SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!![]()
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Straks alles teruggeven, zitten ze morgen weer zonderIs er ook drank vanavond?
Oh ja was ik ff vergeten. Korsakovquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.
Die biologische wijn wilde ze wegzetten voor een volgende keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Euh ja, Vanes had toch wijn besteld voor de eters, dus dat is dan weer een meevaller.
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons etenquote:
Gewoon je eigen eten meenemen en zeggen dat je smetvrees hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons eten
Ik vermoed tot vervelens toe...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is die Stichting van die kleding al gemaild/gebeld dat ze allemaal kleding jatten
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is die Stichting van die kleding al gemaild/gebeld dat ze allemaal kleding jatten
Ik wacht nog steeds op Sodeknettersquote:
Die wijn gaat dit weekend vast niet overleven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die biologische wijn wilde ze wegzetten voor een volgende keer.
Het is dat ik niet thuis ben anders hak affa gemeelt!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar dan moeten er twee doen of ze vegetarisch zijn en geen paprika, ui en champignons eten
Dat maakte ik ooit mee en dan zit je in de crisis in een restaurant waar wel 500 ingredienten liggen![]()
Benny zullen we, maar op 1 voorwaarde we gaan wel underkoffer en verkleedquote:
Koekoek, dat geloof je toch zelf nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga je mee dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stuur jij affe een meeltje?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
( Ik had het gelezen ja. Ik ben bijna de helft jonger dan dat
)
Ja, dat is zo'n beetje Regel Eénquote:
Dan ga je toch lekker in bad met Ruud?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
( Ik had het gelezen ja. Ik ben bijna de helft jonger dan dat
)
Ik en afhankelijk?Doos?Sjee, zit je ook IN Utopia?Heb mijn hele leven gewerkt en ben van niemand afhankelijk, never nooit geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef community het volgende:
[..]
Ik zou zeggen start je lekker een topic over je hubby, afhankelijjke doos.
Jij als Billy, ik als Paulquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Benny zullen we, maar op 1 voorwaarde we gaan wel underkoffer en verkleed
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Benny zullen we, maar op 1 voorwaarde we gaan wel underkoffer en verkleed
Ruudquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker in bad met Ruud?![]()
Vast niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Toen Humana werd benaderd om eventueel een klein gedeelte kleding (we zamelen jaarlijks 10 miljoen kilo in en hebben nu 2.000 kilo afgeleverd) af te leveren bij Utopia om het door de inwoners te laten voorsorteren was mijn eerste reactie: Leuk.
Voor Humana een goede manier om even in de publiciteit te komen op een wijze die ook nog enigszins nuttig voor ons is. Wij zamelen namelijk niet alleen in in heel Nederland, maar we sorteren ook en verhandelen alle gesorteerde producten over de hele wereld. Met het verdiende geld kunnen we onze duurzame projecten in Afrika ondersteunen.
De inwoners krijgen een gering bedrag per gesorteerde kilo. Humana haalt de gesorteerde producten op die we kunnen verkopen. Iedereen blij.
Overigens hebben we afspraken gemaakt met de inwoners dat wanneer ze een kledingstuk zien dat ze graag zelf willen hebben dat ze dat moeten kopen van hun zakgeld voor een marktconforme kringloopprijs. De opbrengst daarvan komt bij Humana terecht.
Naar aanleiding van de beelden hebben we bewoonster Nicoline ook weer op het hart gedrukt dat dit niet de bedoeling is. We zullen het de komende dagen goed volgen en eventueel besluiten te stoppen met deze op papier goede samenwerking.
Volgens mij hebben we aan alles gedacht om deze exercitie zo goed mogelijk te laten lopen. We willen geenszins dat mensen er aanstoot aan nemen en in mijn ogen hoeft dat ook niet. Ik hoop dat u min of meer kunt leven met mijn uitleg.
Met vriendelijke groet,
Marc J. Vooges
directeur
Mag ze wel goed verstoppen voor Paulquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over geld, maar het boeit me gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik en afhankelijk?Doos?Sjee, zit je ook IN Utopia?Heb mijn hele leven gewerkt en ben van niemand afhankelijk, never nooit geweest.
Als het wat warmer is, dan kunnen we de spa van dre slopenquote:
We staan nu 1-2- en 3quote:
happie rot op volgens mij ??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Wat is Paul nu aan het schilderen met zwarte letters?
Grote kut ???quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Lekkahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ff kijken hoor...
Dus als Rienk de zwerver is...
Wat is Ruud dan?
Astrid I LOVE YOU volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
mammoetkonijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]en dan iedereen een thsirt met zijn UI er op aan
Mwah, die Lubjana zou ik ook niet gelijk m'n bed uitskuppen hoorquote:
Happy birthday.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Happy birthday. Grote kut, van je pikkenpijpert
Birth en .... py ? (happy?)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
Die staat al voor de lente, indrinken bij mij en dan gaan!quote:
Morris en Davis moeten ook nog hé?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
We staan nu 1-2- en 3LS maak je mooie Cap straks
De nepperdsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Goffer de goffer zijn wij gebruikt door de regie?? Ik neem aan dat we zomaar niet erdoor komen als we naar die telefoon mogen bellen, Dus als dit in het draaiboek staat dan is het mooi nep, net als die uitbarsting van Happie, Niet voor niets dat Vanes en Aike erbij stonden te lachen, dit was volgens mij voorbereid, en wij trappen erin?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Goffer de goffer zijn wij gebruikt door de regie?? Ik neem aan dat we zomaar niet erdoor komen als we naar die telefoon mogen bellen, Dus als dit in het draaiboek staat dan is het mooi nep, net als die uitbarsting van Happie, Niet voor niets dat Vanes en Aike erbij stonden te lachen, dit was volgens mij voorbereid, en wij trappen erin?
Zoals happie zou zaggen "dis iz tie-vie men!"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Brabopapa het volgende:
Ze hebben toch dat andere pak aan he die Amerikanen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Morris en Davis moeten ook nog hé?
OT:
Alcopaul heeft geen tijd voor Vanessa om iets voor Utopia te maken, maar wel voor privéklusje.
[ afbeelding ]
huh?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Paul gaat over het hek, en wil geld uit de kluis
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef bull1966 het volgende:
paulus vanavond ff het hek over ???
Geen idee psies, ze fluisterden, kan over het geld gegaan zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef blanket het volgende:
Hakim: Je komt toch wel weer terug? Ga je bellen?
Dat hoorde ik...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee psies, ze fluisterden, kan over het geld gegaan zijn.
Volgens mij is Astrid bijna jarig...dus Paul wil over het hek om ergens te gaan bellen en heeft geld nodig om te kunnen bellen? (doe maar een gooi hoor)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee psies, ze fluisterden, kan over het geld gegaan zijn.
Typisch dat hij ineens geen jank- en afkickaanvallen heeftquote:
Wiet halen? (ik doe ook maar een gooiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef bull1966 het volgende:
paul vroeg kom jij vandaag nog in de kluis
ff daarna op fluister en afdekken door hakom ik kom wel weer terug
Kipjes links en koetjes rechtsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:48 schreef community het volgende:
Twee verschillende werelden![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Ze heeft geld in haar handen. Jammerquote:
Interessant verhaal. Hou me op de hoogte. Op Libelle.nl bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Ik en afhankelijk?Doos?Sjee, zit je ook IN Utopia?Heb mijn hele leven gewerkt en ben van niemand afhankelijk, never nooit geweest.
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze heeft geld in haar handen. Jammer
Ik moest lachen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Hou me op de hoogte. Op Libelle.nl bijvoorbeeld.
Dan kan je beter komen eten,ben je langer daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasje
Ze wilde komen proeven, nou dat word em niet ze zijn nog nie klaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kaasje moet nog wel effe ligge wist U dat?
Nee
Ik laat er eentje opsturenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasje
vraag of ze hem pletten dan kan hij door de brievenbus met een paar postzegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik laat er eentje opsturenis onder de 1.5 kilo dus bezorgen is goedkoper dan half Nederland door rijden
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Urb het volgende:
Lot is ineens kaas-deskundige.
Langer laten liggen geeft meer karakter aan de kaas.
Ze wilde toch niet melken? Daar hoorde volgens haar ook de kaas bij en de melkkoeler schoonmaken, dus mag ze ook geen kaasje verkopen vind ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Urb het volgende:
Lot is ineens kaas-deskundige.
Langer laten liggen geeft meer karakter aan de kaas.
En dan filmpje opnemen hoe je hem thuis door de plee spoeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik laat er eentje opsturenis onder de 1.5 kilo dus bezorgen is goedkoper dan half Nederland door rijden
Hebben ze weer cash voor de peuken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 2 kazen verdienen ze meer dan 1 eter.
En ze hoeven er niets voor te doen zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 2 kazen verdienen ze meer dan 1 eter.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan filmpje opnemen hoe je hem thuis door de plee spoelt
En doe er ook nog maar een hartje bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Welja, nog een paar armbanden..
Maar het is dan ook wel ekte Utopia-kaas he!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
En ze hoeven er niets voor te doen zelf.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef notturna het volgende:
[..]
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.
Die denkt dat als er twee praten daar de camera op is gericht, maarze weet niet van de 360 cam denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Toverheks het volgende:
andrea staat achter weer te passen heel schitig hahaa
Ja, als we er toch zijn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
En doe er ook nog maar een hartje bij
Hup daar gaat de winst van de kazen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Toverheks het volgende:
andrea staat achter weer te passen heel schitig hahaa
Goede inkomst voor peuken en drankquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Parlay het volgende:
Zijn nog best veel mensen voor die bootcamp.
Is leuk voor de jongens en dat mensen zoiets gaan doen is nog te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Parlay het volgende:
Zijn nog best veel mensen voor die bootcamp.
zag je haar staan passen whaaaaaaaaa dat koppiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die denkt dat als er twee praten daar de camera op is gericht, maarze weet niet van de 360 cam denk ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef notturna het volgende:
[..]
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goede inkomst voor peuken en drank
dat dus en de boodschappen, handig opgelostquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hebben ze weer cash voor de peuken..
Heel toevallig.....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
¤65,- voor 2 kaasjes en wat kralen..
Ach dan is de vriezer ook weer gevuld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Urb het volgende:
Ah daar is de plus ookal met de peuken, drank en minder belangrijke zaken zoals eten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
dat dus en de boodschappen, handig opgelost
Echt heh, ze hebben gewoon een sportschool leeggetrokken en daar op dat terrein gedumpt tegen betaling.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
Geldprobleem is in een vloek en een zucht weer opgelost door de regie
Waar is Andrea??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Hobby het volgende:
nou Paul de kluis staat open ! snel dan kun je hem peren !
haha geld voor het busje? Busje komt zo, busje komt zo...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Hobby het volgende:
nou Paul de kluis staat open ! snel dan kun je hem peren !
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, ze hebben gewoon een sportschool leeggetrokken en daar op dat terrein gedumpt tegen betaling.
Ik zou er 1 als verzamel object willen hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
Je bent toch stapel mesjogge als je een kaasje van 25 euro koopt, ga lekker naar de kaasboer op de markt
Vooral als je weet hoe het gemaakt is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
Je bent toch stapel mesjogge als je een kaasje van 25 euro koopt, ga lekker naar de kaasboer op de markt
En dan meteen maar 2... niet heel realistisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
rellenquote:
Ze hadden geen keus. Hakim was boos. Mooi trouwens, dat je de kas zo beheert dat je afhankelijk bent van een paart tientjes van een klant, en dan die klant schofferen als die afzegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
Geldprobleem is in een vloek en een zucht weer opgelost door de regie
Ze noemde haar 'de vrouw van de kruiden' , ze is er blijkbaar eerder geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.
ah neee, hou op met me hoor, ik erger me kapotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef misssnapshot het volgende:
Ik zie Andrea weer kleding verstoppen..
Was niet op afspraak volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer kunnen kaaskopers daar zomaar binnen komen wandelen? Of was dit op afspraak?
zal wel ander merk zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Ransjih het volgende:
geen pakje sigaretten voor andrea? staan er namen op of zo
Dan staat ze d'r eigen pakje toch af, zij heeft verkeerd besteld .quote:
Biomarkt begreep ik en ze wilde volgende keer ook weer komen ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze noemde haar 'de vrouw van de kruiden' , ze is er blijkbaar eerder geweest.
Oh jee. Dat word jank-momentje voor Dre. Wel goed getimed hé, ander is niet goed in beeld.quote:
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer kunnen kaaskopers daar zomaar binnen komen wandelen? Of was dit op afspraak?
Ik ook. Snap niet dat dat mens er niet uitgeknikkerd wordt door de regie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ah neee, hou op met me hoor, ik erger me kapot
De biomarkt dan waarschijnlijk. Nog vreemder om dan apart vanuit Veenendaal naar Laren te karren voor 2 kazen en een armbandje. Dat koop je dan toch gewoon weer op de volgende biomarkt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vooral van die scharrelmensen zijn hartstikke krenterig, de èchte dan. Ik heb weleens op zo'n biomarkt gestaan bij iemand (gewoon om te kijken) en het is echt moeilijk om iets aan de man te brengen. Je schiet er eerder bij in dan dat je erop verdient.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.
Personeel genoeg achter... plusknakker is volgens mij ook van achter net als de postbodequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopen
Als je een lijntje met Huub of Jos hebt kan allesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ja.. dat wordt bij iedere Plusmarkt gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef GekkePoes het volgende:
Die 'john west', is mooi afgeplakt op die tonijn blikjes
Kan Paul i.i.g zijn strippenkaart kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopen
Ik ken hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vooral van die scharrelmensen zijn hartstikke krenterig, de èchte dan. Ik heb weleens op zo'n biomarkt gestaan bij iemand (gewoon om te kijken) en het is echt moeilijk om iets aan de man te brengen. Je schiet er eerder bij in dan dat je erop verdient.
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dacht dat hier geen gekken woonde,helaas dus wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Veenendaal.. een godskolere eind weg voor twee kaasies en een armbandje...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.
Nee dat zou niet meer lukken, dat gaat Paultje regelen vannachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.
van de hele maand, en nu opschrijven wat iedereen besteld heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom tig bonnetjes van de Plus?
Mss omdat ze 4 keer besteld heeft deze lichting in totaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanas heeft alle bonnen bewaardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Omdat Vanas 'tig' keer belt voor een bestalling?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul weet wss niet de je tegenwoordig een ov-chipkaart nodig heeft. Die komt vast niet ver.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Kan Paul i.i.g zijn strippenkaart kopen
klein kansje verweij nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Geen brons Nederland. Maar ze hebben hun best gedaan, kan niet altijd feest zijn.
Dan is het beter te zien dat het van de Plus is,,, en bestellen afbellen bestellen enzo krijg je meer bonnetjes vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Boekhouding om te janken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas heeft alle bonnen bewaard
Te weinig eters voor de uitgaven zal blijken.. het Totall loss voor "Ut restaurantjûh"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Blijft leuk!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat Vanas 'tig' keer belt voor een bestalling?
sjips, dat wist ik ook niet, ga nooit met de bus hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Paul weet wss niet de je tegenwoordig een ov-chipkaart nodig heeft. Die komt vast niet ver.
Dat word nog een klus voor de boekhoudkundigen daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vanas heeft alle bonnen bewaard
Hij denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
sjips, dat wist ik ook niet, ga nooit met de bus haha
quote:
Die staat pas in week 48 gepland als Bewonerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat word nog een klus voor de boekhoudkundigen daar.
.003 verschilquote:
In het Noorden gewoon nog euro kaartjes en twee euro kaartjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
sjips, dat wist ik ook niet, ga nooit met de bus haha
In Utopia doen ze niet aan bonnetjes bewaren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
frommel, weg bonnetje... Wat doet vanes nu???
Super dat meen ik echt. Serieus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die staat pas in week 48 gepland als Bewoner
John kijkt waarschijnlijk niet eens. Die is al lang weer met iets anders bezig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Zou JdM zich nou niet kapot ergeren.
Zelf vol ideeën, daar kan je van denken wat je wil, maar gemaakt heeft ie het.
Zit ie daar een stelletje geniale lamstralen te onderhouden, die werkelijk niets kunnen.
En hij (indirect) iedere keer maar weer een actie bedenken om de kas te spekken
Ze schrijft de bonnetjes over, en gooit ze weg ? ( beetje aanpassen dat de kip wat meer kost en de sigaratjes minder?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
stream ook wegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
Nou en.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik brak hier de keet al bijna af![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Brabopapa het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Takke tyfus loodsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondertussen op stream 7
[ afbeelding ]
OT:
En weer trekker-duwen
Gooide je ook een laars naar je webcam?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zitten ze in Laren. Ach anders bestelt hij toch ff een taxi. Kost..... dat ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In het Noorden gewoon nog euro kaartjes en twee euro kaartjes
Dit.. me pa stond op de bank.. en zat weer heel snel.. bleh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Zilver is toch prachtig? Terug naar Utopia...Ik was niet zo geconcentreerd, maar ga het weer in de smiezen houden. Vanas geen huishoudboekje??quote:
Plasticquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hou ff op met die OS onzin. Er is daar een apart forum voor.
Dit is ook weer zo'n tyfus mindfuckquote:
Echt een rollercoasterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n tyfus mindfuck
Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.quote:
is mijn eerste van de dag nogmaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hou ff op met die OS onzin. Er is daar een apart forum voor.
Jammer maar we staan met zilver op het schavotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ondertussen op stream 7
[ afbeelding ]
OT:
En weer trekker-duwen
Schnappie.quote:
Tot dat je ze zelf nodig hebtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Ebinas het volgende:
Gatver, gebruikte schoenen sorteren. Dat vind ik echt ranzig
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jammer maar we staan met zilver op het schavotKoen
Die weten heul niet eens dat het aan de gang is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
Rienk had het zelf beloofdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Urb het volgende:
Rienk tegen Aike "Er zou toch iemand voor jou typen vandaag?" (ivm infectie aan vingers)
Oh, pff... Hahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat goud-, zilver-, bronsgeneuzel.
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef community het volgende:
[..]
is mijn eerste van de dag nogmaar
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef houdjemond het volgende:
OT; volgen de bewoners de OS eigenlijk? Hoor ze er nooit over..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dat we twee dingen kunnen. Utopia en schaatsen. Multi-tasken toch?
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry omaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat is alleen voor de FOKkers weggelegd, hun moeten knallen de hele dag
Eens kijken wie er bij moet betalen.quote:
En niemand thuis heeft ook een TV.....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
Kusje kroelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja ze werken zo hard en hebben geen tijd voor de OS.. was ik even vergeten, sorry oma!
op een lijst, dan mag dre wel op een wc rol schrijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie stukken tussen o.a. een lederen motorjack, hoor je Andrea?
Prachtigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Haha Dre gaat straks helemaal over de zeik dat ze alles moet inleveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie stukken tussen o.a. een lederen motorjack, hoor je Andrea?
wat zegt ie allemaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:16 schreef beequeen het volgende:
Humana meneer aan de foon. Hij heeft alles goed in de gaten gehouden zo te horen.
Hij had het over duurdere stukken. Zaten er meerdere tussen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien heeft meneer van de kledingberg aan de lijn.
Werd over gesproken dat een motorjack nu niet echt nodig is voor een bewoner, door de man.
Lees wat posts boven je. Gaat o.a. over gejatte spullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |