Esveejquote:
BBQquote:
Ben moe, kom net van een verjaardagsfeestquote:
Oh leukquote:Op zondag 16 februari 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben moe, kom net van een verjaardagsfeest
Et toi?
Ditquote:Op zondag 16 februari 2014 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
Mja aan de andere kant ,werd ook wel tijd.
Hutspotquote:Op zondag 16 februari 2014 02:08 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens even hutspot met draadjesvlees opwarmen
bedoel je de andere reeksen?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:07 schreef Moira. het volgende:
Uah d'r zijn ook nog tientallen kuttopics open dus consequentie zou ik ook niet echt moeten verwachten.
Draadjesvleesquote:Op zondag 16 februari 2014 02:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
die van mijn moeder is konkolekkermet draadjesvlees
Ik kijk sowieso zelden nog in de open topic lijstquote:Op zondag 16 februari 2014 02:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hem weer iets erger gemaakt voor je.
Hipsterkutjequote:Op zondag 16 februari 2014 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso zelden nog in de open topic lijst
Ik verwacht linkjes in mijn DM of een lokquote als er weer eens een leuk topic is.quote:
Leuk topic?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verwacht linkjes in mijn DM of een lokquote als er weer eens een leuk topic is.
Ik weet, is zeldzaamquote:Op zondag 16 februari 2014 02:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Leuk topic?zit je in een psychose ofzo
Maak zelf een leuk topic.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, is zeldzaam
Jointje draaien om dit zure leed te verzachten, dan maar.
Ik maandag pas weerquote:Op zondag 16 februari 2014 02:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet, is zeldzaam
Jointje draaien om dit zure leed te verzachten, dan maar.
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.quote:
nice brahquote:Op zondag 16 februari 2014 02:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik maandag pas weerben beetje aan het minderen
sinds vorige week vrijdag maar 4x geblowd
Ik zal beloven 3 comments te maken met elk maarliefst TWEE woorden!quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.
Maargoed, ik ben gewoon minder neuks gaan geven en dat helpt ook
Één van mijn laatste pareltjes is uitgegroeid tot een reeks van meer dan 600 delen
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één van mijn laatste pareltjes is uitgegroeid tot een reeks van meer dan 600 delen
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baasquote:
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchatquote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en dan doe je daar moeite voor om een mooi leuk grappig potentieel pareltje te maken, krijg je 10 reacties van één woord en zakt het topic weer weg tussen alle bagger.
Maargoed, ik ben gewoon minder neuks gaan geven en dat helpt ook
Boks ouwequote:Op zondag 16 februari 2014 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baas![]()
Het was in eerste instantie nog geen slowchatquote:Op zondag 16 februari 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchat
Praten terwijl je er nooit geweest bentquote:Op zondag 16 februari 2014 02:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou stoners geen pareltje noemen... het is succesvol, maar geen pareltje. Dat kan nooit met een slowchat
Vooral de eerste 3-4 maandenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Praten terwijl je er nooit geweest bent
dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inddquote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vooral de eerste 3 maandenDat was echt het leukst
![]()
Iddquote:Op zondag 16 februari 2014 02:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inddtot en tijdens de meet was echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees het maar na en point out de bagger. Van elk topic een samenvatting van 1 A4'tje alsjeblieft.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?
Misschien geen bagger.. maar het zijn zeker niet stuk voor stuk kwaliteitsposts waardoor het topic/de reeks een pareltje is/wordt (de mijne ook niet, kloptquote:Op zondag 16 februari 2014 02:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees het maar na en point out de bagger. Van elk topic een samenvatting van 1 A4'tje alsjeblieft.
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vlucht maar van je verantwoordelijkheden ja
quote:Op zondag 16 februari 2014 02:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een reeks met 600 delen kan geen pareltje zijn.. misschien de eerste paar topics, maar wedden dat daar bagger staat?
En duh, het zijn stonersquote:Op zondag 16 februari 2014 02:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk was de OP niet eens zo zeer een pareltje maar de stoners die erop af kwamen waren gewoon konko baas![]()
Als je er vanaf het begin bij was had je het ook een pareltje gevondenquote:Op zondag 16 februari 2014 02:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien geen bagger.. maar het zijn zeker niet stuk voor stuk kwaliteitsposts waardoor het topic/de reeks een pareltje is/wordt (de mijne ook niet, klopt)
Eeuwig zondequote:Op zondag 16 februari 2014 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
En duh, het zijn stonersStonerpraat
Maar dat werd ook wel steeds minder in de loop der tijd
en werd het gewoon een ordinaire sc
Waarom dan uberhaupt beginnenquote:Op zondag 16 februari 2014 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
Op dit tijdstip stapels papierwerk doorlezen over creditcardgezeik is geen slim plan.Krijg er koppijn van.
quote:Op zondag 16 februari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
Ik moet zo ook maar weer eens slapen, morgenmiddag een afspraak en als ik veel te laat ga slapen heb ik straks alsnog weer weinig slaap
gelukkig tot vrijdag vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |