Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.quote:
is mijn eerste van de dag nogmaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hou ff op met die OS onzin. Er is daar een apart forum voor.
Jammer maar we staan met zilver op het schavotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondertussen op stream 7
[ afbeelding ]
OT:
En weer trekker-duwen
Schnappie.quote:
Tot dat je ze zelf nodig hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Ebinas het volgende:
Gatver, gebruikte schoenen sorteren. Dat vind ik echt ranzig
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer maar we staan met zilver op het schavotKoen
Die weten heul niet eens dat het aan de gang is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
Rienk had het zelf beloofdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Rienk tegen Aike "Er zou toch iemand voor jou typen vandaag?" (ivm infectie aan vingers)
Oh, pff... Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef community het volgende:
[..]
is mijn eerste van de dag nogmaar
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry omaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat is alleen voor de FOKkers weggelegd, hun moeten knallen de hele dag
Eens kijken wie er bij moet betalen.quote:
En niemand thuis heeft ook een TV.....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
Kusje kroelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
op een lijst, dan mag dre wel op een wc rol schrijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie stukken tussen o.a. een lederen motorjack, hoor je Andrea?
Prachtigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Haha Dre gaat straks helemaal over de zeik dat ze alles moet inleveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie stukken tussen o.a. een lederen motorjack, hoor je Andrea?
wat zegt ie allemaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Hij had het over duurdere stukken. Zaten er meerdere tussen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien heeft meneer van de kledingberg aan de lijn.
Werd over gesproken dat een motorjack nu niet echt nodig is voor een bewoner, door de man.
Lees wat posts boven je. Gaat o.a. over gejatte spullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |