Ik zou niet eens weten dat dit vrouwen waren als het niet gezegd werdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tijd om gemengd shorttrack in te voeren.
Zou ik ook doen als ik mee mocht doen aan het vrouwenshorttrackquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zit ze steeds aan die reet?
Kim is Allang Nogal Muquote:
Voor het geval iedereen inde finale een penalty krijgt, dan gaan de medailles door naar de B-finalequote:
Als er 4 gediskwalifeerd worden in de A-finale kan dat nog een medaille opleverenquote:
Oh...ik zou lekker naar huis gaanquote:
Schaatsen voor Olympisch diploma. En in uitzonderlijke gevallen zelfs nog voor brons.quote:
Tijd voor een interviewtjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef Dekatria het volgende:
De Sjinkwat een baas in die kwartfinale. Alsof'ie het aan zag komen.
Oh echt>?!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het geval iedereen inde finale een penalty krijgt, dan gaan de medailles door naar de B-finale
Jaquote:
Vooral op de afstanden waar er maar 4 finalisten zijn (500m/1000m) kan dat nog van belang zijn. Als je gediskwalificeerd wordt, word je helemaal uit de uitslag genomen. Stel dat er twee een DQ krijgen schuift de winnaar van de finale op naar het podium.quote:
"ze vielen, ideaal"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijd voor een interviewtje
Kleine kans natuurljk, maar dan snap ik waarom het bestaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |