Ik mis de 3FM zuilenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wilbertgod micromanaget de muziek op de Spelen.
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomtquote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Max23 het volgende:
Japan heeft een rondje achterstand inmiddels
Ik zou ter plekke harakiri plegen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomt
Deelnemen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg rot als je zoiets overkomt
May Doonquote:Op zondag 16 februari 2014 12:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deelnemen is belangrijker dan winnen.![]()
Catherine?quote:
Met Putin die toekijkt hoe ze falenquote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Russen nu nog buiten de medailles eindigen
Dan is Poetin helemaal voor niets gekomen.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Als die Russen nu nog buiten de medailles eindigen
enkele reis siberiequote:Op zondag 16 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met Putin die toekijkt hoe ze falen
Misschien kunnen ze daar wel heel goed trainenquote:
Die gaat dadelijk nog stuk. Hoop ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:23 schreef Columbiafan het volgende:
Die Perrillat komt echt uit het niets he, in de wereldbeker nergens te bespeuren en dan dit
ijs is ook hardquote:
Laat Jan nou lekker in zijn waan.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef komrad het volgende:
Nee commentator, Northug gaat niet meer meedoen voor de medailles
Ow ja, voetbal begint ookquote:Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor echte sport. Cambuur - Zwolle
Ze kunnen nog 4e worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef Mansjester het volgende:
Wat blijft Roelfs nou over de Noren lullen?
De ski's zijn lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:25 schreef komrad het volgende:
Nee commentator, Northug gaat niet meer meedoen voor de medailles
Misschien heeft ie vannacht nog van ze gewonnen met pokeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
Northug wel sportief meteen alle 12 medaillewinnaars feliciteren.
Gaaf onderdeel altijd jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Max23 het volgende:
Teamsprint is bezig. Elk team bestaat uit twee atleten die elkaar steeds afwisselen(in totaal 6 rondjes). De vrouwen hebben net de halve finale gedaan, geen verrassingen. De mannen beginnen zo met voor Zwitserland, de broertjes Cologna
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf onderdeel altijd ja
Jammer wel dat Dario de eerste loper is en Gianluca dus de tweede.
Dat neem ik ook aan, maar toch, dat wordt lastig zou je zeggen, hoewel Gianluca in klassieke sprints wel prima zich heeft laten zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?
Na de afgelopen anderhalve week was dat wel een beetje te verwachten. Alleen het slot van Northug in de estafette was wel goed, en Hattestad won goud op de sprint, maar dat was vrije stijlquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef franklop het volgende:
Noorse mannen gaan niet best, was dat vooraf al verwacht, of 'weer' een verrassing?
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef Leatherface het volgende:
Zweden favoriet? Ze kwamen met Petterson en Jönsson op het podium bij de mannen.
Maar wie nu dan favoriet? Rusland of zo? Of Kazachstan? Ik kan hier namelijk even niet meekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mij
Als Dario de slotloper was zou Zwitserland favoriet zijn misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |