Ja dat zeg ik, ikkan even douchenquote:
Ik snap het idee erachter wel. Maar toch is wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op een recht eind liggen ook geen blokjes, als je in de bocht maar weer goed zit.
Wel logisch toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op een recht eind liggen ook geen blokjes, als je in de bocht maar weer goed zit.
Nu komt die andere Jorien in actiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.
Oké, als zij de ijsvloer even gaan schoondweilen ga ik me zelf even schoonspoelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.
Ja dit is je kans en anders pas na 12 over 1quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ikkan even douchen
Anders worden de sponsoren boosquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
De uitslag van SF3 is er nog niet, waarom gaat de NOS al naar de reclame?
Als de Sjink straks doorgaat wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er vandaag nog meer finales met Nederland?
Die moet ik inderdaad niet missenquote:
de schaatsfinalequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er vandaag nog meer finales met Nederland?
Je moet wat als commerciële omroep.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
De uitslag van SF3 is er nog niet, waarom gaat de NOS al naar de reclame?
Secretaris Generaal bij Algemene Zaken. Kajsa Ollongren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh toch niet. Misschien is het ze moeder.
Terecht, werd geduwd door Cho toen ze er voorbij wilde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef Max23 het volgende:
Kut een advance voor de Amerikaanse, dus met 7 in de finale
http://webwinkel.ah.nl/quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar straks is Sjinkie, dan Ter Mors en dan begint het schaatsen al.
NOS heeft flink betaald voor de rechten en een deel willen ze terug verdienenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet wat als commerciële omroep.
Ik ben zojuist boodschappen wezen doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar straks is Sjinkie, dan Ter Mors en dan begint het schaatsen al.
Wat zit er tussen Jorien en het schaatsen dan? nog een keer Sjinkie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Tussen ter Mors en schaatsen zit vast toch wel tijd? (ken het schema verder niet)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef marcodej het volgende:
Toch vreemd dat ze dat in het buitenland niet hoeven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
NOS heeft flink betaald voor de rechten en een deel willen ze terug verdienen
Finale met 7 vrouwen? Wordt weer lekker dringen, jemigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
FINALE 13:06
Yang Zhou
Suk-Hee Shim
Arianna Fontana
JORIEN TER MORS
Jianrou Li
Alang Kim
Emily Scott
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |