SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
geluid op stream 1 nog ergerquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tot op de honderdste zelfde tijd.
Samen op verzend drukkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niemand snurkt..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Snurk is minder leuk voor de speakers
Wat voegt Gio daar eigenlijk toe, ik vind hem nooit leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef Urb het volgende:
Emil "Als jou vriend he.... en mede-lid van team ERG..."![]()
Dat was mijn eerste gedachte maar ik dacht dat dat helemaal niet kon.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Hakim en Paul:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:56 schreef Urb het volgende:
Ruud met hoog stemmetje "Ik ben Billy en ik vind alles leuk!"
Licht gaat ineens uit Ëmil "hey wtf ik ben aan het lezen man!"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Hakim en Paul:
[ afbeelding ]Kappen met die shit.. EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het eindigt met: Ik hoop dat je snel thuis bentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:57 schreef Urb het volgende:
Liev dat ingesproken berichtje van Emil's meisje
Wat een bitchquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het eindigt met: Ik hoop dat je snel thuis bent
quote:Sociale ondernemer
Voor de projecten is uiteraard geld nodig. Maar hoe komen we daaraan? Eigenlijk heel simpel. We verdienen grotendeels zelf het geld dat we aan ontwikkelingsprojecten besteden. Dat doen we door in 73 gemeenten in Nederland kleding en textiel in te zamelen via textielcontainers. Van de verkoopopbrengst van die ingezamelde kleding en andere textiel financieren we de projecten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
Voor de gene die echt dachten dat de kleding van Humana echt naar afrika gingen nog even het volgende.
De kleding word dus inderdaad verkocht per kilo en de opbrengst ervan gaat naar doeleinden in Afrika.
Van hun pagina:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |