Billy heeft wel gelijk. Dat is ook hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: We staan hier hartstikke goed werk te doen. Mensen vinden het gewoon leuk om negatieve dingen te zeggen.
Ja ik zag het ook !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Toen Charlotte geld in de kluis legde van de kaas vanmiddag stond Andrea half verscholen achter een muurtje weer wat te passen
Ik ook! Goede reactie van Humana.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Toverheks het volgende:
vind het de giller van de zaterdag, Marc van Humana
Ben je nou echt zo slechtziend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja snoepie, je bent in beeld.
[ afbeelding ]
Snap ik ook niet, maar ze moet ook om het spel denken mss? Dat ze er niet uitvliegt volgende week.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Britan het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat Nico haar handen in het vuur steekt voor de bewoners ze heeft toch soms naar de streams gekeken
Vreemd genoeg is mij al eens eerder opgevallen dat juist zij de ergste zijn. De mensen die continu over hun geloof moeten praten tegen anderen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:39 schreef Achteraf-8 het volgende:
En dat mens is gelovig. Zodra zij aan de hemelpoort staat wordt ze vast teruggestuurd naar de plek waar ze vandaan kwam... De hel.
Wat zouden haar kerkgenoten daar nou van vinden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het erg dat iemand die zgn zo met god bezig is zo'n gehaaide, valse dievegge is. Zou aktie op ondernomen moeten worden door de Regie.
die weet wel beter heeft ook al gepikt een heel dekbed van die vrouw uit duitsland ze zei nog zo leuk niet gepikt maar haar toegeeigendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte gelooft het nog steeds niet, die leeft echt in haar eigen wereldje, en Billy versterkt het nog een keertje.
ze had gisteren een ring om die zeker niet van haar wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af wat dat was, maar het ging te snel.
Waar vind ik die reactie ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Ik ook! Goede reactie van Humana.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte vindt de opmerkingen van de man kwetsend
Zelfs als de Paus zou bellen zou ze het zo verdraaien dat hij fout zit. Die vrouw voelt zich dochter van God, en dat maakt haar onaantastbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het erg dat iemand die zgn zo met god bezig is zo'n gehaaide, valse dievegge is. Zou aktie op ondernomen moeten worden door de Regie.
Die gaan voor de zondaar biddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Wat zouden haar kerkgenoten daar nou van vinden?
Electroshock therapie zou misschien nieteens een slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef notturna het volgende:
Tjeez heeft Billy onder stroom gestaan of is ze gewoon ontploft?
Volgens mij doen ze daar iets met die mensen hoor. Zit er een brainwasher daar binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar ze moet ook om het spel denken mss? Dat ze er niet uitvliegt volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |