Je moeder ja.quote:
Over 40-45 minuten denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
Hoe laat is de finish ongeveer?
#YOLOquote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Waarom kiezen sommige deelnemers ervoor om niet in het spoor te skiën?
Tussen de sporen is het soms sneller. Je ziet vooral in eindsprints vaak dat ze dat doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Is dat niet vrije stijl? Kan je denk ik sneller.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef DeLuna het volgende:
Ah, dacht dat het in de sporen juist sneller was.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tussen de sporen is het soms sneller. Je ziet vooral in eindsprints vaak dat ze dat doen.
Nee want dit is klassieke stijl.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat niet vrije stijl? Kan je denk ik sneller.
Ik schakel net in, en zie het verschil niet heel erg goedquote:
vrije stijl is een schaatsbeweging, dit is vooral rechttoe rechtaanquote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik schakel net in, en zie het verschil niet heel erg goed
Klassiek doen ze met de benen naast elkaar of zo naar voor en achter. Vrije stijl dan gaan ze 'schaatsen'quote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrije stijl is een soort schaatsbeweging.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klassiek: Benen naast elkaar, parallelquote:Op zondag 16 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht pokeren, komen de prestaties ook niet ten goede.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dit trouwens met Noorwegen man
Kan toch niet alleen maar aan de wax liggen, en als het aan de wax ligt zou dat juist (!) in Noorwegen, het langlaufland bij uitstek, toch al lang opgelost moeten zijn?
Dat word doorfietsen danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 40-45 minuten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |