Je moeder ja.quote:
Over 40-45 minuten denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
Hoe laat is de finish ongeveer?
#YOLOquote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Waarom kiezen sommige deelnemers ervoor om niet in het spoor te skiën?
Tussen de sporen is het soms sneller. Je ziet vooral in eindsprints vaak dat ze dat doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Is dat niet vrije stijl? Kan je denk ik sneller.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Ah, dacht dat het in de sporen juist sneller was.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tussen de sporen is het soms sneller. Je ziet vooral in eindsprints vaak dat ze dat doen.
Nee want dit is klassieke stijl.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat niet vrije stijl? Kan je denk ik sneller.
Ik schakel net in, en zie het verschil niet heel erg goedquote:
vrije stijl is een schaatsbeweging, dit is vooral rechttoe rechtaanquote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik schakel net in, en zie het verschil niet heel erg goed
Klassiek doen ze met de benen naast elkaar of zo naar voor en achter. Vrije stijl dan gaan ze 'schaatsen'quote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrije stijl is een soort schaatsbeweging.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klassiek: Benen naast elkaar, parallelquote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht pokeren, komen de prestaties ook niet ten goede.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dit trouwens met Noorwegen man
Kan toch niet alleen maar aan de wax liggen, en als het aan de wax ligt zou dat juist (!) in Noorwegen, het langlaufland bij uitstek, toch al lang opgelost moeten zijn?
Dat word doorfietsen danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 40-45 minuten denk ik.
Lachen weer.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 40-45 minuten denk ik.
Ja ze moesten wat langer dan ik dachtquote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachen weer.
4x24 minuten ongeveer als ik het goed hoorde op de ARD.
+ ongeveer 2x2 minuten voor de klassieke stijlquote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachen weer.
Is het 2x klassiek 2x vrij?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
+ ongeveer 2x2 minuten voor de klassieke stijl
Eerste langlaufers deden er iets meer dan 23 over, dus klopt wel ongeveer. Dus nu nog 69 minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachen weer.
2x 40-45 minuten.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ze moesten wat langer dan ik dacht
tob waxerquote:Op zondag 16 februari 2014 11:24 schreef Nober het volgende:
De topwaxer van Noorwegen heeft vandaag wel de ski's van Northug gewaxt of weer niet?
Bjorndalen bij het biatlon ook niet natuurlijk. En ook Bjoergen valt tegenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De waxers meer, iedere Noor faalt ongeveer behalve Bjoergen.
Alleen is mijn Frans nog slechterquote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Columbiafan het volgende:
Voor de mensen liever geen Duits commentaar hebben is France 3 ook wel een aanrader vrij deskundig commentaar. Wat je wel hebt met Fransen is dat ze extreem chauvinistisch zijn, bij het biatlon met Martin Fourcade word je echt niet vrolijk als niet-Fransman
olequote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het 2x klassiek 2x vrij?
Ik heb het sec over langlaufen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bjorndalen bij het biatlon ook niet natuurlijk. En ook Bjoergen valt tegen
Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker qua Frans niet verder komt dan omelet du fromage.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Columbiafan het volgende:
Voor de mensen liever geen Duits commentaar hebben is France 3 ook wel een aanrader vrij deskundig commentaar. Wat je wel hebt met Fransen is dat ze extreem chauvinistisch zijn, bij het biatlon met Martin Fourcade word je echt niet vrolijk als niet-Fransman
Je m'appelle DeLunaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker qua Frans niet verder komt dan omelet du fromage.
Bjoergen kun je toch echt wel bestempelen als "die faalt".quote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En slapen in het hotel de villequote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker qua Frans niet verder komt dan omelet du fromage.
je voudrais une croisaint sil vouz plaitquote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is alweer een week geleden, maar won ze geen goud op het eerste onderdeelquote:Op zondag 16 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen kun je toch echt wel bestempelen als "die faalt".
Ja. Azië alleen achterin en een enkele Amerikaan/Canadees is goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch echt een extreem Europese sport?
Bijna goed ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je voudrais une croisaint sil vouz plait
Ja dat wel, maar hoe vreemd het ook klinkt, na de skiatlon, 10km klassiek en sprint slechts 1 keer goud en verder niks is voor haar echt falenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is alweer een week geleden, maar won ze geen goud op het eerste onderdeel?
Ze had haar carrière moeten beëindigen na het winnen van de skiathlon.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen kun je toch echt wel bestempelen als "die faalt".
Mooi, dat heb ik bij de nostradamus voorspelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:27 schreef komrad het volgende:
Denk idd dat Zweden de concurrentie gaat vermorzelen
De gemiddelde FOK!ker vraagt als eerste natuurlijk:quote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Al viel ze gisteren ook nog redelijk mee in de estafette, was niet veel langzamer dan Kalla (totdat ze het opgaf de laatste paar kilometer).quote:Op zondag 16 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe vreemd het ook klinkt, na de skiatlon, 10km klassiek en sprint slechts 1 keer goud en verder niks is voor haar echt falen
normaal zou ik dat vd Noren zeggen maar die komen niet vooruit en de Zweden zijn helemaal in de flowquote:Op zondag 16 februari 2014 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze had haar carrière moeten beëindigen na het winnen van de skiathlon.
[..]
Mooi, dat heb ik bij de nostradamus voorspelt.
Pain du stok!quote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
heeft een eigen ploeg opgericht voor geldquote:
Moet 'ie toch zelf weten?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft laatst tot 3 uur snachts gepokerd en is tienduizenden euro's kwijt geraakt
nouja als het om olie gaat ligt dat primaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef komrad het volgende:
[..]
commercie ligt moeilijk in noorwegen
Groot gelijk, maar blijkbaar zijn die noren nog niet zo voor de commerciële ploegenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft een eigen ploeg opgericht voor geld
Wanneer is laatst?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft laatst tot 3 uur snachts gepokerd en is tienduizenden euro's kwijt geraakt
Tijdens de Spelenquote:
maar dat is nationaal belangquote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja als het om olie gaat ligt dat prima
Dat is niet heel verstandig idd.quote:
Ok, dat is dan weer een beetje vreemdquote:
Zweden is wel aan het raisen, de rest folt. Maar Zweden heeft dan ook wel goede kaarten en ze bløffen niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Noren laten zich vandaag niet in de kaart kijken.
Terecht. Kut-commercie verpest al veel te veel. Anders hadden we nu ook in een normale wintersportplaats de Spelen gehad ipv in een subtropisch oord, waar ze met korte mouwtjes lopen te langlaufen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar blijkbaar zijn die noren nog niet zo voor de commerciële ploegen
Commercie heeft het Nederlandse schaatsen dan wel weer goed gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 11:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht. Kut-commercie verpest al veel te veel. Anders hadden we nu ook in een normale wintersportplaats de Spelen gehad ipv in een subtropisch oord, waar ze met korte mouwtjes lopen te langlaufen.
Dat heeft niks met de commercie te maken joh, het IOC is gewoon gevallen voor de ambitieuze droom van de Russenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht. Kut-commercie verpest al veel te veel. Anders hadden we nu ook in een normale wintersportplaats de Spelen gehad ipv in een subtropisch oord, waar ze met korte mouwtjes lopen te langlaufen.
Aan de andere kant heb je dan weer het schaatspakken verhaal van de amerikanen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Commercie heeft het Nederlandse schaatsen dan wel weer goed gedaan
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Zweden is wel aan het raisen, de rest folt. Maar Zweden heeft dan ook wel goede kaarten en ze bløffen niet.
Het Nederlandse schaatsen wel ja, maar de schaatssport niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Commercie heeft het Nederlandse schaatsen dan wel weer goed gedaan
Fins is een heel andere taal dan Noors of Zweeds.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:35 schreef Nober het volgende:
Dië Finnen vällë oök tegën, höë zit dät?
Omdat de rest van de wereld daarin achterblijft?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het Nederlandse schaatsen wel ja, maar de schaatssport niet.
Puntjes op de klinkers is nog steeds de mode in Finland.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Fins is een heel andere taal dan Noors of Zweeds.
Het is niet een accent, zoals Fries van Nederlands isquote:Op zondag 16 februari 2014 11:35 schreef alors het volgende:
[..]
Fins is een heel andere taal dan Noors of Zweeds.
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is niet een accent, zoals Fries van Nederlands is
Maar dan nog, een goede Bjoergen had Kalla nog met huid en haar opgevreten, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Al viel ze gisteren ook nog redelijk mee in de estafette, was niet veel langzamer dan Kalla (totdat ze het opgaf de laatste paar kilometer).
Ik ga niet happen hoorquote:Op zondag 16 februari 2014 11:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is niet een accent, zoals Fries van Nederlands is
Ach, NOS heeft wel vaker problemen met landenquote:
Bij wijze van speken? Ik dacht dat het echt wasquote:Op zondag 16 februari 2014 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan nog, een goede Bjoergen had Kalla nog met huid en haar opgevreten, bij wijze van spreken.
Top 10 moet mogelijk zijn.quote:
Lucas Bauer ziet er natuurlijk wel enorm Noors uitquote:Op zondag 16 februari 2014 11:39 schreef franklop het volgende:
"Daar is de Noor"
Vervolgens komen eerst nog 4 andere landen door
W-a-x, wax.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef komrad het volgende:
Er moet meer aan de hand zijn. Is die hele ploeg ziek of zo?
En die moet zo nog beginnenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef Columbiafan het volgende:
Sundby heeft het ook zo wel een beetje gezien lijkt het
De noorse zalmquote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef komrad het volgende:
Natuurlijk, NOS noemt zelfs Tsjechen Norenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het feit dat iedereen hier maar over Noorwegen door blijft gaan, betekent dat het commentaar op NOS ook weer alleen daarop gericht is? Terwijl Zweden gewoon de favoriet was bij de start..
Een Intralipid-besmetting kan natuurlijk altijd gebeuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:45 schreef komrad het volgende:
Hmm..heeft Nederland ook last van bij de ploegenachtervolgingquote:Op zondag 16 februari 2014 11:47 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel opvallend dat de Noren nu weer niet de estafette gaan winnen, zo lijkt het. In Turijn lukte het ook al niet, net zo min als in Vancouver. Terwijl ze steevast de WK-estafettes domineren.
Geen medaillekansen, sparen voor de andere onderdelen. Gokje hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef Max23 het volgende:
Waarom doet Cologna eigenlijk niet mee voor Zwitserland?
Denk dat ze best mee hadden kunnen doen voor brons met hem erbijquote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen medaillekansen, sparen voor de andere onderdelen. Gokje hoor.
Ja, dat waren ze omdat Noorwegen zo gigantisch tegenvielquote:Op zondag 16 februari 2014 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het feit dat iedereen hier maar over Noorwegen door blijft gaan, betekent dat het commentaar op NOS ook weer alleen daarop gericht is? Terwijl Zweden gewoon de favoriet was bij de start..
Die deden op de skiatlon ook gewoon meequote:Op zondag 16 februari 2014 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze omdat Noorwegen zo gigantisch tegenviel
Maar wel logisch dat Noorwegen het gesprek van de dag is bij het langlaufen, want dit is echt ongekend. En ik kan nog steeds niet geloven dat dit alleen door wax komt, vooral de estafette bij de vrouwen moet toch echt wel tegen een stoot kunnen.
Verkeerde informatie uitgewisseld met de USAquote:Op zondag 16 februari 2014 11:52 schreef Muto het volgende:
De Noren hebben een verkeerd pak. Lijkt me duidelijk.
Zilver is misschien ook nog mogelijk als die Fin helemaal instort.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep Rusland/Noorwegen heeft wel kans op brons
Een compleet Scandinavisch podium is nog steeds mogelijk ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:58 schreef Ambrosius het volgende:
Noorwegen heeft nog wel medaillekansen.
Die Fin is wel kapot jaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zilver is misschien ook nog mogelijk als die Fin helemaal instort.
En hij moet nog een rondje.quote:
Op de afdaling, dus toch echt wax problemen. In de klimmetjes is hij gewoon goed.quote:
Dat ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Teveel geforceerd in het begin om er weer bij te komen.
We hebben ook de Boeet.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:05 schreef Max23 het volgende:
Kijk, wij hebben "De Deut" en zij hebben "De Poet"
De Poeetquote:
Logisch, want in kwartetten zijn de Noren niet zo goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
hij ging gelijk door naar de pokertafel volgens mij
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Mansjester het volgende:
Dit gaat goed voor mijn Nostradamus
Leuk, maar niet hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis de 3FM zuilenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilbertgod micromanaget de muziek op de Spelen.
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Max23 het volgende:
Japan heeft een rondje achterstand inmiddels
Ik zou ter plekke harakiri plegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomt
Deelnemen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomt
May Doonquote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deelnemen is belangrijker dan winnen.![]()
Catherine?quote:
Met Putin die toekijkt hoe ze falenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Russen nu nog buiten de medailles eindigen
Dan is Poetin helemaal voor niets gekomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Russen nu nog buiten de medailles eindigen
enkele reis siberiequote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Putin die toekijkt hoe ze falen
Misschien kunnen ze daar wel heel goed trainenquote:
Die gaat dadelijk nog stuk. Hoop ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Columbiafan het volgende:
Die Perrillat komt echt uit het niets he, in de wereldbeker nergens te bespeuren en dan dit
ijs is ook hardquote:
Laat Jan nou lekker in zijn waan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef komrad het volgende:
Nee commentator, Northug gaat niet meer meedoen voor de medailles
Ow ja, voetbal begint ookquote:Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor echte sport. Cambuur - Zwolle
Ze kunnen nog 4e worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef Mansjester het volgende:
Wat blijft Roelfs nou over de Noren lullen?
De ski's zijn lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef komrad het volgende:
Nee commentator, Northug gaat niet meer meedoen voor de medailles
Misschien heeft ie vannacht nog van ze gewonnen met pokeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
Northug wel sportief meteen alle 12 medaillewinnaars feliciteren.
Gaaf onderdeel altijd jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Max23 het volgende:
Teamsprint is bezig. Elk team bestaat uit twee atleten die elkaar steeds afwisselen(in totaal 6 rondjes). De vrouwen hebben net de halve finale gedaan, geen verrassingen. De mannen beginnen zo met voor Zwitserland, de broertjes Cologna
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf onderdeel altijd ja
Jammer wel dat Dario de eerste loper is en Gianluca dus de tweede.
Dat neem ik ook aan, maar toch, dat wordt lastig zou je zeggen, hoewel Gianluca in klassieke sprints wel prima zich heeft laten zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?
Na de afgelopen anderhalve week was dat wel een beetje te verwachten. Alleen het slot van Northug in de estafette was wel goed, en Hattestad won goud op de sprint, maar dat was vrije stijlquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef franklop het volgende:
Noorse mannen gaan niet best, was dat vooraf al verwacht, of 'weer' een verrassing?
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef Leatherface het volgende:
Zweden favoriet? Ze kwamen met Petterson en Jönsson op het podium bij de mannen.
Maar wie nu dan favoriet? Rusland of zo? Of Kazachstan? Ik kan hier namelijk even niet meekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mij
Als Dario de slotloper was zou Zwitserland favoriet zijn misschien wel.
Als Chebotko aan kan blijven haken is Kazachstan een heel gevaarlijk team met Poltoranin aan het eind jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar wie nu dan favoriet? Rusland of zo? Of Kazachstan? Ik kan hier namelijk even niet meekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |