Ik hoop voor die reizigers dat ze zijn naam hebben gevraagd en een klacht in gaan dienen bij de directiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja duh. Sowieso was die conducteur ongestepd geloof ik.
Jij moet mod wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Wel apart dat er sinds gisteravond laat al geen mod meer actief is geweest om dit topic centraal te zetten
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Wel apart dat er sinds gisteravond laat al geen mod meer actief is geweest om dit topic centraal te zetten
hoitjes ik herken je niet zo kan datquote:
Misschien door die emoface.gif op mijn UI ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
hoitjes ik herken je niet zo kan dat
Ze hebben het licht nog niet gezienquote:
Paulquote:
Vaagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.
Sowieso nogal een rommel in ONZquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
Dit topic niet.quote:
Hmmm, want:quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gebeurt al een tijdje niet meer.. Luiheid ofzo.
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..quote:
Nicequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Wij gaan weer verder met onze spelletjes-avond.
Wij zijn zo burgerlijk.
oh zo ja, dit topic niet, da's het puntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Cosmo. het volgende:
Dit topic niet, deze reeks wel. Al niet altijd.
Een Tally? Of die ene die heel awkward topics killt en paints doet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..
Ik snap sowieso de manier waarop veel mods gekozen worden totaal niet. Ik zal maar geen namen noemen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Een Tally? Of die ene die heel awkward topics killt en paints doet?
Mysterieuze achterliggende gedachten, soms, ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Men, was eerder ook een poos zo, heb toen een aantal keer gesolliciteerd als mod, maar dat heeft geen zin blijkbaar..
Ik snap sowieso de manier waarop veel mods gekozen worden totaal niet. Ik zal maar geen namen noemen.
Ik noem ook geen namen hoor, gewoon een vraag.quote:
MOIRA.quote:
Mja, sommige mods worden gewoon simpelweg aangenomen juist omdat het kutusers zijn, in de veronderstelling dat het dan betere users zouden worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mysterieuze achterliggende gedachten, soms, ja.
Hehe, dat was met Mono wel zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, sommige mods worden gewoon simpelweg aangenomen juist omdat het kutusers zijn, in de veronderstelling dat het dan betere users zouden worden.
Wel een mooie spiegel van de samenleving: Te veel idioten hebben te veel machtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het werkt jammer genoeg ook gewoon vaak niet, en daar zit het forum dan mee opgescheept.
Ja, vast.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef Cosmo. het volgende:
Daarom wordt jij nooit mod BBQ, je bent te goed.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel een mooie spiegel van de samenleving: Te veel idioten hebben te veel macht
Ach? Ach? Met een gemiddelde van 8k per dag twee jaar geleden, zitten we nu met een gemiddelde van 3k per dag.quote:
Ja, mij doet het niet zoveelquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach? Ach? Met een gemiddelde van 8k per dag twee jaar geleden, zitten we nu met een gemiddelde van 3k per dag.
Neh, staat normaal gesproken altijd centraal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat het zo rustig is hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |