Een slimme meid is voor straks toe bereidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:03 schreef community het volgende:
[..]
Kruik in bed voor straks.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 06:59 schreef formule het volgende:
[..]
Morgen
Isa kan een raar stemmetje hebben overloos ouwehoeren en janken.
Maar wie doet de koeien en heeft Hakim gezegt jij bent een dictator.
Ze is sterk maar ook heel onzeker
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze zo'n zuurstof apparaat meezeultquote:
Ze gaat de koeien opblazenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze zo'n zuurstof apparaat meezeult
De koe heeft astmaquote:
Mee eens, maar als meerdere bewoners je telkens vertellen dat je het verkeerd ziet wat betreft Hakim en Paul.Dan sta je alleen en ga je twijfelen aan je zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:07 schreef Dottey het volgende:
[..]Ze kan meer hebben dan ze denkt...
Ze moet zich alleen niet zo aan de kant laten schuiven door anderen.
Oje ik doe het hier tegen een scherm voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:18 schreef HiDiHo het volgende:
Mensen die in zichzelf praten...zo'n downer
Of je moet je handen niet kunnen gebruiken en speech to text gebruikenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:21 schreef formule het volgende:
[..]
Oje ik doe het hier tegen een scherm voel me aangesproken
Daar ben ik te simpel voor [geen idee wat dat is]quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of je moet je handen niet kunnen gebruiken en speech to text gebruiken
Dat je in een microfoon spreekt om tekst op het scherm te krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:25 schreef formule het volgende:
[..]
Daar ben ik te simpel voor [geen idee wat dat is]
Dat is speech-to-textquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat je in een microfoon spreekt om tekst op het scherm te krijgen
Maar dat is niet echt tegen jezelf praten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |