Dat is zelfs voor eksters nog een belediging.quote:
Ik heb gister gekeken en echt te triest voor woorden Billy en Andrea!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, wedden dat dat het was wat ze in haar zak stak.
'k Hoop er stilletjes op dat ze het leuk in beeld brengen in de uitzendingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef beequeen het volgende:
Dit heeft het hokje echt wel gezien hoor. Ik denk dat ze Andrea de schande willen besparen.
Ik had haar het liefst op haar muil zien gaan.
Isabella weet dat , die zei nog : hee hoe kom jij ineens aan die leuke ring?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, wedden dat dat het was wat ze in haar zak stak.
En daar heeft hij gelijk in !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Jimmy zei gister al dat ze met respect met die spullen moesten omgaan
Nee, ik denk dat dat puur stoken is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie heeft die stenen in zakken gestopt dan? is dat echt waar?
Nee, natuurlijk niet. Ze zijn bang voor haar, want ze is viciousquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat [u]niet (willen)[/u] dat vraag ik me echt af.
Zou je zo blind kunnen zijn als je daar binnen zit
Als ze eerlijk uit zenden , ja dan het stelen ook maar !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Hoop er stilletjes op dat ze het leuk in beeld brengen in de uitzending
Gaat niet om die stenen.. Gaat om het feit dat het gewoon een stel egoistische hebberige aasgieren zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Guiltypleasure het volgende:
Wie heeft die stenen in zakken gestopt dan? is dat echt waar?
Ja graag, en snel een beetje want ik moet eten koken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Britan het volgende:
ik zeg centraal en uitzoeken die beschuldiging
Ja, en Andrea was de ergste, die bleef tot 's avonds laat aan de gang. Ze moet wel een heel barmhartige god hebben als ze weet dat dit oké is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb gister gekeken en echt te triest voor woorden Billy en Andrea!
Dat begon al meteen met kleding passen. en dat de regels niet centraal waren besproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef PTLe het volgende:
Ze hebben wel het vertrouwen beschaamd door kleding achterover te drukken , dit is geen goede zaak voor Utopia
Heeft er al iemand onder haar bed gekeken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:31 schreef Tayu het volgende:
Onder luid gekreun en gesteun verzameld Andrea alle door haar gejatte spullen:
[ afbeelding ]
KLopt maar ze kunnen het nog aangeven wat ze hebben gejatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Parlay het volgende:
Jas van Nico is volgens mij ook niet van haar, ze hebben allemaal dingen gepikt niet alleen Dre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |