Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.quote:
is mijn eerste van de dag nogmaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hou ff op met die OS onzin. Er is daar een apart forum voor.
Jammer maar we staan met zilver op het schavotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondertussen op stream 7
[ afbeelding ]
OT:
En weer trekker-duwen
Schnappie.quote:
Tot dat je ze zelf nodig hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Ebinas het volgende:
Gatver, gebruikte schoenen sorteren. Dat vind ik echt ranzig
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer maar we staan met zilver op het schavotKoen
Die weten heul niet eens dat het aan de gang is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
Rienk had het zelf beloofdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Rienk tegen Aike "Er zou toch iemand voor jou typen vandaag?" (ivm infectie aan vingers)
Oh, pff... Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef community het volgende:
[..]
is mijn eerste van de dag nogmaar
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry omaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat is alleen voor de FOKkers weggelegd, hun moeten knallen de hele dag
Eens kijken wie er bij moet betalen.quote:
En niemand thuis heeft ook een TV.....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
Kusje kroelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |