Dat zeg ik toch....wakker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef community het volgende:
[..]
Dat is speech-to-text
.
.
.
[ afbeelding ]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken wordenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken worden
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd
Is Bief of Stuk drachtig?
Dan gaan ze ook minder geven toch?
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?
Het is pas begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB zouden we vandaag op de helft zitten...een jaar is wel erg lang
Ja machine is idd erg rap, ik had alleen het idee dat Stuk er een stuk langer over deedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.
[..]
Het is pas begonnen
nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:07 schreef spapaars het volgende:
haast niet te zien, maar daar lopen 2 mensen.(360 cam)
[ afbeelding ]
Douane, kijken of er vannacht niets over het hek is gegooid... jeweetwelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:10 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:19 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Douane, kijken of er vannacht niets over het hek is gegooid... jeweetwel
Kent u deze persoon of heeft u informatie omtrent zijn verblijfplaats, neem dan contact op met de politie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou Paul een reden heben een ochtendrondje te gaan maken,,, kan hij straks echt janken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef community het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u een tip? Bel dan naar de opsporingstiplijn, geef uw tip anoniem door via Meld Misdaad Anoniem of verstuur deze digitaal via een tipformulier.quote:
Isa heeft mijn kaartje gehad gisterquote:
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:47 schreef Brabopapa het volgende:
Ja en Hakim is ook al uit bed... wel toevallig... Heeft hij straks geen macht meer als hij niet kan leveren,, Dan worden er straks een stel hyper. Jim is volgens mij op de hoogre gesteld, die is ook al paraat SPANNEND>>>>>>>
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
dank je,nu snap ik hemquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Drugs ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Speculatie, zie foto's boven
Die dingen die snachts over het hek waaien, je weet niet wat er allemaal daar in de bomen groeit, Wetende dat hij een smokkelaar is geweest, verwacht je een aantal activiteiten, die mogelijk zijn als je bij de communicatie zit.. Vandaar dat hij ook zo teleurgesteld was dat boer John het melkmachien kon leveren hij had ook al een deal, helemaal uit het verre Maastricht..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:51 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen waarvan niet meer kunnen leveren?
gisteren was ik er niet.
Een van zijn zonen zou maar net ff streams kijken, of een van de vrienden van zijn zoonsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |