quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik heb het begin moeten missen, is Mulder vs Mulder al geweest?
nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef alors het volgende:
Ik heb het begin moeten missen, is Mulder vs Mulder al geweest?
Ik heb een keer gratis bier gekregen omdat ze dachten dat ik de zoon van de burgemeester was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was niet met de burgemeester van Katwijk, maar gewoon drie andere nuchtere jongens in een Gronings eetcafé.
Binnenkort wat obscure curlfragmenten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef Mansjester het volgende:
Op zich een redelijk item.
Ik ken alle fragmenten die voorbijkomen alleen al...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort wat obscure curlfragmenten.
Dan zal je wel hele ruige looks hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb een keer gratis bier gekregen omdat ze dachten dat ik de zoon van de burgemeester was.
Eerder 5 promille.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Ze lijkt wel niet helemaal 100%.
Jorien danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:24 schreef marcodej het volgende:
Britt heeft zichzelf een christelijk uiterlijk gegeven.
Sterktequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haar onderkin bevindt zich ongeveer in dezelfde fase als mijn onderkin
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bell Berghuis gaat echt nooit een medaille pakken joh
Bell 'Bradbury' Berghuisquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bell Berghuis gaat echt nooit een medaille pakken joh
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:27 schreef superniger het volgende:
Nederland heeft alleen maar lelijke sneeuwsporters.
Tis wel echt de sport voor random flukesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bell 'Bradbury' Berghuis
mooie gaan met de benen wijd en krijgen alles gratis. die hebben geen drive meerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:27 schreef superniger het volgende:
Daarom De_Soukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:27 schreef superniger het volgende:
Jups, maar ik zocht de minst lelijke en dacht hieraan, wilde je punt dus bevestigenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent het ermee eens, lijkt me.
Ik Bell Brittquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bel haar pimp wel rechtstreeks, Bel Hassani
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Bell lijkt een piercing in haar tong te hebben. Dat is echt geil.
marco heeft blijkbaar een lage standaard.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het zal eens niet, maar die onderkin is erfelijk.
Weet je waar ze nog meer een piercing heeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Bell lijkt een piercing in haar tong te hebben. Dat is echt een afknapper.
Zul je zien dat als hij terug gaat, Henny berghuisman voor de deur staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je naar berghuis gaat.
Jij wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je waar ze nog meer een piercing heeft?
Flikker toch op, ze is gewoon niet lelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
marco heeft blijkbaar een lage standaard.
Berghuis je dan maar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zul je zien dat als hij terug gaat, Henny berghuisman voor de deur staat.
Fixedquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:29 schreef marcodej het volgende:
Bell lijkt een piercing in haar tong te hebben. Dat is echt een afknapper.
Nee, schrok heel even, dacht al dat ik ik mijn oordeel over jou moest bijstellenquote:
Dat is toch ranzig en ordinair?quote:
Dat is natuurlijk ook gewoon zo, alleen die gedroeg zich als een jostiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef marcodej het volgende:
Deze commentator vond ook dat Cheryl het makkelijk moest halen.
BMX is ook gevaarlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Levensgevaarlijke sport. Vaders en moeders, stop uw kind aub op Curling.
Keihard berghousemuziek draaienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze zomer weer VI Oranje, live vanuit het bergkurhaus
Daar heb je een verzekering voor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef The_Avatar het volgende:
Hoeveel betalen die wel niet per maand aan de zorg kosten in godsnaam?
Net zoveel als jij.plus hun eigen risico.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef The_Avatar het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Ze had beter een schaamliposuctie kunnen doen.
Fysio bij de bond kost hun sowieso niks verderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef The_Avatar het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Is dit weer zo'n lollig filmpje van de NOS?
Nee filmpje door de toppers uit het Biathlonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Is dit weer zo'n lollig filmpje van de NOS?
Om vervolgens ons met koppijn te melden bij de berghuisarts.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Keihard berghousemuziek draaien
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nu veel meer sympathie voor biathlon zeg![]()
Pics van haar lichaam? Beetje gemist.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Ze had beter een liposuctie kunnen doen.
Hoe heet de Franse zus van Bell Berghuis?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Om vervolgens ons met koppijn te melden bij de berghuisarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe heet de Franse zus van Bell Berghuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bell villa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hoe heet de Franse zus van Bell Berghuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
[..]
Hoe heet de Franse zus van Bell Berghuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
[..]
Hoe heet de Franse zus van Bell Berghuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanne schijtlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mooie bloemkools?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
De Souk zit in de zelfde business als Koeman
Poolen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Ik wacht op Mulder vs Mulder, die jolige gristenboys.
De Sczes zit alleen aan de vettigheidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
De Souk zit in de zelfde business als Koeman
Szczesnygodquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Sczes zit alleen aan de vettigheid
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gaat er vast iemand 'duizendste' leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die elleboogquote:
Er zit ook een muts inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef marcodej het volgende:
Er zit iemand met een muts in die warme studio.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef Max23 het volgende:
Dat Neuner al op zo'n vroege leeftijd is gestopt blijft jammer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check dat puntige geweer, would not hit.
Het is dat de puntige knieën nog buiten beeld worden gehoudenquote:
De Slo... eh Tsjech.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat ie ging praten over de Noren van vandaag, die faalden
Michel Mulder = JR-Style-93 denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was wel leuk, ze kunnen zo mee posten in het Live Eredivisieverslagen topic
Jij had het ook kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michel Mulder = JR-Style-93 denk ik
Pokeren, kaarten etc. Niks dus, maar Jan heeft ook geen toegevoegde waardequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Maar wat is nou de toegevoegde waarde dat Jan een spel kaarten meeneemt? En ze ook nog schud?
Is het niet beter dat Henry Schut?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Maar wat is nou de toegevoegde waarde dat Jan een spel kaarten meeneemt? En ze ook nog schud?
Ik denk dat ik vanavond bij Brad Pitt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is het niet beter dat Henry Schut?
Ik snap de Clooneyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond bij Brad Pitt.
Die kan dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is het niet beter dat Henry Schut?
Ik heb nog niks over de Leeuwenkoning gehoord. En iets anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michel Mulder = JR-Style-93 denk ik
"En de royal flush"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
Is er nog wat leuks op tv, of moet ik voor iets leuks weer een avondje in de spiegel kijken?
Misschien uit eten gaan, ik heb gehoord dat de restaurants nu ongeveer open gaan in Katwijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
Is er nog wat leuks op tv, of moet ik voor iets leuks weer een avondje in de spiegel kijken?
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ik vanavond in het boskamp op sla, lekker in die natuur man.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vond wel dat hij op Justin Timber lake
Wat slecht dit
Ik ga Kanniewaarzijn terugkijken op Uitzendinggemist. Omroep Max is zulks een toevoeging aan het publieke bestelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig, Heer & Meester, eindelijk.
papapapow
Boskamp en sla in één zin gebruikenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond in het boskamp op sla, lekker in die natuur man.
Ik ga straks denk VI en Henry en Erben van gisteren terugkijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga Kanniewaarzijn terugkijken op Uitzendinggemist. Omroep Max is zulks een toevoeging aan het publieke bestel
Tegen een etentje met johannes zeg ik Genee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien uit eten gaan, ik heb gehoord dat de restaurants nu ongeveer open gaan in Katwijk.
Ik wil mijn lachspieren eens een avondje sparen, dus ik ga geen Kanniewaarzijn kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga Kanniewaarzijn terugkijken op Uitzendinggemist. Omroep Max is zulks een toevoeging aan het publieke bestel
Kanniewaarzijn is VARA.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
House of Cards kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
Nou, ik zou zeggen, Gijp je kans.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tegen een etentje met johannes zeg ik Genee.
Oh, ik twijfelde nog. Maar wel uit angst om hun 60+ leden te verliezen aan Max.quote:
Met het mes op tafelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
NOS Eredivisiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:48 schreef marcodej het volgende:
Vroeg op, morgen om 8.00 is Bell in da berghouse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
Half uurtje broekie uit, de NOS samenvattingen en dan...
Geen MOTD of wel?
Kutweekend goffetomme.
Genot is dat programma, gisteren weer treurige schijtlol gezien over een patient in een taxiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mijn lachspieren eens een avondje sparen, dus ik ga geen Kanniewaarzijn kijken.
Dat heb ik al gezien. De film dan. Humberto had mij toen zo enthousiast gemaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Maar zonder dollen. Ik ga Hoe duur was de suiker terugkijken.
Is dat dat programma waar ze al dat bureaucratische gezeik naspelen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ik twijfelde nog. Maar wel uit angst om hun 60+ leden te verliezen aan Max.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Maar zonder dollen. Ik ga Hoe duur was de suiker terugkijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Het is een beetje onder mijn niveau om "pure aids" te zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genot is dat programma, gisteren weer treurige schijtlol gezien over een patient in een taxi
Ja, met lollige stemimitaties.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat dat programma waar ze al dat bureaucratische gezeik naspelen?
Het is echt zo genant slecht, en daarom kan ik er wel om lachenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een beetje onder mijn niveau om "pure aids" te zeggen.
Maar dat programma is dus echt pure aids.
Sorry niveau van Johannes.
Ik houd het op: Razende Apenaids.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een beetje onder mijn niveau om "pure aids" te zeggen.
Maar dat programma is dus echt pure aids.
Sorry niveau van Johannes.
Specularium vindt dit leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik houd het op: Razende Apenaids.
Specularium vindt dit ook leuk:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Specularium vindt dit leuk
Wat?quote:
Jij ook, hoort niet in dit topic.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
Van Calker mag nog een run oefenen, gelukkig mag Stomphorst nog heel wat vaker oefenen. Want hij zal het nodig hebben.
Nou, waarom dinsdag tm donderdag niet dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag kijk ik nog live mee, morgen en vrijdag-zaterdag komende week ook. That's it helaas.
Ik denk het wel hoor, maar kan me wel voorstellen dat ze geen zin heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef snellejelle het volgende:
Ik vraag me af of Marrit wel uitgenodigd is
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij ook, hoort niet in dit topic.
Ambroquote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij ook, hoort niet in dit topic.
ik zou Marrit altijd uitnodigen, heb je nog wat op tegenaan te kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, maar kan me wel voorstellen dat ze geen zin heeft.
CL en ELquote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, waarom dinsdag tm donderdag niet dan?
Dat ga ik ook doen, ik meldde dat ik niet live in het topic benquote:
Oh dat boeit ons iets, da's waar.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, ik meldde dat ik niet live in het topic ben
Voetbal prefereren boven een programma over een vierjarig evenementquote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, ik meldde dat ik niet live in het topic ben
Jou niet maar Pinogod en Redefinegod welquote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh dat boeit ons iets, da's waar.
Spreek voor jezelf alsjeblieftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou niet maar Pinogod en Redefinegod wel
Praten over sport prefereren boven LIVE sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voetbal prefereren boven een programma over een vierjarig evenementEn dat als FOK!sport-redactie
Mij boeit het absoluut. Al is het maar om azijnpissers te irriterenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou niet maar Pinogod en Redefinegod wel
Er is toch niks meer bezig?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Praten over sport prefereren boven LIVE sport.
Di-Do is er voetbal tijdens deze showquote:
De visagie heeft dat gedaan denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben alledrie dezelfde lippenstift opgedaan.
Varkensvlees in champignonsaus, patat en wat salade. Danoontje toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |