SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
geluid op stream 1 nog ergerquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tot op de honderdste zelfde tijd.
Samen op verzend drukkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niemand snurkt..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Snurk is minder leuk voor de speakers
Wat voegt Gio daar eigenlijk toe, ik vind hem nooit leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef Urb het volgende:
Emil "Als jou vriend he.... en mede-lid van team ERG..."![]()
Dat was mijn eerste gedachte maar ik dacht dat dat helemaal niet kon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Hakim en Paul:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:56 schreef Urb het volgende:
Ruud met hoog stemmetje "Ik ben Billy en ik vind alles leuk!"
Licht gaat ineens uit Ëmil "hey wtf ik ben aan het lezen man!"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Hakim en Paul:
[ afbeelding ]Kappen met die shit.. EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het eindigt met: Ik hoop dat je snel thuis bentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Urb het volgende:
Liev dat ingesproken berichtje van Emil's meisje
Wat een bitchquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eindigt met: Ik hoop dat je snel thuis bent
quote:Sociale ondernemer
Voor de projecten is uiteraard geld nodig. Maar hoe komen we daaraan? Eigenlijk heel simpel. We verdienen grotendeels zelf het geld dat we aan ontwikkelingsprojecten besteden. Dat doen we door in 73 gemeenten in Nederland kleding en textiel in te zamelen via textielcontainers. Van de verkoopopbrengst van die ingezamelde kleding en andere textiel financieren we de projecten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
Voor de gene die echt dachten dat de kleding van Humana echt naar afrika gingen nog even het volgende.
De kleding word dus inderdaad verkocht per kilo en de opbrengst ervan gaat naar doeleinden in Afrika.
Van hun pagina:
[..]
Je weet welquote:
Dat gaat ook niet meer gebeuren als ze slim zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Bucketlist het volgende:
Al die gifjes zijn sowieso rete irritant. Laat staan de gifjes die niet over utopia gaan.
Ze komen om in het werk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Lot tegen Laura wil je herinneren dat ik moet afbellen voor die sieraden![]()
Ik snap dit even niet maar vast morgen meer.
Ja ze had nog een afspraak voor 100 euro? voor meer freubel spul (kweenie psies) Maar had vandaag geloof ik met Hakim overlegd dat omdat geld bijna op dat dat mss beter niet zon goed idee was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:06 schreef Noelle06 het volgende:
Lot tegen Laura wil je herinneren dat ik moet afbellen voor die sieraden![]()
Ik snap dit even niet maar vast morgen meer.
Ok. Niet investeren om geld te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze had nog een afspraak voor 100 euro? (kweenie psies) Maar had vandaag geloof ik met Hakim overlegd dat omdat geld bijna op dat dat mss beter niet zon goed idee was.
Lijkt Billy met Gio te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:11 schreef Urb het volgende:
Naja fluisteren, maar Lot mag dat he, dus tot morgen maar weer
Ruud en Emil zijn leuk. Een derde wiel erbij als klankkast, och. Maar kan evengoed Rienk zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat voegt Gio daar eigenlijk toe, ik vind hem nooit leuk.
Ik vind dat Djodjo niet echt veel aanvulling geeft, dan af en toe met een raar stemmetje praten en wat meehelpen met sjouwen. Wat doet ie de hele dag? (of waarom geeeft de camera hem zo weinig aandacht)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ruud en Emil zijn leuk. Een derde wiel erbij als klankkast, och. Maar kan evengoed Rienk zijn.
Gio vind ik een sukkel trouwens
Dat laatste had wat mij betreft wel wat groter mogen geplaatst worden ..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Ruud en Emil zijn leuk. Een derde wiel erbij als klankkast, och. Maar kan evengoed Rienk zijn.
Gio vind ik een sukkel trouwens
Toen Lot moest melken (om 10 uur) moest iedereen om 11 uur stil zijn en gingen de lichten uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:11 schreef Urb het volgende:
Naja fluisteren, maar Lot mag dat he, dus tot morgen maar weer
Denk dat Isa nu de l*l is, en niemand wil haar helpen want iedereen voelt zich gepasseerd en willen er niks meer mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Toen Lot moest melken (om 10 uur) moest iedereen om 11 uur stil zijn en gingen de lichten uit.
Nu een ander het doet? lekker herrie maken en de lichten pas om 1 uur uit.
Kon vandaag ook geen stream aanzetten zonder die domme koe erop. Staan mensen hele gesprekken te voeren maar nee constant lot met dr kinderkraaltjes in beeld.
Hij sjokt maar wat heen en weer meestal. Beetje doelloos. Hier wat grollen daar wat de clown uithangen. Waait met iedereen mee. Lachen als een ander geintjes uithaalt maar zelf aan de kantlijn staan. Naja opvulling eik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vind dat Djodjo niet echt veel aanvulling geeft, dan af en toe met een raar stemmetje praten en wat meehelpen met sjouwen. Wat doet ie de hele dag? (of waarom geeeft de camera hem zo weinig aandacht)
Zeg maar het leuke achtergrondje van de computer als je Minecraft speelt in een 30% vensterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij sjokt maar wat heen en weer meestal. Beetje doelloos. Hier wat grollen daar wat de clown uithangen. Waait met iedereen mee. Lachen als een ander geintjes uithaalt maar zelf aan de kantlijn staan. Naja opvulling eik.
Mag ook niet van klaver deze week.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat Isa nu de l*l is, en niemand wil haar helpen want iedereen voelt zich gepasseerd en willen er niks meer mee te maken hebben.
Voor mij een reden om Minecraft op volledig scherm te spelen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zeg maar het leuke achtergrondje van de computer als je Minecraft speelt in een 30% venster
De meesten wilden die koeien toch al weg dus die vinden het maar niks. Alleen als Lot het nu zou doen zou het wel op tijd stil zijn geweest. En anders had Paul wel gevloekt of Billy dr scheur opengetrokken. En had de productie het licht op tijd uitgedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat Isa nu de l*l is, en niemand wil haar helpen want iedereen voelt zich gepasseerd en willen er niks meer mee te maken hebben.
Maar vind wel dat Isa het tot op het heden het goed oppakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:26 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Mag ook niet van klaver deze week.
Inderdaad, vind het een zemel, maar ze doet het wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar vind wel dat Isa het tot op het heden het goed oppakt.
Heeft wat mij betreft daar weer een + puntje voor.
Ach, het is een zemel, maar er is niemand die het voor haar opneemt en in bescherming neemt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Inderdaad, vind het een zemel, maar ze doet het wel.
Helemaal waar. Ik zit hier af en toe te schelden, dat manlief vraagt of ik aan mijn hart wil denkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, het is een zemel, maar er is niemand die het voor haar opneemt en in bescherming neemt.
Tot mij frustratie doen ze dat wel met Hakim.
Isabella s 31 en gedraagt zich er niet naar, maar Hakim loopt continu de boel te fucken en hij is een hero volgens sommigen.
Snap je, nee ik snap er niks van.
welterustenquote:
Tja oma nijn, mag ik Nijn zeggen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik zit hier af en toe te schelden, dat manlief vraagt of ik aan mijn hart wil denkenen waar ik me druk om maak. Haha dat is niet uit te leggen, ik zou die kneus zijn ballen uit zijn broek schoppen
(Hakim dus)
Jij mag datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja oma nijn, mag ik Nijn zeggen ?Ik ben zelf 40 en zie een Isabella die niet gedraagt alsof ze 31 is.
Maar misschien komen mij papa gevoelens boven drijven dat ik vind dat ze heel naar behandeld word door nota bene ook een vader die loopt te pesten en te ouwehoeren.
Word gek van die gozer (Hakim) met zijn "ik wil geen spelletjes spelen" en zijn gemeenheid.
Haha, maar ik ben wel een giga vlaamse reus, als je om mij heen wil lopen, moet je brood meenemen voor onderwegquote:
SC ? waar zit ie ook alweer ..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij mag datIk ben dus 50, en maak me eigenlijk nog bozer dat al die sukkels het laten gebeuren. Maar ik zit nu niet te COSsen
moeten we naar een ander topic
quote:
Hoor alleen gesnuif hier ..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Sorry, ben vrouw, kan niet navigeren.. Maar on topic hoor ik toch nog stemmen af en toe... Zoveel heb ik toch niet gedronken
Als je maar geen friet zegt ipv patatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben wel een giga vlaamse reus, als je om mij heen wil lopen, moet je brood meenemen voor onderweg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je maar geen friet zegt ipv patat
En ja, dit is geen COS. Fok! De polies.
Ah Cambuur fan ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Niet bang zijn, dat Vlaamse had alleen met grootte te maken. Ik ben een Haagse oma
geen ADO fan
Nee Feyenoord. Ik hoor ook het snurken. Maar dacht ook nog iets van een stem te horenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah Cambuur fan ?![]()
Maar oma wat heeft u grote ....![]()
Maar ontopic, ik hoor er 2 snurken ..
Soms denk ik de stemmen van de zenderkamer te horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee Feyenoord. Ik hoor ook het snurken. Maar dacht ook nog iets van een stem te horenMisschien te lang met die doppen in mijn oren gezeten vandaag
Cambuur is Friesland trouwens
Ik hoor nu voor de derde keer iemand Ruud roepenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Soms denk ik de stemmen van de zenderkamer te horen.
Maar het geluid en beeld wat ik heb komt vaak ook niet overeen..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:08 schreef mootie het volgende:
UTO / [UTOPIA SC #13] Slappe lullen
Voor de zoekers
Een paar posts geleden vroeg je waar de SC was, ik help alleen maar even.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
Maar we zijn nu weer on- COS toch mootie.
En heb ook al niks met slappe nog stijve lullen ..![]()
Maar zit volgens mij ook een wijf vrouw te snurken.
Maar bedankt, kon die inderdaad niet vinden ..
Klopt, en heb je bedankt daarvoor, maar die kwam wat later doordat ik mijn post had veranderd..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar posts geleden vroeg je waar de SC was, ik help alleen maar even.
Ik mag jou wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je maar geen friet zegt ipv patat
En ja, dit is geen COS. Fok! De polies.
Ja die simpele emoticons werken overal wel - heb ik verder nog niets aan. Heb url nodig van smiley lijst en kan het nergens vinden. Maar misschien Bennik wel kippig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:33 schreef Punkman het volgende:
Dat is dus : P zonder spatie de rest werkt net zo
Waar is hier?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:22 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb geen smiley optie hier - en ik realiseer mij dat dit volledig off-topic is maar kan iemand mij dan een zetje in de juiste richting geven?
Ja eh, heb je dan de normale of de mobiele lay-out?quote:
Morgenquote:
Voor mij is het nog even te vroegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 06:59 schreef formule het volgende:
[..]
Morgen
Isa kan een raar stemmetje hebben overloos ouwehoeren en janken.
Maar wie doet de koeien en heeft Hakim gezegt jij bent een dictator.
Ze is sterk maar ook heel onzeker
Geen probleemquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:00 schreef community het volgende:
[..]
Voor mij is het nog even te vroeg
Een slimme meid is voor straks toe bereidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:03 schreef community het volgende:
[..]
Kruik in bed voor straks.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 06:59 schreef formule het volgende:
[..]
Morgen
Isa kan een raar stemmetje hebben overloos ouwehoeren en janken.
Maar wie doet de koeien en heeft Hakim gezegt jij bent een dictator.
Ze is sterk maar ook heel onzeker
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze zo'n zuurstof apparaat meezeultquote:
Ze gaat de koeien opblazenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze zo'n zuurstof apparaat meezeult
De koe heeft astmaquote:
Mee eens, maar als meerdere bewoners je telkens vertellen dat je het verkeerd ziet wat betreft Hakim en Paul.Dan sta je alleen en ga je twijfelen aan je zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:07 schreef Dottey het volgende:
[..]Ze kan meer hebben dan ze denkt...
Ze moet zich alleen niet zo aan de kant laten schuiven door anderen.
Oje ik doe het hier tegen een scherm voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:18 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen die in zichzelf praten...zo'n downer
Of je moet je handen niet kunnen gebruiken en speech to text gebruikenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:21 schreef formule het volgende:
[..]
Oje ik doe het hier tegen een scherm voel me aangesproken
Daar ben ik te simpel voor [geen idee wat dat is]quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of je moet je handen niet kunnen gebruiken en speech to text gebruiken
Dat je in een microfoon spreekt om tekst op het scherm te krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:25 schreef formule het volgende:
[..]
Daar ben ik te simpel voor [geen idee wat dat is]
Dat is speech-to-textquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je in een microfoon spreekt om tekst op het scherm te krijgen
Maar dat is niet echt tegen jezelf praten.....
Dat zeg ik toch....wakker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef community het volgende:
[..]
Dat is speech-to-text
.
.
.
[ afbeelding ]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken wordenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken worden
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd
Is Bief of Stuk drachtig?
Dan gaan ze ook minder geven toch?
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?
Het is pas begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB zouden we vandaag op de helft zitten...een jaar is wel erg lang
Ja machine is idd erg rap, ik had alleen het idee dat Stuk er een stuk langer over deedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.
[..]
Het is pas begonnen
nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:07 schreef spapaars het volgende:
haast niet te zien, maar daar lopen 2 mensen.(360 cam)
[ afbeelding ]
Douane, kijken of er vannacht niets over het hek is gegooid... jeweetwelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:10 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:19 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Douane, kijken of er vannacht niets over het hek is gegooid... jeweetwel
Kent u deze persoon of heeft u informatie omtrent zijn verblijfplaats, neem dan contact op met de politie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou Paul een reden heben een ochtendrondje te gaan maken,,, kan hij straks echt janken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u een tip? Bel dan naar de opsporingstiplijn, geef uw tip anoniem door via Meld Misdaad Anoniem of verstuur deze digitaal via een tipformulier.quote:
Isa heeft mijn kaartje gehad gisterquote:
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:47 schreef Brabopapa het volgende:
Ja en Hakim is ook al uit bed... wel toevallig... Heeft hij straks geen macht meer als hij niet kan leveren,, Dan worden er straks een stel hyper. Jim is volgens mij op de hoogre gesteld, die is ook al paraat SPANNEND>>>>>>>
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
dank je,nu snap ik hemquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Drugs ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Die dingen die snachts over het hek waaien, je weet niet wat er allemaal daar in de bomen groeit, Wetende dat hij een smokkelaar is geweest, verwacht je een aantal activiteiten, die mogelijk zijn als je bij de communicatie zit.. Vandaar dat hij ook zo teleurgesteld was dat boer John het melkmachien kon leveren hij had ook al een deal, helemaal uit het verre Maastricht..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
Een van zijn zonen zou maar net ff streams kijken, of een van de vrienden van zijn zoonsquote:
Zijn ze schulden aan het maken bij mensen waar je liever geen schulden heb?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:02 schreef beequeen het volgende:
Paul zoeven buiten tegen Hakim: als ik er aan denk knijpt mijn strot dicht.
Kutzooi, vuile, vieze kutzooi.
Prins Hakim ligt straks weer in zijn nest durf ik te weddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje zie die twee Jansen en Jansen hard lopen.
Nou nou!
Eng he?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef misssnapshot het volgende:
Wat zie ik nu?! Hakim en Paul die hardlopen om 9 uur in de ochtend? Watskebeurt?
zijn vast aan het oefenen voor als ze er straks uit zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef misssnapshot het volgende:
Wat zie ik nu?! Hakim en Paul die hardlopen om 9 uur in de ochtend? Watskebeurt?
Ja, volgens mij slaap ik nog.. ff wakker worden en dan zie ik ze gewoon op hun nest liggen ruftenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zijn vast aan het oefenen voor als ze er straks uit zijn![]()
Eerst Gaan Paul en Hakim verplicht rondjes lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:04 schreef renevanlaaren het volgende:
doe het licht maar aan,ze moeten nog even wat kleren wegwerken lijkt me![]()
Je blijft er maar over bezig he. Heb je wat tegen Hakim of Marokkanen in het algemeen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:08 schreef Brabopapa het volgende:
De smokkelauto is ook al ontworpen... met dubbele bodem
Wie niet daar onderhandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:09 schreef misssnapshot het volgende:
Wow, Hakim heeft een behoorlijk dikke kont.
Ik denk dat het om de persoon Hakim gaat verder niets aan de handquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je blijft er maar over bezig he. Heb je wat tegen Hakim of Marokkanen in het algemeen?
Eerder Hakim, marokanen hebben hier het land mee op helpen bouwen, daar is niks mis mee, Het is maar een klein percentage dat in fout gaat, maar daar hoor je heel veel over, dat komt nooit meer goed. Paul is eigenlijk ook zo'n soort individu, eenmaal in het circuit, en je komt er nooit meer uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je blijft er maar over bezig he. Heb je wat tegen Hakim of Marokkanen in het algemeen?
Wat ik op de Utopiasite al schreef, ze kunnen beter wieltjes onder het bed van Hakim schroeven in plaats van onder dat auto'tje kunnen ze hem zo naar centraal rijden, hoeft hij zijn bed helemaal niet meer uit!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prins Hakim ligt straks weer in zijn nest durf ik te wedden
Ik ook niet, zou het zelf ook niet kunnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:11 schreef Voxs het volgende:
Ik had niet verwacht dat Paul een rondje of twee kon lopen..
Paul is een ex-agent. Die heeft nog wel wat contactenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:12 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Eerder Hakim, marokanen hebben hier het land mee op helpen bouwen, daar is niks mis mee, Het is maar een klein percentage dat in fout gaat, maar daar hoor je heel veel over, dat komt nooit meer goed. Paul is eigenlijk ook zo'n soort individu, eenmaal in het circuit, en je komt er nooit meer uit
Ik dtraai eerder een Isa routine, uit bed eerst beestjes, en dan koffiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:12 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ook niet, zou het zelf ook niet kunnen
buitenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:15 schreef Brabopapa het volgende:
Paul vind zijn schroefmachine en wordt kwaad, ruud heeft weer wat krediet verspeeld
Je zou der maar uit eten gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:17 schreef renevanlaaren het volgende:
dat de productie ze niet aan het werk zet,de zooi op ruimen.
dit is toch geen gezicht al die kleren.
"Hij maak er een teringzooi van" (want zij zijn heilig)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:15 schreef Brabopapa het volgende:
Paul vind zijn schroefmachine en wordt kwaad, ruud heeft weer wat krediet verspeeld
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat ik op de Utopiasite al schreef, ze kunnen beter wieltjes onder het bed van Hakim schroeven in plaats van onder dat auto'tje kunnen ze hem zo naar centraal rijden, hoeft hij zijn bed helemaal niet meer uit!
met stront besmeerde speerpunten voor leuke infectiesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:19 schreef Rica het volgende:
[..]
"Hij maak er een teringzooi van" (want zij zijn heilig)
Ik zou zeggen: Ruud, ga vannacht wat valkuilen op hun looproute graven.
die is al het zonnetje in huis zou jian zeggenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:21 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim vergeet de zonnegroet te doen.
Die staat zo met zijn blote reet in beeld om een halve maan na te doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:21 schreef misssnapshot het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die is al het zonnetje in huis zou jian zeggen
ja terwijl het rollen in de modder al 6 weken goed gaat ;-)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:21 schreef misssnapshot het volgende:
Kas de lucht inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Good Morning!! Vandaag flink wat wind verwacht. Hopelijk zullen we dat dan gaan meemaken in Utopia. Voorlopig eersten dan gaan we weer streamen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja terwijl het rollen in de modder al 6 weken goed gaat ;-)
Het liefst met een Andrea er aan bungelend.quote:
whahahaha, zie het zo voor me....Al die kleding wapperend achter dr aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het liefst met een Andrea er aan bungelend.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
whahahaha, zie het zo voor me....Al die kleding wapperend achter dr aan
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:25 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
en dan schreeuwend "haleluja God zegene me Put some oil in my lamp!'
De FOKkers hebben goede ideeënquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het liefst met een Andrea er aan bungelend.
Dan komt ze niet van de grondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
whahahaha, zie het zo voor me....Al die kleding wapperend achter dr aan
Paul was gister zo stellig dat er niks mee kon gebeuren...quote:
Jim kan goed kickboksen...die geeft er wel een trapjequote:
jaaaaaa mijn idee van een geslaagde Utopia Zaterdag!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Paul was gister zo stellig dat er niks mee kon gebeuren...
Zou toch vreselijk moeten lachen als dat ding straks ergens in de bomen hangt.
Hopelijk vol op haar kinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jim kan goed kickboksen...die geeft er wel een trapje
quote:
Dat kán Jimmy hoor, volgens mij kan hij goed mikken...en hij is niet zo erg blij met haar momenteelquote:
Ha ze willen Aike onderuit. Allemaal busniksmensenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer zover, we kunnen kiezen uit drie nieuwe kandidaten, waarvan er twee Utopia ingaan
http://www.utopiatv.nl/participant
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:28 schreef Voxs het volgende:
[..]Dan wordt haar mond groot genoeg om nog meer te hamsteren. ojee wat een naar persoon ben ik deze ochtend ;-)
Maar wat is een bedrijfdkundige?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha ze willen Aike onderuit. Allemaal busniksmensen
Nou daar kan ik niet tussen kiezen, wat een ramp weerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer zover, we kunnen kiezen uit drie nieuwe kandidaten, waarvan er twee Utopia ingaan
Een financieel adviseur, een bedrijfskundige en een startend onderneumer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Niet doen ik ben er nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de hoop in de mensheid als soort opgegeven
Die is bedreven in het drijvend blijven, hoofd boven water houden en dies meer ;-)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wat is een bedrijfdkundige?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Yep heb yochim gestemdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, om Vanas te gallen zeg ik Jochemquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Zat te proberen foto's in een pm tje te krijgen vanmorgen, maar dat lukte me niet. Dus moet jij nog even wachtenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar wat is een bedrijfdkundige?
maar die wil modderbaden en draaiboeken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Heb op Amanda gestemd, concurent van Aike en Hakim!
ik ga eerst diep nadenken...Vaak is mijn impulsieve keus nooit de bestequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dat zou erg leuk zijn maar dan zien we ook al hun contacten en dergelijke. Ze zouden kapot getrolled worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:28 schreef misssnapshot het volgende:
Ik zou zo graag meekijken wanneer ze op de laptop en telefoon bezig zijn... Daar mag een stream voor ingezet worden (ze gebruiken er toch maar 2 van de 4).
Ik zou die laptop van Aike uit haar klauwen rukken en kapot slaan op de tafel !!!!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Heb het vermoeden dat onze stem er niets toe doet en dat al vast staat welke twee er ingaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ik ga eerst diep nadenken...Vaak is mijn impulsieve keus nooit de beste
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien verwachten ze de drugskoerierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:33 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Waarom is de directie zo vroeg uit hun nest?
Gewoon doen ,geven we je daarna de schuld dat je de verkeerde keuze hebt gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ik ga eerst diep nadenken...Vaak is mijn impulsieve keus nooit de beste
Ik heb geduldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zat te proberen foto's in een pm tje te krijgen vanmorgen, maar dat lukte me niet. Dus moet jij nog even wachten
Jochem lijkt me inderdaad een goed kandidaat. Ga ook nog ff denken, maar denk dat ik iig niet op Amanda stem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, om Vanas te gallen zeg ik Jochem
26quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:35 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Amanda leeftijd: o jaar ???
Nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:37 schreef Burner82 het volgende:
Joey heeft discipline en doorzettingsvermogen en kan hij fysiek veel bijdragen aan het opbouwen van de nieuwe samenleving op het gebied van constructief bouwen. En ondernemer EN commerciele economie... Doei Paul en Aike
Joey heeft nog wat! Hij gaat ontzettende zeuren tegen Vanessa over het eten, want daar gaat hij zeker niet mee akkoordquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:37 schreef Burner82 het volgende:
Joey heeft discipline en doorzettingsvermogen en kan hij fysiek veel bijdragen aan het opbouwen van de nieuwe samenleving op het gebied van constructief bouwen. En ondernemer EN commerciele economie... Doei Paul en Aike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |