SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!![]()
Is dat waar van die stenen en hout??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Er is meer achterovergedrukt dan dat jij weet. O.a. stenen en hout toegevoegd om aan het gewicht te komen. Wat een stel ratten!!!!!!
Heeft hij gehoord van de kijkers.
Hebben FOK'kers ook iets gezien van die stenen en hout?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Er is meer achterovergedrukt dan dat jij weet. O.a. stenen en hout toegevoegd om aan het gewicht te komen. Wat een stel ratten!!!!!!
'Er is heel wat achterover gedrukt.'quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Oh oh dan hebben wij streamers het weer gedaan hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Chanel5 het volgende:
Dat weet ik niet. Maar kijkers zouden dat gezien hebben. Ook kledingstukken onder matrassen en bedden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Is dat waar van die stenen en hout??
Mooi hè?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:20 schreef Disana het volgende:
'Er is heel wat achterover gedrukt.'
Andrea moet zich rot schamen.
Iemand hier stenen en hout in zakken zien stoppen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:19 schreef GekkePoes het volgende:
Nicoline is erg naief, ze heeft er helemaal niet bij gestaan. en helemaal niets gezien![]()
Blijf daar dan maar meteenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik ff Utopia commentaar in de OS topics ga plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |