Dat zeg ik toch....wakker?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:28 schreef community het volgende:
[..]
Dat is speech-to-text
.
.
.
[ afbeelding ]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken wordenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit vindt ze aanzienlijk minder erg dan handmatig gemolken worden
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd
Is Bief of Stuk drachtig?
Dan gaan ze ook minder geven toch?
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Bief (de zwarte) is drachtig. Ik geloof dat ze in juni is uitgerekend en in april stopt met melk geven.
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het nu zo snel ging omdat Bief nu al minder melk geeft?
Het is pas begonnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef HiDiHo het volgende:
Bij BB zouden we vandaag op de helft zitten...een jaar is wel erg lang
Ja machine is idd erg rap, ik had alleen het idee dat Stuk er een stuk langer over deedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het langzaam afneemt, maar dat machien is nou eenmaal snel.
[..]
Het is pas begonnen
nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:07 schreef spapaars het volgende:
haast niet te zien, maar daar lopen 2 mensen.(360 cam)
[ afbeelding ]
Douane, kijken of er vannacht niets over het hek is gegooid... jeweetwelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:10 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |