quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanovinnie. De beerput spoelde over. Ik zal hem spoedig vervangen.
Okéquote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanovinnie. De beerput spoelde over. Ik zal hem spoedig vervangen.
Slecht excuusquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niks. Internet is hier slecht.
Jawel. Maar als ik het echt zat ben doe ik gewoon 3G aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?Je bent niet bekend met dat de wifi in de trein slecht is?
Fijn voor je.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jawel. Maar als ik het echt zat ben doe ik gewoon 3G aan.
T-mobile trein
Omdat je negeert en dus bijdraagt aan een betere sfeerquote:
amen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je negeert en dus bijdraagt aan een betere sfeerAls sof en fokkie en jancees dat ook doen wordt het vast weer gezellig
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat je negeert en dus bijdraagt aan een betere sfeerAls sof en fokkie en jancees dat ook doen wordt het vast weer gezellig
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Inso is over een half maandje ook weer terug
sof vanavondquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Inso is over een half maandje ook weer terug
Ik ben er ook een. Tegen mij kan je ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Maar ik kan niet tegen domme mensen.
Ik schat jou slimmer in dan .. en ....quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er ook een. Tegen mij kan je ook.
Rezania en OllieWilliams?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik schat jou slimmer in dan .. en .....
Ik ook. #trots.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben er ook een. Tegen mij kan je ook.
Ik zou geen IQ-test durven afnemen hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik schat jou slimmer in dan .. en .....
snijden. verticaal voor resultaat en horizontaal voor aandachtquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
Cachet, ik word zowat uitgescholden, wat moet ik nu doen
Mag het ook diagonaal?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snijden. verticaal voor resultaat en horizontaal voor aandacht
Negeren schatje. Ik weet dat je het kunt. Scheld hem desnoods anders terug uit via DM.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
Praat met me, dat leidt mij af.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Negen schatje. Ik weet dat je het kunt. Scheld hem desnoods anders terug uit via DM.
Gewoon je puberale gedrag een keer aanpassenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
ha-ha-HAHHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op zondag 16 februari 2014 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Negeren schatje. Ik weet dat je het kunt. Scheld hem desnoods anders terug uit via DM.
quote:
Putaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dm ban dus je post klopt niet
Ik moest hier echt heel, hel hard om lachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snijden. verticaal voor resultaat en horizontaal voor aandacht
jawel.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van andere accounts gehoord? Debiel.
Staat er niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel.
maar ik vroeg specifiek om etsu's DM ban niet om andere accounts van je.
Mijne loopt ook leeg na 4-5 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet veel anders, maar wel lekker met een batterij die minder snel leeg gaat
wens je mij de dood toe?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest hier echt heel, hel hard om lachen.
Omdat de uni alleen zomer en kerstvakantie kent.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijne loopt ook leeg na 4-5 uur
Waarom dan pas vakantie? Niet eerder?
Later dik geld verdienen en verre reizen makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de uni alleen zomer en kerstvakantie kent.
Zeg het maar, dan weet ik waar ik staquote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet
jij hebt godverdomme een spannend leven zegquote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
een jongen vroeg aan mij: 'gaat deze naar Amersfoort?'
Ik zo: 'nee'
'KUUUUUTTT' *rent snel naar de deuren, maar de deuren gaan voor z'n neus dicht*
en nu gaat die naar Zwolle en heel de coupe begint 'BOEEEHOEEEE' te roepen en die jongen 'GODVER IK MOET NAAR AMERSFOORT'
Zeker. Bedankt voor je compliment.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt godverdomme een spannend leven zeg
Huh, hoezo gaat die niet naar Amersfoort? Daar kom hij toch ook altijd langs?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
een jongen vroeg aan mij: 'gaat deze naar Amersfoort?'
Ik zo: 'nee'
'KUUUUUTTT' *rent snel naar de deuren, maar de deuren gaan voor z'n neus dicht*
en nu gaat die naar Zwolle en heel de coupe begint 'BOEEEHOEEEE' te roepen en die jongen 'GODVER IK MOET NAAR AMERSFOORT'
Gouda heeft werkzaamheden dus moest omrijden langs leiden, A'dam, Duivendrecht, Hanze-lijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, hoezo gaat die niet naar Amersfoort? Daar kom hij toch ook altijd langs?
Noooooquote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gouda heeft werkzaamheden dus moest omrijden langs leiden, A'dam, Duivendrecht, Hanze-lijn.
Jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Etsu rijdt het liefst op zomerbanden heb ik mij laten vertellen.
Stopt ie pas in zwolle?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja3,5 u onderweg.
Ach. Gelukkig gaat deze rechtstreeks en zit op eenpersoons stoel dus lekker rustig
Jij bent m'n favoriete nummer.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit nou jouw favoriete nummer?
Oh ik dacht alquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee joh. Almere, Lelystad, Zwolle, Assen, Groningen.
Dit vind ik oprecht een zeer fijn compliment. Ik zit hier gewoon te blozenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent m'n favoriete nummer.Rawrrr.
klinkt op zich niet zo heel erg slecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit nou jouw favoriete nummer?
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een zeer fijn compliment. Ik zit hier gewoon te blozen
moet je ook andere verf gebruikenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn grapjes komen de laatste tijd niet zo goed uit de verf merk ik.
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt op zich niet zo heel erg slecht.
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweestquote:
Kut kans op seks voor deze week verspeeldquote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.
[..]
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweest
vind nintendocore wel slechter dan dit eerlijk gezegd. weet niet of je dat kent?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.
[..]
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweest
Spreekt wel voor zich. Doe mij maar een portie grindcore.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind nintendocore wel slechter dan dit eerlijk gezegd. weet niet of je dat kent?
Jij dacht enkel aan seks?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut kans op seks voor deze week verspeeld
Mannen denken 24/7 aan seks, dus wat verwacht je?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreekt wel voor zich. Doe mij maar een portie grindcore.
[..]
Jij dacht enkel aan seks?
FLF!!!!!quote:
Deed je ze zo vouwen dat er aan de onderkant niks uitkwam?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zelf wraps gemaakten nu waren ze helemaal goed
![]()
![]()
Ik kon ze goed vouwen enzo
oh shit dacht 1 minuut niet aan sex wat ben ik nouquote:Op zondag 16 februari 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mannen denken 24/7 aan seks, dus wat verwacht je?
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deed je ze zo vouwen dat er aan de onderkant niks uitkwam?
Een mislukkelingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh shit dacht 1 minuut niet aan sex wat ben ik nou
Seks* Mislukkingquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh shit dacht 1 minuut niet aan sex wat ben ik nou
WIj kopen ze gewoon kant en klaar. Hoef je alleen maar een minuutje op te warmen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Zo'n pakketje maken
Van de week maakte ik voor het eerst zelf de wraps maar toen waren ze te hard zodat ik ze niet zo kon vouwen. Nu wel
Ja dat deed ik ook altijd. Maar ik vind het leuk om dingen zelf te makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WIj kopen ze gewoon kant en klaar. Hoef je alleen maar een minuutje op te warmen.
Ik was het bestaan van RTL8 zelfs vergeten. Dit is helemaal de druppel voor mij. Ik kijk vanavond naar BBC2quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
WTF![]()
Die reclameman van RTL8 spreekt Bones uit als Boones
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
Wat die rij instructeur zegt klopt ook eigenlijk wel.
Hoelang duurt 1 rijles?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn rij-instructeur doet moeilijk.Dat ik niet meer dan 2 uur les per week mag inplannen omdat er nog heel veel andere zijn die ook moeten lessen. Ik heb er nog 10. Ben niet van plan er nog 5 weken over te doen aangezien ik volgende week ook vakantie heb.
Tja... niet meer dan logisch dat hij zo kort dag niks speciaals kan inplannen natuurlijk. Al begrijp ik jouw frustratie ook wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef xcachet het volgende:
Mijn rij-instructeur doet moeilijk.Dat ik niet meer dan 2 uur les per week mag inplannen omdat er nog heel veel andere zijn die ook moeten lessen. Ik heb er nog 10. Ben niet van plan er nog 5 weken over te doen aangezien ik volgende week ook vakantie heb.
kind moet gewoon een keer neuken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... niet meer dan logisch dat hij zo kort dag niks speciaals kan inplannen natuurlijk. Al begrijp ik jouw frustratie ook wel.
Tot later.
power rangers dan maar?quote:
Spongebob niet goed vindenquote:
Nou ik zit om de dag te kijken of dat les rooster van hem een beetje aansluit op mijn school en werk rooster om in te kunnen plannen. Moeten die andere leerlingen dat ook maar goed in de aten houden. Vol is vol hoor. Zijn probleem moet niet de mijne worden. Maar hij is zo aardig geweest mij 3 uur te laten lessen in de vakantie.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
Wat die rij instructeur zegt klopt ook eigenlijk wel.
Hoelang duurt 1 lesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik zit om de dag te kijken of dat les rooster van hem een beetje aansluit op mijn school en werk rooster om in te kunnen plannen. Moeten die andere leerlingen dat ook maar goed in de aten houden. Vol is vol hoor. Zijn probleem moet niet de mijne worden. Maar hij is zo aardig geweest mij 3 uur te laten lessen in de vakantie.
ik vind het ene kutserie, maar ik ken mensen die er helemaal lyrisch over zijnquote:
Homeland en Hannibal?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het ene kutserie, maar ik ken mensen die er helemaal lyrisch over zijn
Sherlockquote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Homeland en Hannibal?
True Detective vind ik echt vet, maar heeft maar 8 episodes![]()
Dat kijk ik nu, heb de eerste 6 seriesquote:
Dat is geen zak aanquote:
Jij bent dan zelf ook gewoon een pocketmonsterquote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kijk ik nu, heb de eerste 6 series
Kom maar haten danquote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is geen zak aan
Volgens mij zit HoC wel goed in elkaar, en met een 9.0 op IMdB moet het wel het kijken waard zijn.
Heb wel 2 grote ballen in mijn broekquote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent dan zelf ook gewoon een pocketmonster
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel 2 grote ballen in mijn broek
Fixquote:Op zondag 16 februari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel 2 kleine ballen in mijn broek
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoor zelf veel goede verhalen over GTST.
Met dank aan de NS? Wat kan zo lang duren?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik ben thuis na een reis van 3,5 uur.
tijd voor alcohol.
ging je europa door??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik ben thuis na een reis van 3,5 uur.
tijd voor alcohol.
Nikkiequote:
Geef hier die wrapsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Mijn wraps waren goed gelukt dit keer
esssieequote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Mijn wraps waren goed gelukt dit keer
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met dank aan de NS? Wat kan zo lang duren?
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.quote:
Ik had er maar 3 gemaaktquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
esssiee![]()
![]()
![]()
goed bezig
![]()
![]()
blijven oefenen ik kom ze bij je eten
Je kan er ook niet LANGS?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.
Vrijdag: Groningen --> Zwolle --> Utrecht --> Schiphol --> Rotterdam.
Net: Rotterdam --> Leiden --> Amsterdam --> Almere --> Lelystad --> Zwolle --> Groningen.Hele omreis.
o my god.... arme jij ! kusje erop??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.
Net: Rotterdam --> Leiden --> Amsterdam --> Almere --> Lelystad --> Zwolle --> Groningen.Hele omreis.
Jawel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan er ook niet LANGS?
Had je dan niet beter via Den Bosch etc kunnen gaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
quote:
waarom moest je dan zo om?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.Maar probeerde beetje route te geven.
Vrijdag 3x overgestapt en vandaag ook 3x. Alles bij elkaar 8 uur.
Volgens NS app niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dan niet beter via Den Bosch etc kunnen gaan?
Nou, niks van gemerkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom moest je dan zo om?
''tussen Rotterdam Centraal-Gouda rijden twee Sprinters en twee Intercity's per uur''
Naja dan zal het wel niet hè?quote:
Ja zulke dingen zeggen ze wel vaker..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom moest je dan zo om?
''tussen Rotterdam Centraal-Gouda rijden twee Sprinters en twee Intercity's per uur''
Fell in love with her eyesquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
tralalala fell in love with an alien
uhh ik uuhhh zei uhhh niks hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Hou je bek eens met je Boones
het is BONES! Geen Boones
Nee jij nietquote:
Ik ben Ned 3 aan het kijken. Is een spannende film op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee jij niet
Die achterlijke reclamestem van rtl 8
Of die anderequote:
Ik hier CSI, als achtergrondgeluid soort vanquote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ik ben Ned 3 aan het kijken. Is een spannende film op.
Het is BONUSquote:Op zondag 16 februari 2014 21:59 schreef essnhills het volgende:
Hou je bek eens met je Boones
het is BONES! Geen Boones
schrok alquote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee jij niet
Die achterlijke reclamestem van rtl 8
Je bent zelf bonus!quote:
hmmm zegt me zo niksquote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of die andere
I can't stop myself, cannot control myself. I am going crazy
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
De spannende film gaat over een meisje uit een kelder.
geilquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |