quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Etsu rijdt het liefst op zomerbanden heb ik mij laten vertellen.
Stopt ie pas in zwolle?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja3,5 u onderweg.
Ach. Gelukkig gaat deze rechtstreeks en zit op eenpersoons stoel dus lekker rustig
Jij bent m'n favoriete nummer.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit nou jouw favoriete nummer?
Oh ik dacht alquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee joh. Almere, Lelystad, Zwolle, Assen, Groningen.
Dit vind ik oprecht een zeer fijn compliment. Ik zit hier gewoon te blozenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent m'n favoriete nummer.Rawrrr.
klinkt op zich niet zo heel erg slecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit nou jouw favoriete nummer?
Wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht een zeer fijn compliment. Ik zit hier gewoon te blozen
moet je ook andere verf gebruikenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn grapjes komen de laatste tijd niet zo goed uit de verf merk ik.
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klinkt op zich niet zo heel erg slecht.
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweestquote:
Kut kans op seks voor deze week verspeeldquote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.
[..]
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweest
vind nintendocore wel slechter dan dit eerlijk gezegd. weet niet of je dat kent?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch wel het neusje van de zalm binnen hun repertoire.
[..]
Had uitgestapt op Delft dan. Dan was je mijn eerste echte 1 op 1 meet geweest
Spreekt wel voor zich. Doe mij maar een portie grindcore.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind nintendocore wel slechter dan dit eerlijk gezegd. weet niet of je dat kent?
Jij dacht enkel aan seks?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kut kans op seks voor deze week verspeeld
Mannen denken 24/7 aan seks, dus wat verwacht je?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spreekt wel voor zich. Doe mij maar een portie grindcore.
[..]
Jij dacht enkel aan seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |