quote:
Putaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dm ban dus je post klopt niet
Ik moest hier echt heel, hel hard om lachen.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snijden. verticaal voor resultaat en horizontaal voor aandacht
jawel.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit van andere accounts gehoord? Debiel.
Staat er niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel.
maar ik vroeg specifiek om etsu's DM ban niet om andere accounts van je.
Mijne loopt ook leeg na 4-5 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet veel anders, maar wel lekker met een batterij die minder snel leeg gaat
wens je mij de dood toe?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest hier echt heel, hel hard om lachen.
Omdat de uni alleen zomer en kerstvakantie kent.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijne loopt ook leeg na 4-5 uur
Waarom dan pas vakantie? Niet eerder?
Later dik geld verdienen en verre reizen makenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de uni alleen zomer en kerstvakantie kent.
Zeg het maar, dan weet ik waar ik staquote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet
jij hebt godverdomme een spannend leven zegquote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
een jongen vroeg aan mij: 'gaat deze naar Amersfoort?'
Ik zo: 'nee'
'KUUUUUTTT' *rent snel naar de deuren, maar de deuren gaan voor z'n neus dicht*
en nu gaat die naar Zwolle en heel de coupe begint 'BOEEEHOEEEE' te roepen en die jongen 'GODVER IK MOET NAAR AMERSFOORT'
Zeker. Bedankt voor je compliment.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt godverdomme een spannend leven zeg
Huh, hoezo gaat die niet naar Amersfoort? Daar kom hij toch ook altijd langs?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
een jongen vroeg aan mij: 'gaat deze naar Amersfoort?'
Ik zo: 'nee'
'KUUUUUTTT' *rent snel naar de deuren, maar de deuren gaan voor z'n neus dicht*
en nu gaat die naar Zwolle en heel de coupe begint 'BOEEEHOEEEE' te roepen en die jongen 'GODVER IK MOET NAAR AMERSFOORT'
Gouda heeft werkzaamheden dus moest omrijden langs leiden, A'dam, Duivendrecht, Hanze-lijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, hoezo gaat die niet naar Amersfoort? Daar kom hij toch ook altijd langs?
Noooooquote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gouda heeft werkzaamheden dus moest omrijden langs leiden, A'dam, Duivendrecht, Hanze-lijn.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |