Ach met een 1-0 was de wedstrijd sowieso anders geworden in Eindhoven dan ging PSV het rustiger aan dan dan direct erop alles of niets etcquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=1535
Ajax verdiende het zo om door te gaan die wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou wat zijn geweest als Chivu niet uitgleed...
Ongelooflijk dat PSV die pot niet gescoord heeft. 0-26 was een normale eindstand geweest. Park en Farfanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach met een 1-0 was de wedstrijd sowieso anders geworden in Eindhoven dan ging PSV het rustiger aan dan dan direct erop alles of niets etc
Niet per ce die wedstrijd daar.. Vooral thuis verneukten ze de mooiste kansen (oa vd Vaart)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax verdiende het zo om door te gaan die wedstrijd.
Op zaterdag uitgaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan stappen vanavond
Nu ga ik me de tering vervelen![]()
Ik slinger voetbal maar even aan, hallo allemaal
Wat ben jij een saaie lul.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
De tranen van Barry van Galenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
AZ was dat jaar overigens nog dichterbij een finale plek. Wat was dat lelijk zeg. Kut Portugeesjes.
Dat team van Adriaanse was wel 1 en al spektakelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
AZ was dat jaar overigens nog dichterbij een finale plek. Wat was dat lelijk zeg. Kut Portugeesjes.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je komt nog steeds uit Twente, dus dat is al straf genoeg.
Nee, FOKken is lekkerquote:
Ondanks je PI, klopt het. Maak er maar domme saaie lul vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ben jij een saaie lul.
Alkmaarderhoutquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat team van Adriaanse was wel 1 en al spektakel
Die speelden het leukste voetbal dat AZ ooit heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat team van Adriaanse was wel 1 en al spektakel
Van Gaal heeft daar de basis voor gelegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die speelden het leukste voetbal dat AZ ooit heeft gespeeld.
Die eerste pogingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Soooo wereldgoal is het niet, maarNEC!
92quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Die heeft voor alle goeds de basis gelegd, bij AZ was het helemaal extreem knap van hem, omdat hij pas daarna de trainer werd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Gaal heeft daar de basis voor gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |