quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Terecht in dit gevalquote:
Ja dat topic heb ik een week geleden eens flink doorheengescrolled, volgende keer beter opletten.quote:
Juist lachen, behalve als ze verkeerd vallen, dat is wat smerig danquote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat stunt skiën heb ik nu wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zeg niks ivm met Nostradamus
Misschien dat ik mijn antwoord nog wel ga veranderen![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef heywoodu het volgende:
HAHAHAHAHA DIT FILMPJEschijtlolligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat kan van geen enkele sport natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef Redefine het volgende:
Nou kun je zeggen van deze sport wat je wil, maar niet dat je zomaar even hier een medaille haalt
Darten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan van geen enkele sport natuurlijk
Hij kan nog vallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bobbers gaan naar beneden.
Gewaagde voorspelling van Erben.
50% kans dat hij uitkomt schat ik.
Bij het snowboarden ging dat ook niet zo goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bobbers gaan naar beneden.
Gewaagde voorspelling van Erben.
50% kans dat hij uitkomt schat ik.
Dat zou wel een leuke (matige) grap zijn van Erben.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef alors het volgende:
Goedzo Erben, verscheuren dat papiertje, stamp erop en zet hem in de fik!
Ik had even gemist welk papiertje dat was?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef alors het volgende:
Goedzo Erben, verscheuren dat papiertje, stamp erop en zet hem in de fik!
Ik ga me nog even voorbereiden op morgen en dan pittenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal naar het miljoenenjacht topic
Kut voor jequote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Principia het volgende:
Ik kom uit Den Ham hahaha.
Nooit van ene Travor Gerrits gehoors
Net wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Principia het volgende:
Ik kom uit Den Ham hahaha.
Nooit van ene Travor Gerrits gehoors
zijn er dan friezen in Sochi?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef Montov het volgende:
Erben heeft politiebescherming nodig denk ik.
Van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht, niks is te gek voor die eindbazenquote:
Nee natuurlijk niet. Maar deze sport is hooguit wat voor een topturner om zich om te scholen. Niet bepaald een sport om als voorbeeld te nemen, dat je dat ook wel even gaat doen. De vergelijking met Curling gaat wat dat betreft behoorlijk mank (niet dat je zomaar even een top curler wordt).quote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan van geen enkele sport natuurlijk
Met het logo van Cambuur, vandaag gewonnen van Zwolle.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had even gemist welk papiertje dat was?
Een ware uitputtingsslag, alleen de allerbeste curlers komen boven.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht, niks is te gek voor die eindbazen
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:26 schreef heywoodu het volgende:
HAHAHAHAHA DIT FILMPJEAls we melig gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was de tijd die Bo van der Werff reed op de 2e 500m op de NK afstanden in 2011?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste ronde begint elke dag om 16.00 uur onze tijdquote:
Het einde van USA/Canada (vrouwen) kan nog meegepakt worden, kan daarna nog China/Canada nog gekeken worden (mannen)quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een ware uitputtingsslag, alleen de allerbeste curlers komen boven.
Marathoncurling zou nog wat zijn, sweepen tot je erbij neervalt, last curler standing.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht, niks is te gek voor die eindbazen
Ja maar ze zijn nu nog bezig. 21:30 + 3 is 00:30quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatste ronde begint elke dag om 16.00 uur onze tijd
volgens mij is het al afgelopen hoor, op teletekst staan alle uitslagen alquote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu nog bezig. 21:30 + 3 is 00:30
Met massastart, iedereen tegelijk binnen en door elkaar gooienquote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Marathoncurling zou nog wat zijn, sweepen tot je erbij neervalt, last curler standing.
Waar kijk ik dan naarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is het al afgelopen hoor, op teletekst staan alle uitslagen al
Shit, ik heb gegoogled en nu weet ik de uitslag van de wedstrijd die ik kijk alquote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is het al afgelopen hoor, op teletekst staan alle uitslagen al
Een live herhaling van de volledige wedstrijdquote:
Dat heeft niks met Overijssel te maken hoor, maar met de sporters. Als die in Limburg geboren waren, hadden ze ook wel medailles opgehaald. Overijsselquote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef Principia het volgende:
[..]
Ho ho, beetje respect voor Overijssel. Toch wel een paar medailles opgehaald in Sochi
omdat ze niet alles tegelijk uit kunnen zenden vanwege een beperkt aantal streams worden sommige wedstrijden pas daarna uitgezonden volgens mij. Anders zou je alleen al vier streams curling hebbenquote:
Overijssel staat gewoon even boven China op de medaillespiegelquote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Overijssel te maken hoor, maar met de sporters. Als die in Limburg geboren waren, hadden ze ook wel medailles opgehaald. Overijssel
Vandaarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze niet alles tegelijk uit kunnen zenden vanwege een beperkt aantal streams worden sommige wedstrijden pas daarna uitgezonden volgens mij. Anders zou je alleen al vier streams curling hebben
De broertjes Mulder stonden een hele tijd gelijk met Frankrijk op de medaillespiegel. Leuk, maar wat heb je eraan? Grotere e-penis?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Overijssel staat gewoon even boven China op de medaillespiegel
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als we melig gaan doen.
Wat was de tijd die Bo van der Werff reed op de 2e 500m op de NK afstanden in 2011?Ik wist gewoon dat dat haar tijd zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat dat haar tijd zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef DeLuna het volgende:
NOS is soms ook net de Telegraaf. Zie je een foto van een huilende Jorien met daaronder de tekst: "Liever een shorttrackmedaille gehad"
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef DeLuna het volgende:
NOS is soms ook net de Telegraaf. Zie je een foto van een huilende Jorien met daaronder de tekst: "Liever een shorttrackmedaille gehad"
![]()
Met plaatje erbij:quote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef DeLuna het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Met plaatje erbij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Nog serieus op reageren ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Overijssel te maken hoor, maar met de sporters. Als die in Limburg geboren waren, hadden ze ook wel medailles opgehaald. Overijssel
Nee joh, Limburg heeft schitterende ijsbanen, lekker schaatsen in Geleen, gezellig, schaatsen met zachte gquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Principia het volgende:
[..]
Nog serieus op reageren ook.
Maar om zelf dan ook even mee te doen in de malaise, in Overijssel (en noordelijkste provincies) wordt er meer geschaatst, dus om te stellen dat mensen in Limburg net zoveel mogelijkheden hebben om ver te geraken is naïef.
quote:
Vind ik ook maar zoals het heet: Wennemars is het beste alternatief voor de NOS als een gezicht die iets van menselijkheid heeft en de gewone kijker moet aanspreken op primetime. En...hij moet ook geld verdienen want een baantje in een callcenter zoeken is te min voor hem als oud-schaatser.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:39 schreef wolferl het volgende:
Ik word zo moe van de Wennemars, dat gestotter van hem. Elke zin hakkelt hij wel. Zo iemand moet je toch geen podium geven.
Ik had het wel verwacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Redefine het volgende:
Het gaat over schaatsen, je verwacht het niet
Manigod.quote:
100% Pro Nautagodin - Anti Linda de Vries!quote:
Houd je een presentielijst bijquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
100% Pro Nautagodin - Anti Linda de Vries!
Neequote:
Je verwacht het nietquote:
Komt alleen maar door de mist. Die bleek er dus al een week te hangen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is altijd herhalen bij de NOS
Niet nu al weekend hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Half 7 is niet vroeg, dan ben ik toch al wakker
Maar voor normale mensen is het veel te vroeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Half 7 is niet vroeg, dan ben ik toch al wakker
Neequote:
Voor sommige mensen is dat uitslapenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar voor normale mensen is het veel te vroeg.
Natuurlijk, als ik morgenmiddag wakker word denk ik "aah, Uccie is al úúúren wakker"quote:Op maandag 17 februari 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeheb je een beetje medelijden met me ?
Voordat je je nog even omdraait in je bed bedoel jequote:Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, als ik morgenmiddag wakker word denk ik "aah, Uccie is al úúúren wakker"
Dat natuurlijk wel ja, daarna weer verder slapenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordat je je nog even omdraait in je bed bedoel je
Zegt genoeg ook wat voor nadeel je hebt daarvanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
Van Calker mag een keer als eerste naar beneden i.p.v. als 22e in een afgeragde langzame baan en verbeterd zijn tijd met vier tienden.
Hij praat ook niet echt vlot trouwens.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Bror, ik weet nog niet wat ik van die naam vind.
Yep.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zegt genoeg ook wat voor nadeel je hebt daarvan
ze hadden Broer gewild, maar waren de e kwijtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Het is net of Karbonkel is langsgeweest om een letter weg te halen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Of Bor en hadden een r over.....of zullen ze gewoon 4 letters hebben gepakt uit het scrabble-zakje.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze hadden Broer gewild, maar waren de e kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
nee, dan hadden ze Borr gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of Bor en hadden een r over.....of zullen ze gewoon 4 letters hebben gepakt uit het scrabble-zakje.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef alors het volgende:
Met muts is hij leukerIk was er al bang voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met muts is hij leukerWel een beer van een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Met muts is hij leukernou inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.houd die muts maar op
![]()
en ze waren dyslectisch....of eigenlijk waren ze dat sowieso welquote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, dan hadden ze Borr gedaan
Nou ja, beter dat dan: 'Kijk mama, zonder handen.'quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef snellejelle het volgende:
Edwin wordt handtastelijk... Als ie dat maar niet in de bobslee doet
Maritgodinquote:
Met muts is hij leukerIk zie overeenkomsten metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Montov het volgende:
"Als je eenmaal onderweg bent..."
Ja lekker makkelijk als remmer in de bob. Beetje je telefoon checken ofzo.
en hij heeft het nu ook al over drie mooie mannenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, beter dat dan: 'Kijk mama, zonder handen.'
Pizzatje bestellen (met melk), dan is die binnen als je beneden bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Montov het volgende:
Noodles met melk gaat niet zo aanslaan denk ik.quote:
#olympicselfiequote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]Twitteren van achter de bips van Van Calker.
goeie naam he, remmer terwijl je juist moet rennenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef Montov het volgende:
In Den Haag doen we daar niet aanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef Redefine het volgende:
Hirscher ziet de slalom gewoon als een polonaise.
alsof niet iedereen kan zien dat dit de zoon van Sylvia en Raymond is.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:50 schreef Zorro het volgende:
Sylvia uit Den Haag?Weet Raymond er ook van?
Dat weet ik. Ik kom zelf uit de regio.quote:
Marcel Hirscher, Oostenrijker, baasquote:
Ahquote:Op maandag 17 februari 2014 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik kom zelf uit de regio.
Die wil ik wel meenemen schaatsenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh laat maar het is 1992 en hij is daar 3.
Voel je niets vanquote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh laat maar het is 1992 en hij is daar 3.
Ik vind het wel een schatjequote:
De grootte van de deelnemers.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is het verschil tussen de slalom en de reuzenslalom?
Hetzelfde verschil tussen speerwerpen en dwergwerpen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De reuzenslalom is voor reuzen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slalom is voor mensen <1.70m, reuzenslalom voor >= 1.70mquote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
bij de reuzenslalom moet je langer dan 190cm zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een behoorlijk verschil.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK!kers zijn zoooo voorspelbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
Godverdomme, allemaal dezelfde grappen over de reuzenslalom.![]()
Slechte grappen moet je zoveel mogelijk recyclen.quote:
Mijn antwoord was serieus. De piste is breder en langer. En de poortjes staan veel verder uit elkaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die schijtlol.
Ik bedoelde meer of het lag aan het verschil tussen de poortjes of alleen aan de lengte van de piste
Die schijtlol had je hier kunnen verwachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die schijtlol.
Ik bedoelde meer of het lag aan het verschil tussen de poortjes of alleen aan de lengte van de piste
Uitwringen, verkopen voor 50 cent op de markt en kapot stampen voor iedereen zijn/haar ogenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slechte grappen moet je zoveel mogelijk recyclen.
De NOS zend een herhaling uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
IJs is glad, Nederlanders winnen schaatsmedailles, gras is groen, Russen kijken chagerijnig.
Bedanktquote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn antwoord was serieus. De piste is breder en langer. En de poortjes staan veel verder uit elkaar.
Sylvia heeft inderdaad dringend ondertiteling nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn mensen voor minder ondertiteld...
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sylvia heeft inderdaad dringend ondertiteling nodig
quote:
Een ladyboyquote:
Wist niet eens dat hij half Nederlands is.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef Redefine het volgende:
Hirscher was gewoon te jong goed. Als hij pas later was doorgebroken, was hij mogelijk wel voor Nederland uitgekomen.
Een beetje maarquote:
Dan is het al zomer.quote:
Hysterische trut...quote:
Ja. Daar ging het juist over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |