Kent u deze persoon of heeft u informatie omtrent zijn verblijfplaats, neem dan contact op met de politie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou Paul een reden heben een ochtendrondje te gaan maken,,, kan hij straks echt janken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u een tip? Bel dan naar de opsporingstiplijn, geef uw tip anoniem door via Meld Misdaad Anoniem of verstuur deze digitaal via een tipformulier.quote:
Isa heeft mijn kaartje gehad gisterquote:
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:47 schreef Brabopapa het volgende:
Ja en Hakim is ook al uit bed... wel toevallig... Heeft hij straks geen macht meer als hij niet kan leveren,, Dan worden er straks een stel hyper. Jim is volgens mij op de hoogre gesteld, die is ook al paraat SPANNEND>>>>>>>
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
dank je,nu snap ik hemquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Drugs ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Die dingen die snachts over het hek waaien, je weet niet wat er allemaal daar in de bomen groeit, Wetende dat hij een smokkelaar is geweest, verwacht je een aantal activiteiten, die mogelijk zijn als je bij de communicatie zit.. Vandaar dat hij ook zo teleurgesteld was dat boer John het melkmachien kon leveren hij had ook al een deal, helemaal uit het verre Maastricht..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
Een van zijn zonen zou maar net ff streams kijken, of een van de vrienden van zijn zoonsquote:
Zijn ze schulden aan het maken bij mensen waar je liever geen schulden heb?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:02 schreef beequeen het volgende:
Paul zoeven buiten tegen Hakim: als ik er aan denk knijpt mijn strot dicht.
Kutzooi, vuile, vieze kutzooi.
Prins Hakim ligt straks weer in zijn nest durf ik te weddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje zie die twee Jansen en Jansen hard lopen.
Nou nou!
Eng he?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef misssnapshot het volgende:
Wat zie ik nu?! Hakim en Paul die hardlopen om 9 uur in de ochtend? Watskebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |