Dat is zelfs voor eksters nog een belediging.quote:
Ik heb gister gekeken en echt te triest voor woorden Billy en Andrea!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, wedden dat dat het was wat ze in haar zak stak.
'k Hoop er stilletjes op dat ze het leuk in beeld brengen in de uitzendingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef beequeen het volgende:
Dit heeft het hokje echt wel gezien hoor. Ik denk dat ze Andrea de schande willen besparen.
Ik had haar het liefst op haar muil zien gaan.
Isabella weet dat , die zei nog : hee hoe kom jij ineens aan die leuke ring?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, wedden dat dat het was wat ze in haar zak stak.
En daar heeft hij gelijk in !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jimmy zei gister al dat ze met respect met die spullen moesten omgaan
Nee, ik denk dat dat puur stoken is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie heeft die stenen in zakken gestopt dan? is dat echt waar?
Nee, natuurlijk niet. Ze zijn bang voor haar, want ze is viciousquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat [u]niet (willen)[/u] dat vraag ik me echt af.
Zou je zo blind kunnen zijn als je daar binnen zit
Als ze eerlijk uit zenden , ja dan het stelen ook maar !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Hoop er stilletjes op dat ze het leuk in beeld brengen in de uitzending
Gaat niet om die stenen.. Gaat om het feit dat het gewoon een stel egoistische hebberige aasgieren zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie heeft die stenen in zakken gestopt dan? is dat echt waar?
Ja graag, en snel een beetje want ik moet eten koken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Britan het volgende:
ik zeg centraal en uitzoeken die beschuldiging
Ja, en Andrea was de ergste, die bleef tot 's avonds laat aan de gang. Ze moet wel een heel barmhartige god hebben als ze weet dat dit oké is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb gister gekeken en echt te triest voor woorden Billy en Andrea!
Dat begon al meteen met kleding passen. en dat de regels niet centraal waren besproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef PTLe het volgende:
Ze hebben wel het vertrouwen beschaamd door kleding achterover te drukken , dit is geen goede zaak voor Utopia
Heeft er al iemand onder haar bed gekeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:31 schreef Tayu het volgende:
Onder luid gekreun en gesteun verzameld Andrea alle door haar gejatte spullen:
[ afbeelding ]
KLopt maar ze kunnen het nog aangeven wat ze hebben gejatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Parlay het volgende:
Jas van Nico is volgens mij ook niet van haar, ze hebben allemaal dingen gepikt niet alleen Dre.
Billy heeft wel gelijk. Dat is ook hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: We staan hier hartstikke goed werk te doen. Mensen vinden het gewoon leuk om negatieve dingen te zeggen.
Ja ik zag het ook !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Toen Charlotte geld in de kluis legde van de kaas vanmiddag stond Andrea half verscholen achter een muurtje weer wat te passen
Ik ook! Goede reactie van Humana.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Toverheks het volgende:
vind het de giller van de zaterdag, Marc van Humana
Ben je nou echt zo slechtziend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja snoepie, je bent in beeld.
[ afbeelding ]
Snap ik ook niet, maar ze moet ook om het spel denken mss? Dat ze er niet uitvliegt volgende week.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Britan het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat Nico haar handen in het vuur steekt voor de bewoners ze heeft toch soms naar de streams gekeken
Vreemd genoeg is mij al eens eerder opgevallen dat juist zij de ergste zijn. De mensen die continu over hun geloof moeten praten tegen anderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Achteraf-8 het volgende:
En dat mens is gelovig. Zodra zij aan de hemelpoort staat wordt ze vast teruggestuurd naar de plek waar ze vandaan kwam... De hel.
Wat zouden haar kerkgenoten daar nou van vinden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het erg dat iemand die zgn zo met god bezig is zo'n gehaaide, valse dievegge is. Zou aktie op ondernomen moeten worden door de Regie.
die weet wel beter heeft ook al gepikt een heel dekbed van die vrouw uit duitsland ze zei nog zo leuk niet gepikt maar haar toegeeigendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte gelooft het nog steeds niet, die leeft echt in haar eigen wereldje, en Billy versterkt het nog een keertje.
ze had gisteren een ring om die zeker niet van haar wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af wat dat was, maar het ging te snel.
Waar vind ik die reactie ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ik ook! Goede reactie van Humana.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte vindt de opmerkingen van de man kwetsend
Zelfs als de Paus zou bellen zou ze het zo verdraaien dat hij fout zit. Die vrouw voelt zich dochter van God, en dat maakt haar onaantastbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het erg dat iemand die zgn zo met god bezig is zo'n gehaaide, valse dievegge is. Zou aktie op ondernomen moeten worden door de Regie.
Die gaan voor de zondaar biddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Wat zouden haar kerkgenoten daar nou van vinden?
Electroshock therapie zou misschien nieteens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef notturna het volgende:
Tjeez heeft Billy onder stroom gestaan of is ze gewoon ontploft?
Volgens mij doen ze daar iets met die mensen hoor. Zit er een brainwasher daar binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar ze moet ook om het spel denken mss? Dat ze er niet uitvliegt volgende week.
Ach 2 onze vadertjes en 2 wees gegroetjes en al je zonden zijn vergeven, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is mij al eens eerder opgevallen dat juist zij de ergste zijn. De mensen die continu over hun geloof moeten praten tegen anderen.
Begrijpelijk, Charlotte is een verwend nest, die geen tegenspraak gekregen heeft in haar verwend leventje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte vindt de opmerkingen van de man kwetsend
Vast wel maar die volledige blinde vlek voor wat ze niet goed doen, verbaast me echtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
Billy wil het van de positieve kant bekijken. Ze hebben heel erg hun best gedaan en ze verdienen echt wel geld voor ze.
Goeie foto. De as staat nog op me gezicht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Kringloopwinkels vliegen spontaan in de fik nu...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat die Andrea er zo 1 is die met de kerkopbrengst er vandoor zou gaan. Achterbaks mens
De toorn van Andrea!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Kringloopwinkels vliegen spontaan in de fik nu...
[ afbeelding ]
Nog zo een. Die gelooft alleen wat ze wil geloven. Zo dom die mensen daar. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte gelooft het nog steeds niet, die leeft echt in haar eigen wereldje, en Billy versterkt het nog een keertje.
Opeens kunnen ze goed in de microfoon spreken hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy gaat even wat wegleggen voor er weer allemaal streamers gaan zeiken
Top dat vind ik super. Dat meen ik echt hoor.quote:
Datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef Hobby het volgende:
hij de man van humana had naam moeten noemen
Dat is ook verbazend. Het is zelfs stuitend. Ze weigeren in te zien dat ze het fout gedaan hebben. Slimme pipo's.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vast wel maar die volledige blinde vlek voor wat ze niet goed doen, verbaast me echt
ja is altijd zo grrrrquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef community het volgende:
[..]
Opeens kunnen ze goed in de microfoon spreken hè.
Ja ze was een mooie varkensrollade.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Nog zo een. Die gelooft alleen wat ze wil geloven. Zo dom die mensen daar. Ongelooflijk.![]()
O en ik zag nu pas wat ze aan had op haar verjaardag. Dat was echt zo erg.![]()
Ik hoop dat ze mijn mailtje nog onder ogen krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
ja ik hoorde het meer dan 100 mailtjes
Jammer dat ze hier niet lezen kunnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:48 schreef Britan het volgende:
[..]
tuurlijk iemand moet de schuld krijgen
Ze had toch ook gordijnen achterover gedrukt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef Britan het volgende:
Andrea kijkt bij de schoenenwaar haar sportschoenen zitten zodat ze ze misschien vannnacht weer terug kan pikken
Valt heul niet op hoor. Deukzz hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:48 schreef Chanel5 het volgende:
Andrea loopt om de loods, onee daar staat ook een camera en loopt de andere kant weer op.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:48 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze had toch ook gordijnen achterover gedrukt?
En terecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt wel op dat de regisseur Andrea nauwlettend volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |