quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, toen ik die optie voor pinned-tabs aan het zoeken was (wist niet dat dat bestond, wil graag Facebook en MyAT als pinned tab, nog steeds niet gevonden trouwens) kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Nice.
levenslang. Wutquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
http://nu.nl/algemeen/370(...)et-ondertekenen.html
Uganda
Nice, thanks!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Geniaal ja
Rechtermuisknop op een tabblad om hem te pinnen.
[ afbeelding ]
Moet je wel een gmail maken, maar daar kan je alsnog gewoon je eigen mailadres in gebruiken. Die staat dan gekoppeld aan je gmail account, maar je kan wel gewoon met je eigen adres mailen naar een ander, en mails binnenhalen van dat account, dmv. pop3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
En BBQ. Ik wil als iemand naar mijn eigen domein een mail stuurt hem in gmail ontvangen.. Als ik n google account aanmaak met mn eigen e-mail adres moet ik alsnog een @gmail maken.
Google apps dus.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, thanks!
Die Momentum is trouwens tof
Ja godverquote:Vanaf 6 december 2012 biedt Google geen nieuwe accounts meer voor de gratis versie van Google Apps. De gratis versie van Google Apps wordt soms de 'standaardversie' genoemd.
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, geniaalIn ieder geval niet zo'n saai leeg scherm bij een nieuw tabblad.
Dingen die je uitstelt zie je dus ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenshit die ik normaal dagen vergeet zie ik nu elke keer als ik een nieuw tabblad open
Ja elke keer een zwart randje aan je chillquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dingen die je uitstelt zie je dus ook
Ook ideaal jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wel handig dat je er reminders kan neerzettenshit die ik normaal dagen vergeet zie ik nu elke keer als ik een nieuw tabblad open
Je kan ze ook weglatenquote:
Dat zie je ook direct bij het openen van een nieuwe tab ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
Oh kutjeIk moet slapen
Wekker gaat over 6 uur alweer
Hehehe jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zie je ook direct bij het openen van een nieuwe tab ja.
Toch wel ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe jaHeeft meer effect dan het kleine klokje rechtsonderin
Mja slaap lekker liefjons![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die todo stond rechtsonder verstopt. Dat wit is slecht te lezen
Ok, true. Daar is 't slecht te zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik bedoel..
[ afbeelding ]
Je focus valt op t midden.. Je gaat niet rechtsonder zitten kijken
ik zit er alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:02 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te moe om naar werk te lopen
mogguh. gefeliciteerdquote:
muguuhhh. Dank dankquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit er al
[..]
mogguh. gefeliciteerd
Hallo. Ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:22 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo. Ik ben terug van weggeweest.
beetje werken enzo. extra geldquote:
ik altijdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geld. Iets waar ik een ernstige te kort aan heb momenteel!
Ik moet nog een week. Maar ik ga voor t eerst sinds 2 a 3 jaar een week lang niet blowen. Ben benieuwd hoe verrot ik ga slapen hahaquote:
HAHAquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef Rezania het volgende:
Mijn moeder heeft net handdoeken bij de Hema gekocht, staat erop "Gefeliciteerd! U heeft handdoeken van de Hema gekocht!"
ik wil de grap niet verpesten voor rezquote:
DMquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil de grap niet verpesten voor rez
Goh. Wel 10.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef Rezania het volgende:
Omg, als student hoef je niet mindtens 20 euro op je pas te hebben om met de NS te mogen reizen.
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.quote:
Oh! Nice!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.
MISSCHIEN REIS JE WEL GRATIS!!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal dus wel een fout zijn geweest.
Haters.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen worden de trein uitgezet omdat ze een deur openhielden voor een ouwe man. Wat.
Waarom word je daarvoor de trein uit gezet? Wat deden ze verder dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen worden de trein uitgezet omdat ze een deur openhielden voor een ouwe man. Wat.
Alleen de deur openhouden. Blijkbaar kan je dan een arm verliezen of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom word je daarvoor de trein uit gezet? Wat deden ze verder dan?
Muah, dat je een waarschuwing krijgt dat je dat niet moet doen omdat het gevaarlijk kan zijn, dat snap ik dan nog. Maar het ontgaat me even hoe dat een reden kan zijn om iemand niet mee te laten rijden in de trein en op het station achter te latenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen de deur openhouden. Blijkbaar kan je dan een arm verliezen of zo.
Ja duh. Sowieso was die conducteur ongestepd geloof ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, dat je een waarschuwing krijgt dat je dat niet moet doen omdat het gevaarlijk kan zijn, dat snap ik dan nog. Maar het ontgaat me even hoe dat een reden kan zijn om iemand niet mee te laten rijden in de trein en op het station achter te laten
NS zeker?
Ik hoop voor die reizigers dat ze zijn naam hebben gevraagd en een klacht in gaan dienen bij de directiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja duh. Sowieso was die conducteur ongestepd geloof ik.
Jij moet mod wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Wel apart dat er sinds gisteravond laat al geen mod meer actief is geweest om dit topic centraal te zetten
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Wel apart dat er sinds gisteravond laat al geen mod meer actief is geweest om dit topic centraal te zetten
hoitjes ik herken je niet zo kan datquote:
Misschien door die emoface.gif op mijn UI ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
hoitjes ik herken je niet zo kan dat
Ze hebben het licht nog niet gezienquote:
Paulquote:
Vaagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.
Sowieso nogal een rommel in ONZquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Dit topic niet.quote:
Hmmm, want:quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Wij gaan weer verder met onze spelletjes-avond.
Wij zijn zo burgerlijk.
oh zo ja, dit topic niet, da's het puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Cosmo. het volgende:
Dit topic niet, deze reeks wel. Al niet altijd.
Een Tally? Of die ene die heel awkward topics killt en paints doet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..
Ik snap sowieso de manier waarop veel mods gekozen worden totaal niet. Ik zal maar geen namen noemen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een Tally? Of die ene die heel awkward topics killt en paints doet?
Mysterieuze achterliggende gedachten, soms, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..
Ik snap sowieso de manier waarop veel mods gekozen worden totaal niet. Ik zal maar geen namen noemen.
Ik noem ook geen namen hoor, gewoon een vraag.quote:
MOIRA.quote:
Mja, sommige mods worden gewoon simpelweg aangenomen juist omdat het kutusers zijn, in de veronderstelling dat het dan betere users zouden worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mysterieuze achterliggende gedachten, soms, ja.
Hehe, dat was met Mono wel zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, sommige mods worden gewoon simpelweg aangenomen juist omdat het kutusers zijn, in de veronderstelling dat het dan betere users zouden worden.
Wel een mooie spiegel van de samenleving: Te veel idioten hebben te veel machtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het werkt jammer genoeg ook gewoon vaak niet, en daar zit het forum dan mee opgescheept.
Ja, vast.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef Cosmo. het volgende:
Daarom wordt jij nooit mod BBQ, je bent te goed.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel een mooie spiegel van de samenleving: Te veel idioten hebben te veel macht
Ach? Ach? Met een gemiddelde van 8k per dag twee jaar geleden, zitten we nu met een gemiddelde van 3k per dag.quote:
Ja, mij doet het niet zoveelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach? Ach? Met een gemiddelde van 8k per dag twee jaar geleden, zitten we nu met een gemiddelde van 3k per dag.
Neh, staat normaal gesproken altijd centraal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat het zo rustig is hier...
Esveejquote:
BBQquote:
Ben moe, kom net van een verjaardagsfeestquote:
Oh leukquote:Op zondag 16 februari 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben moe, kom net van een verjaardagsfeest
Et toi?
Ditquote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
Mja aan de andere kant ,werd ook wel tijd.
Hutspotquote:Op zondag 16 februari 2014 02:08 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens even hutspot met draadjesvlees opwarmen
bedoel je de andere reeksen?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef Moira. het volgende:
Uah d'r zijn ook nog tientallen kuttopics open dus consequentie zou ik ook niet echt moeten verwachten.
Draadjesvleesquote:Op zondag 16 februari 2014 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
die van mijn moeder is konkolekkermet draadjesvlees
Ik kijk sowieso zelden nog in de open topic lijstquote:Op zondag 16 februari 2014 02:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hem weer iets erger gemaakt voor je.
Hipsterkutjequote:Op zondag 16 februari 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso zelden nog in de open topic lijst
Ik verwacht linkjes in mijn DM of een lokquote als er weer eens een leuk topic is.quote:
Leuk topic?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwacht linkjes in mijn DM of een lokquote als er weer eens een leuk topic is.
Ik weet, is zeldzaamquote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Leuk topic?zit je in een psychose ofzo
Maak zelf een leuk topic.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, is zeldzaam
Jointje draaien om dit zure leed te verzachten, dan maar.
Ik maandag pas weerquote:Op zondag 16 februari 2014 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, is zeldzaam
Jointje draaien om dit zure leed te verzachten, dan maar.
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.quote:
nice brahquote:Op zondag 16 februari 2014 02:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik maandag pas weerben beetje aan het minderen
sinds vorige week vrijdag maar 4x geblowd
Ik zal beloven 3 comments te maken met elk maarliefst TWEE woorden!quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.
Maargoed, ik ben gewoon minder neuks gaan geven en dat helpt ook
Één van mijn laatste pareltjes is uitgegroeid tot een reeks van meer dan 600 delen
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één van mijn laatste pareltjes is uitgegroeid tot een reeks van meer dan 600 delen
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baasquote:
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchatquote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.
Maargoed, ik ben gewoon minder neuks gaan geven en dat helpt ook
Boks ouwequote:Op zondag 16 februari 2014 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baas![]()
Het was in eerste instantie nog geen slowchatquote:Op zondag 16 februari 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchat
Praten terwijl je er nooit geweest bentquote:Op zondag 16 februari 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchat
Vooral de eerste 3-4 maandenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Praten terwijl je er nooit geweest bent
dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inddquote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vooral de eerste 3 maandenDat was echt het leukst
![]()
Iddquote:Op zondag 16 februari 2014 02:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inddtot en tijdens de meet was echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees het maar na en point out de bagger. Van elk topic een samenvatting van 1 A4'tje alsjeblieft.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?
Misschien geen bagger.. maar het zijn zeker niet stuk voor stuk kwaliteitsposts waardoor het topic/de reeks een pareltje is/wordt (de mijne ook niet, kloptquote:Op zondag 16 februari 2014 02:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees het maar na en point out de bagger. Van elk topic een samenvatting van 1 A4'tje alsjeblieft.
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vlucht maar van je verantwoordelijkheden ja
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?
En duh, het zijn stonersquote:Op zondag 16 februari 2014 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baas![]()
Als je er vanaf het begin bij was had je het ook een pareltje gevondenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien geen bagger.. maar het zijn zeker niet stuk voor stuk kwaliteitsposts waardoor het topic/de reeks een pareltje is/wordt (de mijne ook niet, klopt)
Eeuwig zondequote:Op zondag 16 februari 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
En duh, het zijn stonersStonerpraat
Maar dat werd ook wel steeds minder in de loop der tijd
en werd het gewoon een ordinaire sc
Waarom dan uberhaupt beginnenquote:Op zondag 16 februari 2014 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
Op dit tijdstip stapels papierwerk doorlezen over creditcardgezeik is geen slim plan.Krijg er koppijn van.
quote:Op zondag 16 februari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
Ik moet zo ook maar weer eens slapen, morgenmiddag een afspraak en als ik veel te laat ga slapen heb ik straks alsnog weer weinig slaap
gelukkig tot vrijdag vrij
ik ben klaar met vrij zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
Ik moet zo ook maar weer eens slapen, morgenmiddag een afspraak en als ik veel te laat ga slapen heb ik straks alsnog weer weinig slaap
gelukkig tot vrijdag vrij
ollie paas mij eens wat chille beats.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik moest ook eens gaan slapen dacht ik zometeen
Ja geen idee, ben er overdag niet aan toegekomen, en zag het net liggen.quote:
Daar heb je zondag overdag voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja geen idee, ben er overdag niet aan toegekomen, en zag het net liggen.
Toch maar weer weggelegd.
nicequote:Op zondag 16 februari 2014 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben klaar met vrij zijngelukkig begint binnenkort mijn nieuwe baan
Ditquote:
Ik ben nog ouderwets dat ik het op mijn harde schijf wil/moet hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 03:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Spotify
Geen.gezeik meer met usenet of torrents
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:19 schreef FL_Freak het volgende:
Heb je de nieuwe router al geïnstalleerd?
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20MHz?quote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Ik haalde heel even 90mbits via wifi maar t is weer kut op een of andere manier
Uuuuhm.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20mhz?
Nee op de router zet je hem op 40 en bij de eigenschappen van de driver zet je hem op automatisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uuuuhm.
Ben niet op pc nu.
In de wifi instelingen oo router moet die dus 20mhz en niet 40mhz ook?
Ah ik snapquote:Op zondag 16 februari 2014 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee op de router zet je hem op 40 en bij de eigenschappen van de driver zet je hem op automatisch.
Doe het dan ook allemaal.!quote:Op zondag 16 februari 2014 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar ik moet dan ook al genoeg doen.
Geen zin in. Werken doe ik wel op m'n werk. Al heb ik dan eigenlijk geen tijd voor 't werk dat morgen (zondag) voor me klaar ligt.quote:
Vinesquote:Op zondag 16 februari 2014 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
https://vine.co/v/Ma3g2HEwz9x
Obama op Vine.![]()
Hij neukt wel met beyoncequote:Op zondag 16 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens mensen die denken dat Obama ook daadwerkelijk macht uitoefend
Hij maar een puppet
Ik ook wel ja. Wat een baas zou je dan zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wou dat ik Google verzonnen had
Ik had Google verzonnen, maar er waren geen investeerders in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wou dat ik Google verzonnen had
Zal ik het stokje van je overnemenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer genoeg hommo topics voor twee jaar geopend.
Leef je uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zal ik het stokje van je overnemen
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer genoeg hommo topics voor twee jaar geopend.
Ik zie het niet staanquote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20MHz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |