gele ding op bed is toch die sarong of zoiets?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef SailingDuck het volgende:
Het zichtbare stuk is terug gegeven iig
[ afbeelding ]
Dat kaartje met Lief! op de voorgrond maakt het compleet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef SailingDuck het volgende:
Het zichtbare stuk is terug gegeven iig
[ afbeelding ]
Dit geloof je toch niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Tayu het volgende:
Andrea moffelt nog even snel wat weg in haar jaszak:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me ook af wat dat was, maar het ging te snel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
En ondertussen toch nog iets in je jaszak proppen.. Teef.
ja en ? het is de waarheid toch !!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Toverheks het volgende:
Andrea krijgt straks opvliegers als ze er achter komen wat die allemaal achterover gedrukt heeft
Dat [u]niet (willen)[/u] dat vraag ik me echt af.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Echt fokking sneu idd. Ik vind het zo jammer dat de overige bewoners dit niet (willen) zien.
ze denken allemaal aan hun eigen haggiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat [u]niet (willen)[/u] dat vraag ik me echt af.
Zou je zo blind kunnen zijn als je daar binnen zit
Ah, wedden dat dat het was wat ze in haar zak stak.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Flow3r het volgende:
Andrea had ook een ring en oorbellen gepakt gisteren
Ze is en blijft een ekte ekster.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef Flow3r het volgende:
Andrea had ook een ring en oorbellen gepakt gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |