Misschien heeft ie vannacht nog van ze gewonnen met pokeren.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
Northug wel sportief meteen alle 12 medaillewinnaars feliciteren.
Gaaf onderdeel altijd jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef Max23 het volgende:
Teamsprint is bezig. Elk team bestaat uit twee atleten die elkaar steeds afwisselen(in totaal 6 rondjes). De vrouwen hebben net de halve finale gedaan, geen verrassingen. De mannen beginnen zo met voor Zwitserland, de broertjes Cologna
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaaf onderdeel altijd ja
Jammer wel dat Dario de eerste loper is en Gianluca dus de tweede.
Dat neem ik ook aan, maar toch, dat wordt lastig zou je zeggen, hoewel Gianluca in klassieke sprints wel prima zich heeft laten zienquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik niks van, maar neem aan dat ze dat zelf hebben besloten?
Na de afgelopen anderhalve week was dat wel een beetje te verwachten. Alleen het slot van Northug in de estafette was wel goed, en Hattestad won goud op de sprint, maar dat was vrije stijlquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef franklop het volgende:
Noorse mannen gaan niet best, was dat vooraf al verwacht, of 'weer' een verrassing?
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:27 schreef Leatherface het volgende:
Zweden favoriet? Ze kwamen met Petterson en Jönsson op het podium bij de mannen.
Maar wie nu dan favoriet? Rusland of zo? Of Kazachstan? Ik kan hier namelijk even niet meekijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In vrije stijl, en in de sprint..hier leggen ze beiden 5.4km af volgens mij
Als Dario de slotloper was zou Zwitserland favoriet zijn misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |