ik wil de grap niet verpesten voor rezquote:
DMquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil de grap niet verpesten voor rez
Goh. Wel 10.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef Rezania het volgende:
Omg, als student hoef je niet mindtens 20 euro op je pas te hebben om met de NS te mogen reizen.
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.quote:
Oh! Nice!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat 8 euro op mijn kaart, kon gewoon inchecken.
MISSCHIEN REIS JE WEL GRATIS!!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal dus wel een fout zijn geweest.
Haters.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen worden de trein uitgezet omdat ze een deur openhielden voor een ouwe man. Wat.
Waarom word je daarvoor de trein uit gezet? Wat deden ze verder dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Rezania het volgende:
Mensen worden de trein uitgezet omdat ze een deur openhielden voor een ouwe man. Wat.
Alleen de deur openhouden. Blijkbaar kan je dan een arm verliezen of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom word je daarvoor de trein uit gezet? Wat deden ze verder dan?
Muah, dat je een waarschuwing krijgt dat je dat niet moet doen omdat het gevaarlijk kan zijn, dat snap ik dan nog. Maar het ontgaat me even hoe dat een reden kan zijn om iemand niet mee te laten rijden in de trein en op het station achter te latenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen de deur openhouden. Blijkbaar kan je dan een arm verliezen of zo.
Ja duh. Sowieso was die conducteur ongestepd geloof ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, dat je een waarschuwing krijgt dat je dat niet moet doen omdat het gevaarlijk kan zijn, dat snap ik dan nog. Maar het ontgaat me even hoe dat een reden kan zijn om iemand niet mee te laten rijden in de trein en op het station achter te laten
NS zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |