Lijkt me wel tof als je zowel shorttrack als langebaan goud op de 1500 wintquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
En vanmiddag ook bij het schaatsen
quote:
Vindt ze lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zit ze steeds aan die reet?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lekker hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat dat hier ongestraft kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen hongaarse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef Redefine het volgende:
Doet die Japanse toch zelf. Lijkt mij zelfs niet de schuld van de Hongaarse.
Lesbo?quote:
13.12.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef Reismeis het volgende:
Wanneer is die finale met Ter Mors?
Het gaat om Jorien, de vrouw in het oranje shorttrackpak, de rest doet er niet toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef Redefine het volgende:
Klopt. Er is dan ook niemand bestrafquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef Redefine het volgende:
Jawel. Heidum.quote:
Om Putin te irriteren iddquote:
Dat was de Litouwsequote:
Oh ok. Foutje.quote:
Ik zou niet eens weten dat dit vrouwen waren als het niet gezegd werdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd om gemengd shorttrack in te voeren.
Zou ik ook doen als ik mee mocht doen aan het vrouwenshorttrackquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kim is Allang Nogal Muquote:
Voor het geval iedereen inde finale een penalty krijgt, dan gaan de medailles door naar de B-finalequote:
Als er 4 gediskwalifeerd worden in de A-finale kan dat nog een medaille opleverenquote:
Oh...ik zou lekker naar huis gaanquote:
Schaatsen voor Olympisch diploma. En in uitzonderlijke gevallen zelfs nog voor brons.quote:
Tijd voor een interviewtjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef Dekatria het volgende:
De Sjinkwat een baas in die kwartfinale. Alsof'ie het aan zag komen.
Oh echt>?!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het geval iedereen inde finale een penalty krijgt, dan gaan de medailles door naar de B-finale
Jaquote:
Vooral op de afstanden waar er maar 4 finalisten zijn (500m/1000m) kan dat nog van belang zijn. Als je gediskwalificeerd wordt, word je helemaal uit de uitslag genomen. Stel dat er twee een DQ krijgen schuift de winnaar van de finale op naar het podium.quote:
"ze vielen, ideaal"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een interviewtje
Kleine kans natuurljk, maar dan snap ik waarom het bestaat.quote:
Koreanen rijden elkaar altijd onderuit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef Paxcon het volgende:
Gaan die Koreanen in de finale samenspannen
Daar leek het hier wel op jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:29 schreef Redefine het volgende:
Die Chinese reed daar toch echt even binnen de blokjes....
Deed ze dat in een bocht? Op een recht eind mag hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:29 schreef Redefine het volgende:
Die Chinese reed daar toch echt even binnen de blokjes....
Het zal waarschijnlijk opeens weer wel mogen. Want ze reed op kwalificatie positie. Dat klinkt volkomen onlogisch. Maar daarom lijkt mij dat wel een shorttrack regel.quote:
Aha. Shorttrack logica.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deed ze dat in een bocht? Op een recht eind mag het
Klinkt wel logisch idd als je het zo brengtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk opeens weer wel mogen. Want ze reed op kwalificatie positie. Dat klinkt volkomen onlogisch. Maar daarom lijkt mij dat wel een shorttrack regel.
Tot 16min voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
Oh dus als ik het goed begrijp heb ik nu tijd om even te douchen?
Stikkenquote:
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
Oh dus als ik het goed begrijp heb ik nu tijd om even te douchen?
Ja dat zeg ik, ikkan even douchenquote:
Ik snap het idee erachter wel. Maar toch is wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op een recht eind liggen ook geen blokjes, als je in de bocht maar weer goed zit.
Wel logisch toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op een recht eind liggen ook geen blokjes, als je in de bocht maar weer goed zit.
Nu komt die andere Jorien in actiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.
Oké, als zij de ijsvloer even gaan schoondweilen ga ik me zelf even schoonspoelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.
Ja dit is je kans en anders pas na 12 over 1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ikkan even douchen
Anders worden de sponsoren boosquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
De uitslag van SF3 is er nog niet, waarom gaat de NOS al naar de reclame?
Als de Sjink straks doorgaat wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er vandaag nog meer finales met Nederland?
Die moet ik inderdaad niet missenquote:
de schaatsfinalequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er vandaag nog meer finales met Nederland?
Je moet wat als commerciële omroep.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
De uitslag van SF3 is er nog niet, waarom gaat de NOS al naar de reclame?
Secretaris Generaal bij Algemene Zaken. Kajsa Ollongren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh toch niet. Misschien is het ze moeder.
Terecht, werd geduwd door Cho toen ze er voorbij wilde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Max23 het volgende:
Kut een advance voor de Amerikaanse, dus met 7 in de finale
http://webwinkel.ah.nl/quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar straks is Sjinkie, dan Ter Mors en dan begint het schaatsen al.
NOS heeft flink betaald voor de rechten en een deel willen ze terug verdienenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet wat als commerciële omroep.
Ik ben zojuist boodschappen wezen doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar straks is Sjinkie, dan Ter Mors en dan begint het schaatsen al.
Wat zit er tussen Jorien en het schaatsen dan? nog een keer Sjinkie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Tussen ter Mors en schaatsen zit vast toch wel tijd? (ken het schema verder niet)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Toch vreemd dat ze dat in het buitenland niet hoeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NOS heeft flink betaald voor de rechten en een deel willen ze terug verdienen
Finale met 7 vrouwen? Wordt weer lekker dringen, jemigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
FINALE 13:06
Yang Zhou
Suk-Hee Shim
Arianna Fontana
JORIEN TER MORS
Jianrou Li
Alang Kim
Emily Scott
Dit is voor 13:30 afgelopen en schaatsen is om 14:30, dat haal je makkelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Jorien zit vooral in de pauzequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit er tussen Jorien en het schaatsen dan? nog een keer Sjinkie?
Waarom zijn jouw posts zo nutteloos?quote:
Maar ik wil voor 13:30 nog eten hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is voor 13:30 afgelopen en schaatsen is om 14:30, dat haal je makkelijk.
Net moest Ter Mors ook met 7 en toen werd ze tweede het is ongekend!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finale met 7 vrouwen? Wordt weer lekker dringen, jemig
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw posts zo nutteloos?
Bestel dan een pizza.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar ik wil voor 13:30 nog eten hebben.
Die krijgen misschien wat meer staatssteun dan de NOSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dat in het buitenland niet hoeven.
Met de idiote Ito die overal als een kamikaze erin komt rijden.. Een wonder dat zij niet anderen ten val brachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Net moest Ter Mors ook met 7 en toen werd ze tweede het is ongekend!
is er wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er vandaag geen schaatsen?
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat de 3 km voor mannen gisteren al wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er dan vrouwelijk aan haar?quote:
Omdat je niet goed in je agenda kijkt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er menselijk aan jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is er dan vrouwelijk aan haar?
Haar vagijntje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is er dan vrouwelijk aan haar?
Kijk nou eens een keer op internet, op teletekst, in een krant, op een app. I.p.v. elke keer te vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke afstand, op de index pagina van fok staat van nietquote:
Morgen is er pas schaatsen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke afstand, op de index pagina van fok staat van niet
Maar wanneer is nu die 10.000 voor vrouwen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de 3 km voor mannen gisteren al was
Resultaat gerichtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijk nou eens een keer op internet, op teletekst, in een krant, op een app. I.p.v. elke keer te vragen.
Heb je de 3000m mannen gister dan ook gemistquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je niet in je agenda kijkt, kun je ook niet verkeerd kijken. Dan vraag je gewoon tien keer per dag aan anderen wanneer iets is...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat je niet goed in je agenda kijkt?
De 50km op sneeuw.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/arti(...)t-is-er-te-zien.htmlquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze zitten ook te fokken johquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, we merken het. Met je PSV.quote:
http://www.sochi2014.com/en/schedule-and-resultsquote:
Moet je een geslachtstest ondergaan om mee te mogen doen?quote:
quote:
Een dronken vader.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft die naam verzonnen?
Dat moet het zijnquote:
quote:
Ah, het zonnetje van Fok! is ook weer binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Nou...het begin van een medaille-loze dag voor Nederland waar eerst wel medailles verdiend konden worden?
Tweede.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:46 schreef Max23 het volgende:
Maar Knegt lag derde, net als die Alvarez eerst
Ja, eerst al Ter Mors niet in de finalequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Nou...het begin van een medaille-loze dag voor Nederland waar eerst wel medailles verdiend konden worden?
Posts van Iwaniusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:47 schreef Iwanius het volgende:
Er is nog niets beslist.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:47 schreef Iwanius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |