quote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoor zelf veel goede verhalen over GTST.
Met dank aan de NS? Wat kan zo lang duren?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik ben thuis na een reis van 3,5 uur.
tijd voor alcohol.
ging je europa door??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
hoi
ik ben thuis na een reis van 3,5 uur.
tijd voor alcohol.
Nikkiequote:
Geef hier die wrapsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Mijn wraps waren goed gelukt dit keer
esssieequote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkie![]()
![]()
Mijn wraps waren goed gelukt dit keer
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Met dank aan de NS? Wat kan zo lang duren?
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.quote:
Ik had er maar 3 gemaaktquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
esssiee![]()
![]()
![]()
goed bezig
![]()
![]()
blijven oefenen ik kom ze bij je eten
Je kan er ook niet LANGS?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.
Vrijdag: Groningen --> Zwolle --> Utrecht --> Schiphol --> Rotterdam.
Net: Rotterdam --> Leiden --> Amsterdam --> Almere --> Lelystad --> Zwolle --> Groningen.Hele omreis.
o my god.... arme jij ! kusje erop??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gouda ligt om een of andere reden plat, geen idee hoe en wat, maar niks reed meer die kant op.
Net: Rotterdam --> Leiden --> Amsterdam --> Almere --> Lelystad --> Zwolle --> Groningen.Hele omreis.
Jawel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan er ook niet LANGS?
Had je dan niet beter via Den Bosch etc kunnen gaan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
quote:
waarom moest je dan zo om?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.Maar probeerde beetje route te geven.
Vrijdag 3x overgestapt en vandaag ook 3x. Alles bij elkaar 8 uur.
Volgens NS app niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je dan niet beter via Den Bosch etc kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |