwijl jullie praten over jullie wensen en dromen?
035quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfers
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, ik ga douchen en serietje kijken. Houdoe.
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk, maar dat kan ik niet. Mijn keel zit dicht dus er komt geen word uit, mijn ogen tranen dus ik kan niet genieten van haar schoonheid en mijn neus is natter dan dat ik haar ooit zou kunnen maken.
Dat klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jouw IQ bestaat uit minstens 3 cijfers
Gewoon firefly dm'en, iesh gratiesh.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.
Ik weet nog wel een boek dat daarmee helpt. Is maar 9 euro op bol.
Fuck dat boek. Als het me niet lukt op eigen kracht verdien ik het ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan kun je natuurlijk nooit versieren he, met zo'n instelling? Gelijk al allemaal excuusjes klaarhebben.
Ik weet nog wel een boek dat daarmee helpt. Is maar 9 euro op bol.
Dan zit je vast aan een abbo van hem (lees hij stalkt je)quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon firefly dm'en, iesh gratiesh.
Whehe.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen met inferieure genen mogen zicht niet voortplanten.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck dat boek. Als het me niet lukt op eigen kracht verdien ik het ook niet.
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...
Zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
Een boek kan je nog in de prullenbak gooien... van Firefly kom je niet meer af...
I am also perfectly able to get a harassment complaint and a court ordered restraining order all by myself, thank you very muchquote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.
Oh wacht, dat zei jij ook eens.
Je dook wel 'toevallig' in de topics op waar ik ook zatquote:Op zondag 16 februari 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij zei eens dat ik hem stalkte.
Oh wacht, dat zei jij ook eens.
Als je dat al niet eens voor elkaar krijgt ben je natuurlijk ook een loser eerste klas hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?
Ja, dan moet je eerst oefenen op de lelijke en dikke vrouwen. Een beetje de zwakste in de kudde opsporen en vingeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat al niet eens voor elkaar krijgt ben je natuurlijk ook een loser eerste klas he
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij mocht je zeker niet vingeren op de dansvloer?
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het? Nog steeds vrij preuts dan...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.
Je hebt 'm toch wel schoongepijpt dan he?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft me anaal genomen midden op de dansvloer, zo'n hekel aan dat preutse gedoe.
Uhu al die bruine korstjes er weer vanaf knabbelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel schoongepijpt dan he?
Jeetje Fas. Ik baal nu wel dat je me afwees toen ik dit voorstelde.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet achter het randje vergetenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu al die bruine korstjes er weer vanaf knabbelen.
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fas. Ik baal nu wel dat je me afwees toen ik dit voorstelde.
Ik ben zeker te lelijk?
Hij wilde dan ook contact met jouw core.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voelde dat je niet in contact was met je core.
Ik wilde haar coretemperature opmeten met mijn lichaamsthermometer.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij wilde dan ook contact met jouw core.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde haar coretemperature opmeten met mijn lichaamsthermometer.
Dat kan ook in het oor tegenwoordig hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het treurige is misschien dat ik weer terugdenk aan het boek dat ik heb gelezen over coretemperature in Baikalzeehonden.quote:
Dat lijkt me niet bevredigend voor ook maar 1 van ons beiden.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ook in het oor tegenwoordig he
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?
Godverquote:Op zondag 16 februari 2014 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sloeg ie al rood uit voordat je hem erbij pakte?
Ja, heel interessantquote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het treurige is misschien dat ik weer terugdenk aan het boek dat ik heb gelezen over coretemperature in Baikalzeehonden.
Dat is serieus mijn associatie.
Godverquote:Op zondag 16 februari 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan geen koffie en een knuffel voor jou
[..]
Prima
Nu moet je eigenlijk zeggen: kom maar uithuilen op m'n boobies.quote:
Alleen als je dat wil, neem ik aanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk zeggen: kom maar uithuilen op m'n boobies.
Die doet het altijd goed bij mij.
Uit het oog verloren of iedereen is wat anders gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
waarom kende ik zoveel journalistiek studenten in mijn studietijd, maar geeneen journalist![]()
Dat laatste en een paar uit het oog verloren ja, maar voor zover ik weet zijn die ook geen journalisten nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uit het oog verloren of iedereen is wat anders geworden
vertelquote:Op zondag 16 februari 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan geen koffie en een knuffel voor jou
[..]
Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |