Koreanen rijden elkaar altijd onderuit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef Paxcon het volgende:
Gaan die Koreanen in de finale samenspannen
Daar leek het hier wel op jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:29 schreef Redefine het volgende:
Die Chinese reed daar toch echt even binnen de blokjes....
Deed ze dat in een bocht? Op een recht eind mag hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:29 schreef Redefine het volgende:
Die Chinese reed daar toch echt even binnen de blokjes....
Het zal waarschijnlijk opeens weer wel mogen. Want ze reed op kwalificatie positie. Dat klinkt volkomen onlogisch. Maar daarom lijkt mij dat wel een shorttrack regel.quote:
Aha. Shorttrack logica.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deed ze dat in een bocht? Op een recht eind mag het
Klinkt wel logisch idd als je het zo brengtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk opeens weer wel mogen. Want ze reed op kwalificatie positie. Dat klinkt volkomen onlogisch. Maar daarom lijkt mij dat wel een shorttrack regel.
Tot 16min voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
Oh dus als ik het goed begrijp heb ik nu tijd om even te douchen?
Stikkenquote:
Er is nu een dweilpauze dus wat tijd ertussen ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
Oh dus als ik het goed begrijp heb ik nu tijd om even te douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |