quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
'Speel niet met mijn ballen.'quote:
Nouja nog even wat grijze haren erbij tekenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
Wow ik dacht altijd dat Grueter er zo uit zag
[ afbeelding ]
Hij heeft nu ook wel een slechte haararchitect.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Grueter is bij Zwemmen en IJshockey ook gewoon een baas.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grueter is bij Zwemmen en IJshockey ook gewoon een baas.
Sowieso.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grueter is bij Zwemmen en IJshockey ook gewoon een baas.
Paulinequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
Pauline zou tegen die mannen zeggen: 'Jeetje, doe je best.'
"Wel blijven bewegen he, anders krijg je het koud."quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
Pauline zou tegen die mannen zeggen: 'Jeetje, doe je best.'
'IJs is glad.'quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Montov het volgende:
[..]
"Wel blijven bewegen he, anders krijg je het koud."
Kek.quote:
Heerlijkquote:
Je moet schaatsen om te winnen.quote:
Dat is bijna een 40-45 grap.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Redefine het volgende:
'Niet zeiken, gewoon gassen.' Dat zijn pas teksten
Doping.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met Zwitserland aan de hand zeg?
In bikiniquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heerlijk
En om een uur of 1 al aan de apres ski
3 dagen geleden ook al. Ze hebben hem weer van de straat moeten plukken bij de daklozenopvang vermoed ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef Redefine het volgende:
Joris van der Berg zie ik echt voor het eerst
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef Redefine het volgende:
Joris van der Berg zie ik echt voor het eerst
Ik zou het een enorme teleurstelling vindenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gezien zijn 1000m niet een onlogisch voorspelling.
omdat er vandaag geen schaatsen isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef Redefine het volgende:
Waarom in het filmpje van vandaag allemaal sporten van gisteren?
Dat was vandaag toch allemaal?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef Redefine het volgende:
Waarom in het filmpje van vandaag allemaal sporten van gisteren?
De Ski Slopestyle en Rodelen onder andere niet. Andere dingen weer wel. 50/50quote:
Ik hoop op Tuitert of Groothuis. Vond hem erg zeker overkomen na de 1000quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Lijkt mij beter om een beurswijsheid te hanteren: in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst. Zeker bij deze 1500 meter waar er volgens mij enorm veel kanshebbers zijn.
Ik ga ook voor Tuitert.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop op Tuitert of Groothuis. Vond hem erg zeker overkomen na de 1000![]()
Maar Verweij moet ook op het podium want die heeft als enige nog niks
Jammer dat er geen beelden van te vinden zijn. Ik wist niet eens meer zeker of het nou een 5 of 10 kilometer was, maar het was dus blijkbaar de 5 kilometer op het WK allround 2000 in Milwaukee.quote:
Viel Adne toen zelf ook niet tijdens die race. Uit vermoeidheid en gebrek aan coördinatie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat er geen beelden van te vinden zijn. Ik wist niet eens meer zeker of het nou een 5 of 10 kilometer was, maar het was dus blijkbaar de 5 kilometer op het WK allround 2000 in Milwaukee.
Dit waren de rondetijden:
18.55 - 30.6 - 28.6 - 33.6 - 29.6 - 34.6 - 30.1 - 36.2 - 31.3 - 35.6 - 32.9 - 36.6 - 35.2
Hij reed 6:54.08, alleen Petter Andersen (met val) en Jae-Bong Choi (7:21,09) waren langzamer. Romme won in 6:26, Frank Dittrich werd tweede met 6:36.
Laat hem dan maar goud pakken, dan is de kans ook aanwezig dat Nederland op alle herenafstanden goud heeft. Zou toch wel heel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef marcodej het volgende:
Tuitert moet een medaille pakken. Koen en Bob pakken het op de teampursuit en de 10km. Dan heeft elke Nederlandse man een medaille.
Ja en dan wel Tuitert of Koen want dan zijn alle afstanden door een andere man gewonnen (behalve 5 en 10 dan..)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat hem dan maar goud pakken, dan is de kans ook aanwezig dat Nederland op alle herenafstanden goud heeft. Zou toch wel heel bijzonder zijn.
Dinsdag wint Bobquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dan wel Tuitert of Koen want dan zijn alle afstanden door een andere man gewonnen (behalve 5 en 10 dan..)
Als Verweij goud wint, dan zijn al 6 van de 10 mannen Olympisch kampioen. Individueel. Met de ploegenachtervolging zou dat dat ook al op 7 kunnen komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en dan wel Tuitert of Koen want dan zijn alle afstanden door een andere man gewonnen (behalve 5 en 10 dan..)
Hij komt uit O. he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ontploft er iemand (een zekere S. K. uit H.) denk ik.
Oh, dacht altijd dat hij in Heerenveen woonde.quote:
Zou heel bijzonder zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat levert iig een aantal mooie topics op![]()
Ik gun het Bob eigenlijk wel.
Hij woont ook in Heerenveen, maar hij komt uit Oudeschoot, wat overigens praktisch aan elkaar gegroeid is, maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, dacht altijd dat hij in Heerenveen woonde.
[..]
Zou heel bijzonder zijn in ieder geval.
Gezien de rondetijden lijkt het me niet en kan het me ook niet herinneren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Viel Adne toen zelf ook niet tijdens die race. Uit vermoeidheid en gebrek aan coördinatie?
En die tijd van Choi![]()
Hij brengt veel passie mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders. Hoe vinden jullie dat onze Erben het doet voor de camera's als medepresentator? Verrijking of een zoveelste pratend hoofd dat van de autocue opleest.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef Steven184 het volgende:
Kan niemand Erben vertellen dat het de bedoeling bij de aankondiging is dat hij in de camera kijkt in plaats van er rechtsonder.
Weet jij wel, Koen, hoe dicht jij bij de gouden medaille zat? Dat weet je toch? Ja?quote:
Drieduizendsten Koen. Drieduizendsten. Ik zal het, nee, ik laat het even zien. Ik heb het even nagevraagd, hoe groot het verschil was. Kijk, Koen. Ik laat het even zien. Een paar duizendsten. Een paar centimeter, dat is het Koen. Een paar centimeter. En dan, dan nog dat podium. We hebben de beelden. Wat voelde je toen Koen... teleurstelling, toch? Mag ik dat zeggen? Ja he? Teleurstelling. Door die paar duizendsten. Teleurgesteld was je. Ben je. Twee lachende gezichten, en jou. Ja, dat is teleurstelling.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet jij wel, Koen, hoe dicht jij bij de gouden medaille zat? Dat weet je toch? Ja?
Lees het Shorttrack topic er maar op naquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo.
Hebben jullie vanmiddag ook zo genoten van Sjinkiegod?
Ja, ik ben het nu aan het doen, ik weet dat er hier op FOK! een stel verstokte Sjinkie-fans zitten. Waaronder ikzelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lees het Shorttrack topic er maar op na
Nee, de loser werd slechts 3e.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo.
Is ook zo. Maar het klinkt altijd nog beter dan Heerenveen Zuid, wat het eerst wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hij woont ook in Heerenveen, maar hij komt uit Oudeschoot, wat overigens praktisch aan elkaar gegroeid is, maar goed.
Goud voor Sjinkie zit al in de tas, de rest interesseert mij eigenlijk geen ene reet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de 500m? Wat denk je, goud? Of een sweep.
Heerenveen Westside vs Eastside, het gaat er daar hard aan toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar het klinkt altijd nog beter dan Heerenveen Zuid, wat het eerst was
Nee, ik bedoel Sjinkie op 1 2 en 3.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goud voor Sjinkie zit al in de tas, de rest interesseert mij eigenlijk geen ene reet.
Waar haal je de derde middelvinger vandaan dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Sjinkie op 1 2 en 3.
Uit z'n tenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Waar haal je de derde middelvinger vandaan dan?
Hey Marco, kon je het vandaag wel zien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef marcodej het volgende:
Na deze Spelen nooit meer Eddy de Eagle aub.
Dat ligt er maar net aan of Sjinkie in een goede bui is. (haha)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Sjinkie op 1 2 en 3.
Ik heb genoten pik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Marco, kon je het vandaag wel zien?
eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef marcodej het volgende:
Na deze Spelen nooit meer Eddy de Eagle aub.
Ken je die mop van van Calker die moest?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:54 schreef marcodej het volgende:
Nog weinig bloopers deze Spelen. Maar Van Calker moet bijna.
Maas is al geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:54 schreef marcodej het volgende:
Ik ook, maar ik had gezelschap (inb4 hoax) dus kon ik mijn enthousiasme helaas niet delen met mijn FOK! vriendjes en vriendinnetjes.quote:
Omdat hij lang haar heeft, ik snap hem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef snellejelle het volgende:
Ik dacht dat de mannen vandaag reden
Hoe was het theekransje met je knuffelbeesten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had gezelschap (inb4 hoax) dus kon ik mijn enthousiasme helaas niet delen met mijn FOK! vriendjes en vriendinnetjes.
Ik ben heel jaloers op Koen, vooral toen hij Emile op zijn schouders droeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij lang haar heeft, ik snap hem.
Maar je bent geïntimideerd door zijn mannelijkheid.
Je hebt die snowboarder gemist die te vroeg van die slopestyle helling ging en niet meer boven kon komen of die Russische curlingspeler die op zijn bek ging toen die een curlingsteen wilde ontwijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:54 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat je me niet gelooft. Sjinkie onwaardig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe was het theekransje met je knuffelbeesten?
als man langer haar hebben dan je moeder en vader bijelkaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij lang haar heeft, ik snap hem.
Maar je bent geïntimideerd door zijn mannelijkheid.
Ik projecteer graag mijn eigen isolement op andere mensen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je me niet gelooft. Sjinkie onwaardig.
eet je ooit wat anders?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
Het was weer een pizza met melk-avond trouwens.
En Jorientje dan? En John Daly dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had wel te doen met Koentje. Arme Koentje
Mart-waardig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
"Ok, laten we de race even gaan terughalen".
Altijd fijn, zout in je wondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
"Wat voelde je toen je besefte dat je geen kampioen was"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben uit eten gegaan (met mijn knuffelbeesten), zonder pizza met melkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
Het was weer een pizza met melk-avond trouwens.
Jorientje heeft nog een kans de 1500m te winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
En Jorientje dan? En John Daly dan?
Om 21:00 al thuis zijn als je uit eten gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben uit eten gegaan (met mijn knuffelbeesten), zonder pizza met melkHet spijt me.
Die 1500 was altijd wel in orde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Bokko ook eindelijk weer een fatsoenlijke tijd
Anna Gasser toch? Kwam uiteindelijk wel weer boven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je hebt die snowboarder gemist die te vroeg van die slopestyle helling ging en niet meer boven kon komen of die Russische curlingspeler die op zijn bek ging toen die een curlingsteen wilde ontwijken
We gingen om vijf uur weg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om 21:00 al thuis zijn als je uit eten gaat.Het was gewoon een McDriveje of niet?
En weer voorbij gekruisd op de laatste kruizingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Bokko ook eindelijk weer een fatsoenlijke tijd
Dan is een restaurant amper open.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gingen om vijf uur weg.
Een normaal restaurant is dan nog niet open.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We gingen om vijf uur weg.
Oké, jij zal het weten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is een restaurant amper open.
Ja omdat ze om moest lopen :pquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Anna Gasser toch? Kwam uiteindelijk wel weer boven.
Maar ze werd vierde in de finale, dan liever zilver op 0.003!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jorientje heeft nog een kans de 1500m te winnen.
OK. Nee, ik heb gewoon diepvries pizza met melk gegeten. Ik ben super gaaf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een normaal restaurant is dan nog niet open.
Wat een wijf die gastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:00 schreef alors het volgende:
KoentjeJe blijft mijn Arische Vikinggod
De man zonder spatiesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
Het toppunt van mannelijkheid is toch Sjinkie.
Ze kunnen allemaal de klere krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers dat johannes een sociaal leven heeft. Stelletje kluizenaars.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een wijf die gast
Bobquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een wijf die gast
Ik zie Koentje Sjinkie wel een keer verwennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een wijf die gast
Driesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is verdorie net Dries
dat zou tof zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef DeLuna het volgende:
Sven en Jan kunnen Koen straks niet meer bijhouden
Dat houden we ook graag zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
Dan hebben jullie mijn lichaampje nog niet gezien.
Hij lag er juist een klein stukje voor net voor de finish.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef marcodej het volgende:
Gestuntel? Aan het begin van de rechte lijn lag ie nog achter de streep, op de finish zat ie erop.
Daar zitten we niet op te wachten en daar dringen we ook niet op aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
Laat maar zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
Als ik op invoeren had gedrukt hadden we precies dezelfde post gehad op precies dezelfde tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zitten we niet op te wachten en daar dringen we ook niet op aan.
Tering wat een wijfquote:
Gemiste kans dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik op invoeren had gedrukt hadden we precies dezelfde post gehad op precies dezelfde tijd.
Als je snel bent mag je hem misschien ook nog ophalen ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Nober het volgende:
Ik zal eens 2500 euro bieden voor die zilvere medaille, hij wil 'm toch niet!
Haha ik zit maar een beetje te trollen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering wat een wijf
Met enig fortuin zien we hem binnenkort zingend het sportzomer showtje afsluiten.
The Olympic Games...
THE TIME OF MY LEVEN
Vuige troll, Ambrosius en ik zitten te schuimbekken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik zit maar een beetje te trollen.
Dan kan je Hem aanschouwen in al zijn glorie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Zout op met dat 3000x3000 pixel plaatje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meteoro%C3%AFde_bij_Tsjeljabinskquote:
Senk joe Mart.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met een rare naam ben je zo wereldberoemd in nederland
Vanmiddag zei iemand het ook al, maar ik zie het niet zo. Alleen het kapsel misschien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, dat is Joran van der Sloot.
Niks mis met de naam Sjinkiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met een rare naam ben je zo wereldberoemd in nederland
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Sjinkie?
Ik vind hem een beetje een gremlin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Vanmiddag zei iemand het ook al, maar ik zie het niet zo. Alleen het kapsel misschien.
Daarom Sjinkie.quote:In het magazine schaatsen.nl vertelde Knegt onlangs dat hij is vernoemd naar zijn oom. Die heette officieel Sjingting, maar hij luisterde altijd naar een afkorting: Sjinkie. De bijbehorende Aziatische klank is geen toevalligheid. Knegt is de kleinzoon van een half-Chinese oma, die overigens wel in Nederland is geboren.
Die Koreaanse Rus, dat is pas een gremlin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje een gremlin.
Ok.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, FOKken is lekker
[..]
Ondanks je PI, klopt het. Maak er maar domme saaie lul van
Denk dat sjinkiegod volgend jaar met stip in de top 10 van nieuwe jongensnamen staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga mijn kind ook Sjinkie noemen
Alorsalba 'Sjinkie' Vermeerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noem mijn kind Alba. Eventueel Jessica.
Op het geboortekaartje staat alles uitgeschreven zonder spaties.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
En op het geboortekaartje
'Koekoek! Sowwww!!'
Morgen Snowboardcross ook vet vanaf 8:00quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:17 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind dat gewoon wel een echte bazensport dat shorttrack
Zinnige teksten, komt weinig onzin uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Jeroen Otter wel een goede coach.
Ik ga breken met deze sociale conventies.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Op het geboortekaartje staat alles uitgeschreven zonder spaties.
Dat is wel vet idd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Morgen Snowboardcross ook vet vanaf 8:00
In elk geval beter dan je kind Erben noemen en al-al-alles zo moeten schrijven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga breken met deze sociale conventies.
Om vijf uur uit eten is ook zoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga breken met deze sociale conventies.
Ik was niet met de burgemeester van Katwijk, maar gewoon drie andere nuchtere jongens in een Gronings eetcafé.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om vijf uur uit eten is ook zoiets.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef alors het volgende:
Ik vind Jeroen Otter een geschikte kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |