Ach 2 onze vadertjes en 2 wees gegroetjes en al je zonden zijn vergeven, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is mij al eens eerder opgevallen dat juist zij de ergste zijn. De mensen die continu over hun geloof moeten praten tegen anderen.
Begrijpelijk, Charlotte is een verwend nest, die geen tegenspraak gekregen heeft in haar verwend leventje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte vindt de opmerkingen van de man kwetsend
Vast wel maar die volledige blinde vlek voor wat ze niet goed doen, verbaast me echtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
Billy wil het van de positieve kant bekijken. Ze hebben heel erg hun best gedaan en ze verdienen echt wel geld voor ze.
Goeie foto. De as staat nog op me gezicht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Kringloopwinkels vliegen spontaan in de fik nu...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat die Andrea er zo 1 is die met de kerkopbrengst er vandoor zou gaan. Achterbaks mens
De toorn van Andrea!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
Kringloopwinkels vliegen spontaan in de fik nu...
[ afbeelding ]
Nog zo een. Die gelooft alleen wat ze wil geloven. Zo dom die mensen daar. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte gelooft het nog steeds niet, die leeft echt in haar eigen wereldje, en Billy versterkt het nog een keertje.
Opeens kunnen ze goed in de microfoon spreken hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy gaat even wat wegleggen voor er weer allemaal streamers gaan zeiken
Top dat vind ik super. Dat meen ik echt hoor.quote:
Datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef Hobby het volgende:
hij de man van humana had naam moeten noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |